Mikä teitä joitakin miehiä vaivaa?

täydellisen kyllästynyt vaimo

Kotona pitäisi vaimon olla aina valmiina seksiin, missä vaan, miltei kenen läsnäollessa vaan. Lapset ei ainakaan lähidstöllä häiritse ollenkaan. Itse mies saa haista vaikka p***alta ja olla miten törkypuheinen tahansa ja sitten kiukuttelee pienen kakaran lailla kun vaimo ei ilosta hihkuen ole heti haarat auki. Sorrun monesti (Nykyään aina) antamaan vain siksi, että saa olla sen jälkeen edes päivän pari rauhassa. Ite en ainakaan alentuisi vonkaamaan mieheltä mitään jos silminnähden miestä en kiinnostaisi. Miestäni ei haittaa ollenkaan, vaikka näkee etten halua seksiä. Antaisipa joskus mun olla rauhassa ilman kopeloimtia ja kaksimielisiä likaisia puheita, niin voisin itsekin tehdä joskus aloitteen. Nyt olen niin korviani myöten täynnä hänen pahalta haisevaa olemustaan, että miltei oksennan kun tulee lähelle. Voi ottaispa joku nainen tuon ukon multa, oon niin kyllästynyt! Sais elää lasten kanssa rauhassa. Se olisi unelmani. Tätä nykyä rakastelu on kuin raiskaus kun en sitä kuitenkaan itse halua. Jos en anna, tiuskii ja kiukuttelee hän lapsillekin joka asiasta. Kauaa en tätä enää henkisesti jaksa, ero on aika lähellä.

11

3858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeen

      tota sun ongelmaa, eli miksi sä et halua seksiä hänen kanssaan? Mä en voi oikeen moittia sun miestäs, koska
      tiedän miltä se tuntuu, ku tekee pillua mieli,ja jos ei sitten saakkaan se on saatanallinen olotila,ja sit
      ku ei voi edes runkata ku perhe pyörii ympärillä.
      toivon et säkin ymmärtäisit et se vaan on pakollista miehelle, sille ei voi mitään ja jos avioliittoon lupautuu niin pitäis kyllä olla valmis sekstaileen ainakin sen 2 kertaa viikkoon,onks se niin kauheeta?
      jos sä et siihen pysty niin sun täytyy hyväksyä ja antaa hänelle lupa käydä vieraissa.niin tai sit tosiaan erota, mut tolleen se ei musta voi jatkua kovinkaan pitkään.

      • lisää....

        "jos avioliittoon lupautuu niin pitäis kyllä olla valmis sekstaileen ainakin sen 2 kertaa viikkoon,onks se niin kauheeta?"

        Kyllähän seksi parisuhteeseen kuuluu, pitää vain ottaa huomioon se, että pihtaus ei välttämättä aina johdu pelkästä pihtaajasta itsestään - esimerkiksi mies on saattanut päästää itsensä rupsahtamaan (eli ei viehätä enää ulkonäöllisesti) tai kohtelee vaimoaan jollain tavalla huonosti tai ei muuten vain panosta seksiin, asenteella "koska nainen on jo vaimo, ei siihen tarvitse enää sänkytaidoilla tehdä vaikutusta."

        ^Sama toki koskee myös pihtaaja-miehiä. Ei ihme jos halut vähenevät, jos jompikumpi puolisoista papin aamenen jälkeen lakkaa panostamasta parisuhteen hyvänäpitämiseen.

        Jos puoliso pihtaa, paras neuvo olisi vilkaista ensin peiliin, seksiongelman toinen syyllinen löytyy usein sieltä.


      • Äly hoi
        lisää.... kirjoitti:

        "jos avioliittoon lupautuu niin pitäis kyllä olla valmis sekstaileen ainakin sen 2 kertaa viikkoon,onks se niin kauheeta?"

        Kyllähän seksi parisuhteeseen kuuluu, pitää vain ottaa huomioon se, että pihtaus ei välttämättä aina johdu pelkästä pihtaajasta itsestään - esimerkiksi mies on saattanut päästää itsensä rupsahtamaan (eli ei viehätä enää ulkonäöllisesti) tai kohtelee vaimoaan jollain tavalla huonosti tai ei muuten vain panosta seksiin, asenteella "koska nainen on jo vaimo, ei siihen tarvitse enää sänkytaidoilla tehdä vaikutusta."

        ^Sama toki koskee myös pihtaaja-miehiä. Ei ihme jos halut vähenevät, jos jompikumpi puolisoista papin aamenen jälkeen lakkaa panostamasta parisuhteen hyvänäpitämiseen.

        Jos puoliso pihtaa, paras neuvo olisi vilkaista ensin peiliin, seksiongelman toinen syyllinen löytyy usein sieltä.

        Minun mielestä tollaiset intohimot ovat vaimoaan kohtaan eivät ole rakkautta, En ala tuomariksi, mut tuollainen sonni pitäis salvoo.
        Jos ja kun perheeseen syntyy lapsia, niin niiden hoitaminen kuuluu puoleksi molemmille, ja rakastelut jää normaalisti vähemmälle, koska sen yhteisen rakkaus elämän keskipisteeksi tulevat ne lapset, joita kuuluu molempien hoitaa ja vaalia sekä kasvattaa. Minusta tuntuu että tässä tapauksessa mies on ilkeä vaimoaan kohtaan, käyttää häntä hyväksi, alistamalla ja vaatimalla sänkyhommiin, riippumatta siitä, että mitä toinen tuntee? Ei vihkikaavassa ole mainintaa että pitää rakastella ja olla evät levällään, riittää että tuntee rakkautta toista kohtaan. Jos joku väittää että vain ja ainoastaan rakastelu on rakastamisen merkki, niin olet ystävä ymmärtänyt asiat ihan väärin.
        Minä en ymmärrä, miten toinen saattaa saada nautintoa rakastelusta, jos ei toista saa syttymään,..? eikö silloin ole sama tunkea kalunsa patjan rakoon ja puuskuttaa siinä :)

        Meillä on aina rakasteltu vain yhteisestä halusta ja se syntyy yhdessä tekemisestä kotona vaimo siivoaa, minä laitan ruokaa tai huollan autoa, ulkoillaan lasten kanssa ja istutaan yhdessä takan ääressä, illan hiljennettyä kun lapset nukkuvat ja kaikki on ok yleensä minä olen se joka menen viimeksi sänkyyn kun olen käynyt vielä peittelemässä lapset,.. vai arvakkaa kuin ihanasti vaimo on yleensä laittautunut,.. HUIIiiiiiiiiiiH ja jos väsy on vienyt voimat, niin riittää kun yhdessä kainaloisina luetaan lehtiä tai kirjoijamme ja sit siihen nukahdetaan,... HHMmmmm
        Vaimoa ei saa alistaa, seksiin tai muuten määräillä, jos miehessä ei ole viehätysvoimaa, niin se on hänen oma asiansa,

        Meillä tämä toimii, vaimo on nytkin lomalla Kanarialla kavereiden kanssa 2 viikkoa ja minä lasten kanssa kotona. Sit minäkin voin mennä minne vain lomalle jos haluan, mut käymme joskus myös yhdessäkin lomalla. En tiedä miksi jotkut ukot luulee olevansa luomakunnan kruunuja ja luulevat että he osaavat kaiken ns minää itse osaan ja päätän,... mut metsään menevät,..


      • julia
        Äly hoi kirjoitti:

        Minun mielestä tollaiset intohimot ovat vaimoaan kohtaan eivät ole rakkautta, En ala tuomariksi, mut tuollainen sonni pitäis salvoo.
        Jos ja kun perheeseen syntyy lapsia, niin niiden hoitaminen kuuluu puoleksi molemmille, ja rakastelut jää normaalisti vähemmälle, koska sen yhteisen rakkaus elämän keskipisteeksi tulevat ne lapset, joita kuuluu molempien hoitaa ja vaalia sekä kasvattaa. Minusta tuntuu että tässä tapauksessa mies on ilkeä vaimoaan kohtaan, käyttää häntä hyväksi, alistamalla ja vaatimalla sänkyhommiin, riippumatta siitä, että mitä toinen tuntee? Ei vihkikaavassa ole mainintaa että pitää rakastella ja olla evät levällään, riittää että tuntee rakkautta toista kohtaan. Jos joku väittää että vain ja ainoastaan rakastelu on rakastamisen merkki, niin olet ystävä ymmärtänyt asiat ihan väärin.
        Minä en ymmärrä, miten toinen saattaa saada nautintoa rakastelusta, jos ei toista saa syttymään,..? eikö silloin ole sama tunkea kalunsa patjan rakoon ja puuskuttaa siinä :)

        Meillä on aina rakasteltu vain yhteisestä halusta ja se syntyy yhdessä tekemisestä kotona vaimo siivoaa, minä laitan ruokaa tai huollan autoa, ulkoillaan lasten kanssa ja istutaan yhdessä takan ääressä, illan hiljennettyä kun lapset nukkuvat ja kaikki on ok yleensä minä olen se joka menen viimeksi sänkyyn kun olen käynyt vielä peittelemässä lapset,.. vai arvakkaa kuin ihanasti vaimo on yleensä laittautunut,.. HUIIiiiiiiiiiiH ja jos väsy on vienyt voimat, niin riittää kun yhdessä kainaloisina luetaan lehtiä tai kirjoijamme ja sit siihen nukahdetaan,... HHMmmmm
        Vaimoa ei saa alistaa, seksiin tai muuten määräillä, jos miehessä ei ole viehätysvoimaa, niin se on hänen oma asiansa,

        Meillä tämä toimii, vaimo on nytkin lomalla Kanarialla kavereiden kanssa 2 viikkoa ja minä lasten kanssa kotona. Sit minäkin voin mennä minne vain lomalle jos haluan, mut käymme joskus myös yhdessäkin lomalla. En tiedä miksi jotkut ukot luulee olevansa luomakunnan kruunuja ja luulevat että he osaavat kaiken ns minää itse osaan ja päätän,... mut metsään menevät,..

        sinun kirjoituksen voisi moni mies lukea ihan oppia ottaakseen... niin paljon totta kerroit...ihanasti


        itse elin 24v miehen kanssa joka oli aina oikeassa muka, seksiä pahojen sanojen anteeksi pyyntönä tuntui pahalta,olin kynnysmatto on voi mennen tullen pyyhkiä paskat...

        onnea elämääsi, kateellinen vaimollesi vähän...


    • ju73

      se noin pitäisi mennä parisuhteessa... Kun pelkkä lähellä olo inhottaa niin pitäisi kertoa miltä tuntuu. Ei ehkä noin suorasukaisesti kuin kerroit, miltä itsestäsi tuntuisi jos sulle sanotaan et inhotat mua, ns pehmeämmällä tavalla parempi. Jos puhuminen ei auta, niin sit se ero.. Mikä ei myöskään helppo vaihtoehto. Itse miettinyt sitä vaihtoehtoa omassa suhteessa, kun ei vaimo halua vaikka itse haluaisin. Itse valinnut sen linjan et en ole tehnyt aloitetta sexiin pariin vuoteen. Ne lapset..

      • onko se

        vaimo tehnyt aloitetta,vai onko menny ihan käsitöiksi?


    • kaiken kokenut mies

      jaaha taas tätä!tähän on yksi ja ainoa oikea lääke! erotkaa pikaisesti!!!! ja sit teitä on 2 ja ko eroot on 1 ja saat just sitä mitä haluut!!!

      • ????????

        Eihän tuo nainen nyt välttämättä juuri sitä eroa halua. Vaan ennemminkin sen kunnollisen seksielämän takaisin, mutta huomasitkos, hänen miehensä tekee sen asian aika vaikeaksi olemalla epähaluttava, koittaa iljettävästi lähennellä ja ilmeisesti hygienian hoidossakin on puutteita :P


      • ruskamies
        ???????? kirjoitti:

        Eihän tuo nainen nyt välttämättä juuri sitä eroa halua. Vaan ennemminkin sen kunnollisen seksielämän takaisin, mutta huomasitkos, hänen miehensä tekee sen asian aika vaikeaksi olemalla epähaluttava, koittaa iljettävästi lähennellä ja ilmeisesti hygienian hoidossakin on puutteita :P

        no joo erota....kyllä!!jos kerta noin paljon inhoaa toista ni joo tai sit jos tosissaa haluaa ni aloittaa suhteen parantamisen peilin edessä ja kun siellä on kaikki kunnossa ni sit keskustelee miehen kanssa josko ois joitain parannuksia tulossa!mut ei kyllä kovin kauvaa voi toillaikaan olla ps. tiedän kokemuksesta!


    • tämä juttu

      Eli siis: jos mies ei a) välitä "panostaa" seksiaktia varten ja silti b) haluaa seksiä, silloin on parisuhteessa parasta rohkaista miestä sooloseksiin. Kerta kaikkiaan on vihjailtava omasta haluttomuudesta, ja jos ei muu auta, on hankittava miehelle esim. tekopimppa. Tästä jo luulisi tyhmemmänkin heräävän. Samalla on tietysti tehtävä selväksi, että on OK että mies hoitaa homman itse. Se on myös tehtävä itselle selväksi, että jos aviopuolisona ei haluta, on silloin miehellä OIKEUS hoitaa asia omin käsin ja fantasioin - seksi on kuitenkin - tavalla tai toisella - aikuisen ihmisen perusoikeus!

    • M/20

      Minähän en ikinä mene naimisiin. Kuvottaa ajatuskin siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe