Neidonhiuspuu -uute (Geriaforce)

Mr. X

Onko kukaan kokeillut A. Vogelin Neidonhiuspuu -uutetta? Vilkastuiko verenkiertosi?, Paleleeko käsiäsi/jalkojasi?, miten kyseinen tuote muutenkin vaikutti terveyteesi? Tuliko haittavaikutuksia yms?

Aioin itse ostaa kyseistä tuotetta, mutta haluaisin ensin tietää sen vaikutuksista...

5

4788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesbe

      En ainakaan ole kuullut että moinen kuuluu ihmisen ruokavalioon!

      Joten pitkä aikainen käyttö ei välttämättä(korostan sanaa välttämättä) ole terveellistä!

    • Vilja

      Itse en ole tippoja käyttänyt, mutta anoppi käytti kun kärsi palelevista jaloista. Tipat auttoivat, niitä on turvallista käyttää mutta tuloksia sai odottaa jonkin aikaa, eli kärsivällisyyttä kuten kaikissa luontaistuotteissa.

      • Mr. X

        Kuinka kauan sun anoppi käytti Neidonhiuspuu -uutetta ennenkuin tulokset näkyivät?


    • VIHELTÄÄ

      Tinnitykseen ei ainakaan auttanut. Eikä muuten paleleviin jalkoihinkaan.

    • LuomuGingkgo

      Onko myönteisiä kokemuksia kenellä ? Olisikohan itse kasvatettu Gingkgo parempi, tuoreena ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe