Eli onko muita jotka on syntynyt kyseisenä päivämääränä?
13.9 syntyneitä?
11
2600
Vastaukset
- Hansu
Hei vaan !
13.9. syntynyt ja vieläpä perjantaipäivänä ! Taitaa olla joku sukuvika, koska myös äitini ja hänen isänsä ovat syntyneet perjantaina 13.päivä, tosin ei syyskuussa.
Eipä tuo päivä ole ollut yhtään sen kummoisempi kuin muutkaan, joten taikausko ei päde ainakaan sen kohdalla.- helou
Mulla se päivä oli onneksi maanantai. Mut varmaan tuos 13. päiväs on jokin kirous koska elämäni ei ole ollut kovin helppoa...:) Kaikenlaista kurjaa on tapahtunut alusta asti. Mutta kiva kun vaivauduit vastaamaan!!
- NovelliKirjoittaja
Mä oon!!
Ihanaa että joku on syntyny samana päivänä..Mikä vuosi?
Siis minä vuonna oot syntyny..?
Voiks kertoo?
Haluun vaan tietää ollaanko melkein kokonaan saman ikäsiä..;) Emn hae tietenkään mitään deittiseuraa..Et tiedoks vaa
T:Neitsyt- helou
Oon vm-82.
Naispuolinen by the way.
- NovelliKirjoittaja
Mäkin oon syntyny perjantai 13 pv. Ainakin mun tietääkseni..Mul meni joskus tosi paskaski sinä päivinä,mun synttäreinä..Mut ku en viimeks pitäny synttäreit,kaikki meni hyvin..En muutenkaa jaks pitää niit enää
- minätässävaan
oon syntyny 12.9 eli 11.9 (wtc:n muistopäivä) ja 13 päivä, (joka oli syntymä vuonnani perjantai) välissä...
*heheh* - neitsyt 4 ever
olen syntynyt 13.9. mut en perjantaina. tais olla torstai. meitä on melko paljon tuona 13.9 syntyneitä...itseni lisäksi tiedän jopa 4 muuta joilla samanapäivänä synttärit..ja ihan kivasti kai meillä kaikilla pyyhkii!
- 30v
minä olen
- -Tanja-
mäki oon syntyny 13.9.(-89)
- Tyttö123
Minä🙋🏽♀️
- Anonyymi
Olen syntynyt 13.9 1944
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,672493Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242147Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e972107Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92052MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141885Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5871846Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071843Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S181660Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411433