Heipsan!
Olen hankkinut reilu kuukausi sitten uuden, isomman akvaarion (250l) ja olisin kiinnostunut kuulemaan mitä kaloja kannattaisi edellisten lisäksi hankkia? Tällä hetkellä akvassa asustelee:
2 partamonnia
2 lehtikalaa
sinirihmakala
6 kirsikkabarbia
Mitä uusia kaloja?
2
271
Vastaukset
- -Rihma-
Luovu sinirihmakalasta.
Luovu toisesta partiksesta, mikäli se on eri sukupuola.
Onko akvaariossa pohjalla hienoa hiekkaa?
Jos on, sinne voisi ottaa n. 10 parven monnisia, vaikkapa kupari- tai täplämonnisia. Jos sora, en suosittele mitään pohjakalaa.
Kirsikkabarbeille lisää kavereita, vaikkapa 10 kpl. Lisäksi voisit ottaa toiseksi parvikalaksi jotakin korkeanmallista tetraa, vaikkapa timanttitetroja.
Jos et halua toista parvea keskiveteen, voisit ottaa vielä enempi kirsikkabarbeja ja pinnalle parven tapparakaloja. Siinä sulle kiva lisä akvaarioon. - fish KING
... tekniikka utelua...
kerros
- minkälainen suodatin yms. muu tekniikka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954