Yhdellä tutulla on undulaatteja 2 joiden häkkiä ei ole kohta puoleen vuoteen siivottu. Nyt kyselisinkin että mitä haittaa tästä voi kaikkea olla. Eikö linnut kohta jo saa jonkun kuolemantaudin?
häkki siivoamatta?
...
2
406
Vastaukset
- puolesta
Tosiaankin! Häkki varmaan pesii pöpöjä!
Joiltain ihmisiltä pitäisi kieltää eläinten pito kokonaan, jollei niistä välitetä hoitaa.
Yritä suostutella kaveri etsimään linnuille uusi koti, jollei linnut enää kiinnosta.- ...
Mieti, jos itse asuisit kotonasi, etkä pystyisi itse siivoamaan?!? Talosi haisee, on joka paikka täynnä likaa ja pöpöjä!! Mene ystäväsi luo joskus kylään ja sano, että "hei, koitettaiskos siivota toi häkki" tai jotain muuta vastaavaa, koita yritttää saada edes joku siivoamaan sen häkki.. Yksi vaihtoehto on myyminen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632