Yhdellä tutulla on undulaatteja 2 joiden häkkiä ei ole kohta puoleen vuoteen siivottu. Nyt kyselisinkin että mitä haittaa tästä voi kaikkea olla. Eikö linnut kohta jo saa jonkun kuolemantaudin?
häkki siivoamatta?
...
2
378
Vastaukset
- puolesta
Tosiaankin! Häkki varmaan pesii pöpöjä!
Joiltain ihmisiltä pitäisi kieltää eläinten pito kokonaan, jollei niistä välitetä hoitaa.
Yritä suostutella kaveri etsimään linnuille uusi koti, jollei linnut enää kiinnosta.- ...
Mieti, jos itse asuisit kotonasi, etkä pystyisi itse siivoamaan?!? Talosi haisee, on joka paikka täynnä likaa ja pöpöjä!! Mene ystäväsi luo joskus kylään ja sano, että "hei, koitettaiskos siivota toi häkki" tai jotain muuta vastaavaa, koita yritttää saada edes joku siivoamaan sen häkki.. Yksi vaihtoehto on myyminen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638103Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592402Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24805
- 64792
- 55783
- 66770
- 46756
- 11736
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683