Mikäs sem hauskempaa kuin vetää riverillä ohi ja nauttia vihun hiiltymisestä. Pokeri on hienoa!
:)
Ohivetely on hauskaa
8
756
Vastaukset
- turiset!
Parasta on kun vihu alkaa kiukuttelemaan, kutsumaan aasiksi, toivomaan että kuolet jne.
Minä olen aina vastannut vihun kiukutteluihin tähän tyyliin; Sir, I have to ask you to leave here, this tournament is only for players who doesnt had finish this tournament yet. - ja sitten alkaa hirveä älämölö, oikein nautin näistä harvoista herkullisista hetkistä!
BUUJAA!!!- aristodelez
oletko onnellinen? tekeekö toisen tahallinen kuumottaminen sinusta onnellisemman? olisitko onnellisempi jos olisit parempi ihminen?
- hetkinen!
aristodelez kirjoitti:
oletko onnellinen? tekeekö toisen tahallinen kuumottaminen sinusta onnellisemman? olisitko onnellisempi jos olisit parempi ihminen?
Miten niin tahallinen kuumottaminen? Ohivedot tapahtuu aika harvoin, en yritä niitä koskaan tahalleen. Onko se sitten minun vika jos ne sitten vetää pultit siitä jos joku vetää ohi? Itsehän en ala ainakaan kiukuttelemaan jos joku vetää ohi. Jos saan "tehtyä" ohivedon, niin en ala vittuilemaan ainakaan ensimmäisenä. Jos joku aloittaa kiukuttelemaan, vastaan sille jotain kylmänrauhallisesti ja vähän piruillen. Sitä saa mitä tilaa!
- molottavat
eihän ne älämolot muuta puhu kuin suomea
- aristodelez
hetkinen! kirjoitti:
Miten niin tahallinen kuumottaminen? Ohivedot tapahtuu aika harvoin, en yritä niitä koskaan tahalleen. Onko se sitten minun vika jos ne sitten vetää pultit siitä jos joku vetää ohi? Itsehän en ala ainakaan kiukuttelemaan jos joku vetää ohi. Jos saan "tehtyä" ohivedon, niin en ala vittuilemaan ainakaan ensimmäisenä. Jos joku aloittaa kiukuttelemaan, vastaan sille jotain kylmänrauhallisesti ja vähän piruillen. Sitä saa mitä tilaa!
Onko toisille piruilu (siinäkin tapauksessa että toinen aloitti) oikein? Tahallisella kuumottamisella en tarkoita ohivetämistä.
- kysymyksellä
aristodelez kirjoitti:
Onko toisille piruilu (siinäkin tapauksessa että toinen aloitti) oikein? Tahallisella kuumottamisella en tarkoita ohivetämistä.
Jos joku lyö sinua turpaan, niin käännätkö hänelle toisenkin posken?
- aristodelez
kysymyksellä kirjoitti:
Jos joku lyö sinua turpaan, niin käännätkö hänelle toisenkin posken?
En käännä, mutta en lyö häntä takaisin (sanoit: sitä saa mitä tilaa)
- jorma..
on käteen vetely!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837