Älkää hyvät ihmiset pistäkööt saunaa lämpiämään että virtaa riittää telkkariin.
Niin pakko on kattoa. Äänestäkää että ohjelma jatkuu ikuisesti, tai ainaskin yhtä pitkään kun Pyton Plase.
Sovitaanko että me kaikki myrskyläläiset kun kattoo ohjelman vilkutamme olohuoneen valot. Kivan näköistä kun kylä on kuin disco.
Mikkosten maailma
6
1359
Vastaukset
- Se on
Katsoa,jo sen takia alkaako vaimo itkeä heti eka
sarjassa.Sen mitä mainosta on tullu katsottua
minusta,rouva on niin jännittynyt ettei itku ole kaukana??? - hajalmari57
Siinä taas nähdään miten julkkikset taaplaa. Odotin tätä miten vaimo haukkuu päiväkoteja ja yrittää raukka vielä telkkarin kautta vaikuttaa kansaan. meillä on hyvä päiväkoti systeemi ja turpa kiinni. Nyt pilvilinna on kohta myynnissä kun akka makaa kotona ja ei mene töihin kuin me muut duunarit. Itsellä hyviä kokemuksia päiväkodista ja nyt ovat töissä (No criminal). karkkipussi oli hyvä ele toimittajalta. Toivon että nämä velat ei mene yhteiskunnan piikkiin. H
- enkä kato
en tajuu miten ne kehtaa. ettei edes hävetä olla virallisia besservissereitä ja kattoa alaviistoon pienipalkkasia duunareita joille päiväkoti on ollu taivaan lahja toimeentulon kannalta.
Yksinhuoltajille ei ole ollut vaihtoehtoja jos haluaa työpaikkansa pitää.
Boikotikaa nyt ainakin noita typeriä äänestyksiä. - kaaderi
enkä kato kirjoitti:
en tajuu miten ne kehtaa. ettei edes hävetä olla virallisia besservissereitä ja kattoa alaviistoon pienipalkkasia duunareita joille päiväkoti on ollu taivaan lahja toimeentulon kannalta.
Yksinhuoltajille ei ole ollut vaihtoehtoja jos haluaa työpaikkansa pitää.
Boikotikaa nyt ainakin noita typeriä äänestyksiä.päätettiin boikotoida kaikkia niitä kapitalisteja, jotka tukee Mikkosta. Ensi maanantaina on kuuden tunnin lakko heti aamulla.
Sitten on poliittinen ulosmarssi perjantaiksi, jotta pääsee kevätjäille pilkille. - sitten menikään
kaaderi kirjoitti:
päätettiin boikotoida kaikkia niitä kapitalisteja, jotka tukee Mikkosta. Ensi maanantaina on kuuden tunnin lakko heti aamulla.
Sitten on poliittinen ulosmarssi perjantaiksi, jotta pääsee kevätjäille pilkille.Olen nähnyt elämässäni tapauksia k:o henki.pää kaikki mitä sanovat on totta ei vasta väitteitä on aivopessyt puolisonkin ( erittäin ikävää) mutta siksi erittäin eritäin mielenkiintoista katsoa että ja kun luulee ja uskookin itse että tämä asia on näin se on n:s uskon asia kun ihminen ajattelee lukee jotain asiaa sille sitä syötetään se alkaa oikeesti uskomaan, vaarallista joissakin tapauksissa.
- älkää tuomitko
sitten menikään kirjoitti:
Olen nähnyt elämässäni tapauksia k:o henki.pää kaikki mitä sanovat on totta ei vasta väitteitä on aivopessyt puolisonkin ( erittäin ikävää) mutta siksi erittäin eritäin mielenkiintoista katsoa että ja kun luulee ja uskookin itse että tämä asia on näin se on n:s uskon asia kun ihminen ajattelee lukee jotain asiaa sille sitä syötetään se alkaa oikeesti uskomaan, vaarallista joissakin tapauksissa.
ettei teitä tuomittaisi. niin mikkoset ÄLKÄÄ TUOMITKO!
Ne on muuten riidoissa jo kaikkien kyläläisten kanssa siellä kulmilla. talo on niin hullussa paikassa että pakko omistaa nelivetoauto, lumitöitäkän ei kukaan suostu siihen mäkeen tekemään.
On se ukko nähty jollain mönkkärillä sitten epätoivoisena aurailemassa.
Ai niin, se joka itsensä ylentää, se alennetaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605704- 1002961
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242196- 211938
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911707Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3401690Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791616- 251432
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o641398Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2181345