Hei te kaikki, jotka olette lukeneet Terry Pratchettin kirjat läpi, haluaisin kysyä teiltä, esiintyykö Patriisi joka kirjassa? Tarkoitan sillä tavalla kunnolla, että hänellä olisi puheenvuoroja ja kaikkea.
En ole Rincewindistä vielä lukenut ja epäilisin, ettei Vetinari ihan Kuoleman kanssa juttutuokioita järjestä, mutta en voi olla varma...
Olisitte kovin kilttejä, jos vastaisitte tietämättömälle. Kiitos.
Te, jotka olettePratchettinne
3
847
Vastaukset
- Ankh-Morporkissa
Eikös Patriisi mahda esiintyä joka kirjassa, jossa tapahtumat sijoittuvat Ankh-Morporkiin? Mutta löytyykö tietäjää, kuka kertoisi Patriisin oikean nimen? Havelock mitä?
- The Rat
Patriisi (muistaakseni Haveloc Vetinar) ei kaikissa kirjoissa esiinny. Esimerkiksi muistaakseni alkupään noitakirjoissa tämä sinänsä mielenkiintoinen hahmo ei kuvioissa näy.
- Kiitos!
Kiitos teille, jotka vastasitte.
Luin juuri itse Valkoparta Karjupukin sillä lopputuloksella, että Ankh-Morporkin Patriisia Havelock Vetinaria ei siinä näkynyt. Eipä sille mitään mahda, olisi ollut kiinnostavaa nähdä, millainen näkemys hänellä olisi ollut Karjunvalvojaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355