Eli onko muita jotka on syntynyt kyseisenä päivämääränä?
13.9 syntyneitä?
11
2022
Vastaukset
- Hansu
Hei vaan !
13.9. syntynyt ja vieläpä perjantaipäivänä ! Taitaa olla joku sukuvika, koska myös äitini ja hänen isänsä ovat syntyneet perjantaina 13.päivä, tosin ei syyskuussa.
Eipä tuo päivä ole ollut yhtään sen kummoisempi kuin muutkaan, joten taikausko ei päde ainakaan sen kohdalla.- helou
Mulla se päivä oli onneksi maanantai. Mut varmaan tuos 13. päiväs on jokin kirous koska elämäni ei ole ollut kovin helppoa...:) Kaikenlaista kurjaa on tapahtunut alusta asti. Mutta kiva kun vaivauduit vastaamaan!!
- NovelliKirjoittaja
Mä oon!!
Ihanaa että joku on syntyny samana päivänä..Mikä vuosi?
Siis minä vuonna oot syntyny..?
Voiks kertoo?
Haluun vaan tietää ollaanko melkein kokonaan saman ikäsiä..;) Emn hae tietenkään mitään deittiseuraa..Et tiedoks vaa
T:Neitsyt- helou
Oon vm-82.
Naispuolinen by the way.
- NovelliKirjoittaja
Mäkin oon syntyny perjantai 13 pv. Ainakin mun tietääkseni..Mul meni joskus tosi paskaski sinä päivinä,mun synttäreinä..Mut ku en viimeks pitäny synttäreit,kaikki meni hyvin..En muutenkaa jaks pitää niit enää
- minätässävaan
oon syntyny 12.9 eli 11.9 (wtc:n muistopäivä) ja 13 päivä, (joka oli syntymä vuonnani perjantai) välissä...
*heheh* - neitsyt 4 ever
olen syntynyt 13.9. mut en perjantaina. tais olla torstai. meitä on melko paljon tuona 13.9 syntyneitä...itseni lisäksi tiedän jopa 4 muuta joilla samanapäivänä synttärit..ja ihan kivasti kai meillä kaikilla pyyhkii!
- 30v
minä olen
- -Tanja-
mäki oon syntyny 13.9.(-89)
- Tyttö123
Minä🙋🏽♀️
- Anonyymi
Olen syntynyt 13.9 1944
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768