Onkohan täällä sattumoisin muita, jotka ovat nyt tänä keväänä osallistumassa sosiaalityön pääsykokeisiin?
Olisi mukava jakaa ajatuksia, en ainakaan itse ole osallistunut valmennuskursseille, vaan ihan itsekseni pakertelen joten kohtalotovereita olisi mukava löytää:) Jos siellä sattuu olemaan joku sellainen joka on osallistumassa valmennuskursseille niin olisi myös mielenkiintoista saada tietää minkälaista siellä on.
Luen siis Kyösti Raunion kirjaa Olennainen sosiaalityössä. Olen hakenut Helsinkiin ja Tampereelle, toiveinani ykkösenä olisi tuo Helsinki, mutta Tamperekin on kiva kaupunki. En ole aikaisemmin osallistunut sosiaalityön pääsykokeisiin.
Ilmotelkaahan, mikäli siellä on muitakin Rauniota pakertamassa ja odottelemassa alkukesän koitosta!
Sosiaalityön pääsykokeet
2
941
Vastaukset
- gregoryn
Itse olen ainakin hakemassa. Opiskelen toista vuotta Tampereen yliopistossa aivan väärää alaa, mutta elän toivossa, että nyt olisin ymmärtänyt mitä tahdon ja pääsisin sisään. Haen pelkästään Tampereelle, sillä mun koko elämäni on täällä.
En ole vielä ehtinyt pahemmin lueskella: Raunio on käyty läpi nyt kaksi kertaa ja nyt on pakko pitää taukoa, sillä kasvatustieteen ja suomen kielen tentit painavat sen verran pahasti päälle. Oletko itse lukenut jo paljon?
(Tuolla Abitreenien puolella on muuten hyvä keskustelu sosiaalityöstä ja kyseisen pääaineeseen hakemisesta. Keskustelu on myös hieman aktiivisempaa kuin täällä, joten kannattane käydä tsekkaamassa Sosiaalityö 2009 -topic.)- Talonk
Hienoa, kiitos vinkistä, siirrynkin sinne keskustelemaan ja vastailen siellä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852197- 431770
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!711532- 761306
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261184- 481173
- 771171
- 591071
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai38994- 37943