Olen yrittänyt miniin skypeä. Kun luultavasti onnistuneen latauksen jälkeen kirjoitan tunnuksen ja salasanan, on tulos aina tylysti: Väärä salasana. Ymmärtäisin tuon jos olisin avaamassa skypeä väärällä salasanalla, mutta kun tässä ei ole skypeä, vaan yritän sitä asentaa.
Jotain teen nyt väärin, mutta mitä? Salasanoja ja tunnuksia olen yrittänyt moniakin, samoin skypen kahta eri versiota macille.
Miniin Skype
4
823
Vastaukset
- 1stMacFinn
Jos Skypen asennuksen kohdalla kysytään salasanaa ja käyttätunnusta, ne ovat mini hallinnoijan tunnus ja salasana. Vasta asennuksen jälkeen Skypeä käytettäessä tarvitaan sen tiedot.
- missä vika
Tuossa siis kysytään Skype-nimeä ja salasanaa. En muista mitään hallinnoijan tunnusta luoneeni tälle koneelle, salasanan tietysti. Oma nimi koneella on, mutta kun tarjoan sitä ja koneen salasanaa, eivät ne kelpaa. Vastaus on joko invalid Skype name tai väärä salasana.
- missä vika
missä vika kirjoitti:
Tuossa siis kysytään Skype-nimeä ja salasanaa. En muista mitään hallinnoijan tunnusta luoneeni tälle koneelle, salasanan tietysti. Oma nimi koneella on, mutta kun tarjoan sitä ja koneen salasanaa, eivät ne kelpaa. Vastaus on joko invalid Skype name tai väärä salasana.
Huomasin juuri toisessa koneessa (PC) Skypen salasanan olevan sama kuin tämän Minin salasana. On kai aikanaan ollut pula salasanoista tai mielikuvituksesta! Syntyykö tuosta nyt ristiriita kun käytän minin salasanaa, joka sama sana on skypen salasanana, vaikkakin toisella koneella.
- Mäkkihöperö
missä vika kirjoitti:
Huomasin juuri toisessa koneessa (PC) Skypen salasanan olevan sama kuin tämän Minin salasana. On kai aikanaan ollut pula salasanoista tai mielikuvituksesta! Syntyykö tuosta nyt ristiriita kun käytän minin salasanaa, joka sama sana on skypen salasanana, vaikkakin toisella koneella.
Eivät ne tiedä toisistaan mitään eli mitään teknisiä esteitä tuosta ei synny. Kunhan itse tiedät missä mennään milloinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159