Olen yrittänyt miniin skypeä. Kun luultavasti onnistuneen latauksen jälkeen kirjoitan tunnuksen ja salasanan, on tulos aina tylysti: Väärä salasana. Ymmärtäisin tuon jos olisin avaamassa skypeä väärällä salasanalla, mutta kun tässä ei ole skypeä, vaan yritän sitä asentaa.
Jotain teen nyt väärin, mutta mitä? Salasanoja ja tunnuksia olen yrittänyt moniakin, samoin skypen kahta eri versiota macille.
Miniin Skype
4
770
Vastaukset
- 1stMacFinn
Jos Skypen asennuksen kohdalla kysytään salasanaa ja käyttätunnusta, ne ovat mini hallinnoijan tunnus ja salasana. Vasta asennuksen jälkeen Skypeä käytettäessä tarvitaan sen tiedot.
- missä vika
Tuossa siis kysytään Skype-nimeä ja salasanaa. En muista mitään hallinnoijan tunnusta luoneeni tälle koneelle, salasanan tietysti. Oma nimi koneella on, mutta kun tarjoan sitä ja koneen salasanaa, eivät ne kelpaa. Vastaus on joko invalid Skype name tai väärä salasana.
- missä vika
missä vika kirjoitti:
Tuossa siis kysytään Skype-nimeä ja salasanaa. En muista mitään hallinnoijan tunnusta luoneeni tälle koneelle, salasanan tietysti. Oma nimi koneella on, mutta kun tarjoan sitä ja koneen salasanaa, eivät ne kelpaa. Vastaus on joko invalid Skype name tai väärä salasana.
Huomasin juuri toisessa koneessa (PC) Skypen salasanan olevan sama kuin tämän Minin salasana. On kai aikanaan ollut pula salasanoista tai mielikuvituksesta! Syntyykö tuosta nyt ristiriita kun käytän minin salasanaa, joka sama sana on skypen salasanana, vaikkakin toisella koneella.
- Mäkkihöperö
missä vika kirjoitti:
Huomasin juuri toisessa koneessa (PC) Skypen salasanan olevan sama kuin tämän Minin salasana. On kai aikanaan ollut pula salasanoista tai mielikuvituksesta! Syntyykö tuosta nyt ristiriita kun käytän minin salasanaa, joka sama sana on skypen salasanana, vaikkakin toisella koneella.
Eivät ne tiedä toisistaan mitään eli mitään teknisiä esteitä tuosta ei synny. Kunhan itse tiedät missä mennään milloinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697051
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642722- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661349Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3581303- 561264
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181176Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978