Mikkosten maailma

Tänään nelosella

Älkää hyvät ihmiset pistäkööt saunaa lämpiämään että virtaa riittää telkkariin.
Niin pakko on kattoa. Äänestäkää että ohjelma jatkuu ikuisesti, tai ainaskin yhtä pitkään kun Pyton Plase.
Sovitaanko että me kaikki myrskyläläiset kun kattoo ohjelman vilkutamme olohuoneen valot. Kivan näköistä kun kylä on kuin disco.

6

1317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on

      Katsoa,jo sen takia alkaako vaimo itkeä heti eka
      sarjassa.Sen mitä mainosta on tullu katsottua
      minusta,rouva on niin jännittynyt ettei itku ole kaukana???

    • hajalmari57

      Siinä taas nähdään miten julkkikset taaplaa. Odotin tätä miten vaimo haukkuu päiväkoteja ja yrittää raukka vielä telkkarin kautta vaikuttaa kansaan. meillä on hyvä päiväkoti systeemi ja turpa kiinni. Nyt pilvilinna on kohta myynnissä kun akka makaa kotona ja ei mene töihin kuin me muut duunarit. Itsellä hyviä kokemuksia päiväkodista ja nyt ovat töissä (No criminal). karkkipussi oli hyvä ele toimittajalta. Toivon että nämä velat ei mene yhteiskunnan piikkiin. H

      • enkä kato

        en tajuu miten ne kehtaa. ettei edes hävetä olla virallisia besservissereitä ja kattoa alaviistoon pienipalkkasia duunareita joille päiväkoti on ollu taivaan lahja toimeentulon kannalta.

        Yksinhuoltajille ei ole ollut vaihtoehtoja jos haluaa työpaikkansa pitää.

        Boikotikaa nyt ainakin noita typeriä äänestyksiä.


      • kaaderi
        enkä kato kirjoitti:

        en tajuu miten ne kehtaa. ettei edes hävetä olla virallisia besservissereitä ja kattoa alaviistoon pienipalkkasia duunareita joille päiväkoti on ollu taivaan lahja toimeentulon kannalta.

        Yksinhuoltajille ei ole ollut vaihtoehtoja jos haluaa työpaikkansa pitää.

        Boikotikaa nyt ainakin noita typeriä äänestyksiä.

        päätettiin boikotoida kaikkia niitä kapitalisteja, jotka tukee Mikkosta. Ensi maanantaina on kuuden tunnin lakko heti aamulla.

        Sitten on poliittinen ulosmarssi perjantaiksi, jotta pääsee kevätjäille pilkille.


      • sitten menikään
        kaaderi kirjoitti:

        päätettiin boikotoida kaikkia niitä kapitalisteja, jotka tukee Mikkosta. Ensi maanantaina on kuuden tunnin lakko heti aamulla.

        Sitten on poliittinen ulosmarssi perjantaiksi, jotta pääsee kevätjäille pilkille.

        Olen nähnyt elämässäni tapauksia k:o henki.pää kaikki mitä sanovat on totta ei vasta väitteitä on aivopessyt puolisonkin ( erittäin ikävää) mutta siksi erittäin eritäin mielenkiintoista katsoa että ja kun luulee ja uskookin itse että tämä asia on näin se on n:s uskon asia kun ihminen ajattelee lukee jotain asiaa sille sitä syötetään se alkaa oikeesti uskomaan, vaarallista joissakin tapauksissa.


      • älkää tuomitko
        sitten menikään kirjoitti:

        Olen nähnyt elämässäni tapauksia k:o henki.pää kaikki mitä sanovat on totta ei vasta väitteitä on aivopessyt puolisonkin ( erittäin ikävää) mutta siksi erittäin eritäin mielenkiintoista katsoa että ja kun luulee ja uskookin itse että tämä asia on näin se on n:s uskon asia kun ihminen ajattelee lukee jotain asiaa sille sitä syötetään se alkaa oikeesti uskomaan, vaarallista joissakin tapauksissa.

        ettei teitä tuomittaisi. niin mikkoset ÄLKÄÄ TUOMITKO!

        Ne on muuten riidoissa jo kaikkien kyläläisten kanssa siellä kulmilla. talo on niin hullussa paikassa että pakko omistaa nelivetoauto, lumitöitäkän ei kukaan suostu siihen mäkeen tekemään.

        On se ukko nähty jollain mönkkärillä sitten epätoivoisena aurailemassa.

        Ai niin, se joka itsensä ylentää, se alennetaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe