Eli onko muita jotka on syntynyt kyseisenä päivämääränä?
13.9 syntyneitä?
11
2115
Vastaukset
- Hansu
Hei vaan !
13.9. syntynyt ja vieläpä perjantaipäivänä ! Taitaa olla joku sukuvika, koska myös äitini ja hänen isänsä ovat syntyneet perjantaina 13.päivä, tosin ei syyskuussa.
Eipä tuo päivä ole ollut yhtään sen kummoisempi kuin muutkaan, joten taikausko ei päde ainakaan sen kohdalla.- helou
Mulla se päivä oli onneksi maanantai. Mut varmaan tuos 13. päiväs on jokin kirous koska elämäni ei ole ollut kovin helppoa...:) Kaikenlaista kurjaa on tapahtunut alusta asti. Mutta kiva kun vaivauduit vastaamaan!!
- NovelliKirjoittaja
Mä oon!!
Ihanaa että joku on syntyny samana päivänä..Mikä vuosi?
Siis minä vuonna oot syntyny..?
Voiks kertoo?
Haluun vaan tietää ollaanko melkein kokonaan saman ikäsiä..;) Emn hae tietenkään mitään deittiseuraa..Et tiedoks vaa
T:Neitsyt- helou
Oon vm-82.
Naispuolinen by the way.
- NovelliKirjoittaja
Mäkin oon syntyny perjantai 13 pv. Ainakin mun tietääkseni..Mul meni joskus tosi paskaski sinä päivinä,mun synttäreinä..Mut ku en viimeks pitäny synttäreit,kaikki meni hyvin..En muutenkaa jaks pitää niit enää
- minätässävaan
oon syntyny 12.9 eli 11.9 (wtc:n muistopäivä) ja 13 päivä, (joka oli syntymä vuonnani perjantai) välissä...
*heheh* - neitsyt 4 ever
olen syntynyt 13.9. mut en perjantaina. tais olla torstai. meitä on melko paljon tuona 13.9 syntyneitä...itseni lisäksi tiedän jopa 4 muuta joilla samanapäivänä synttärit..ja ihan kivasti kai meillä kaikilla pyyhkii!
- 30v
minä olen
- -Tanja-
mäki oon syntyny 13.9.(-89)
- Tyttö123
Minä🙋🏽♀️
- Anonyymi
Olen syntynyt 13.9 1944
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa359871Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6162850- 1522033
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1591550- 1021458
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1091222- 751117
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon2511066- 371014
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10993