Rapumiehestä..

Itsekin rapu

Mä olen kyllä tullu siihen tulokseen nyt viime vuosien aikana, et en voi sietää rapumiehiä. Ne on liian naismaisia ja itkun vääntäjiä. Imee kaikki henkiset voimavarat..eikä anna naisen olla herkkä ja naisellinen nainen.. Haluaa jatkuvasti oman egonsa pönkitystä.
Varmaankin ärsyttää todellakin se, että on niin samankaltainen, kuin itsekin olen..vaikkakin naisena. Kyllä miehen pitää olla miehinen mies, joka sanoo, missä kaappi seisoo.. Kuten esim. härkämies tekee..

4

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmiemma

      No, oma rapumieheni on kyllä herkkyydestä ja tunteellisuudesta huolimatta myös maskuliininen...hän osaa korjata, remontoida,on auktoriteetti työpaikallaan ym. Mutta olemme myös tasavertaisia ja parhaita ystäviä keskenämme.

      Teemme paljon asioita myös yhdessä sukupuolesta riippumatta....eli minäkin osallistun "miesten" hommiin ja päinvastoin.

      Mutta taidammekin olla jopa horoskooppien mukaan se yhteensovivin yhdistelmä, eli kalat-rapu...nyhräämme aina yhdessä kylki kylkeä vasten...

    • Rapu-75

      Jotenkin vain tuntuu siltä, että olet jäänyt rannalle ruikuttamaan..

    • ruikkuttaja ruikuttaja

      sun pitää edelleenkin kieriä itsesäälissä ja jatkaa sitä valittamista,niin kyllä sit jonain päivänä huomaat kuinka yksin ravut loopujenlopuksi ovatkaan.nyt ois varmaan hyvä aika alkaa hankkia niitä ystäviä,jotka sitten kymmenen vuoden kuluttua ovat edelleenkin sun ystäviä,eikä ole sua hyljänneet.

    • .kauris-n.

      Härkämiehet ei todellakaan mitään kaapinpaikkoja määräile. :'D Nehän on kaikkien lapatossujen isiä! Läheltä olen saanut seurata kuinka RAPUnainen kyykyttää häräntolvanaansa (vähän se rutisee ensin, mutta tekee joka tapauksessa sen mitä käsketään, aina!). :D Härkämiehet ovat myös lähes aina niitä joille TOISET MIEHET nauravat ja vittuilevat päin naamaa. Kovasti yrittävät monet härät nynnyä luonnettaan pönkittää esim. bodaamalla... ;) Ei niistä ole mihinkään. Täysiä vätyksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe