Mikä raskaustesti se ois paras? Entä jos toinen viiva erottuu, mutta tosi hailakkana? ---
Raskaustestien
5
368
Vastaukset
- testit
taitaa olla ihan samalla periaatteella joten ei väliä mikä testi (tämä on minun mielipide). No ja jos toinen viiva erottuu hailakkana niin se on positiivinen tulos. Sillä ei ole mitään väliä kuinka vahva tai ei vahva se toinen viiva on...kunhan se vaan näkyy.
- rv 17+1
Eli jos näkyy viiva vähänkin niin positiivinen se on. Joskus kai voi olla että viivaa ei näy vaikka olisikin raskaana, eli toimii pikemminkin väärin niin päin.
- eniten
Clearbluesta ja apteekin omasta testistä.. Kaikkihan ne samalla periaatteella toimii, mutta jostain syystä vaan noi oli mun mielestä parhaita.. (CB näytti ekat selkeät plussat, apteekin testin plussa kestää testissä selkeänä pitkään).
- kuin
No kuin hailakkana se voi erottua ja milloin kannattaisi tehdä uusi testi, jos erottuis enemmän, jos mahdollisesti ois raskaana?
- --..--..
Kaikki ne kotitestit on yhtä luotettavia tai epäluotettavia. Minun kokemusten ja minun "haastattelemien" alan erikoslääkäreiden mukaan varsin epäluotettavia. Ite tein testin 3 kertaa (5,8, ja 11 päivää kuukautisten poisjäännistä) ja negaa näytti. 11 päivää kuukautisten poisjäännistä kävin myös veritestissä ja positiivinen oli. Tällöin jututtamani lääkäri sanoi kollegansa kanssa, ettei testeihin juuri ole luottaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al962365Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/221844Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1271613- 881326
Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden171301- 1271179
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka136936"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48918Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80846Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29837