Kuka ostaa pihapuut?

katjateettu

Umpeen kasvanut tontti...
Kriisi...

Kuka ostaa puuta suomessa,etta kavisi hakemassa pois?(firmat?)
Puuta on rekkakuormallinen.Hyvalaatuista sahamantya jne laatupuuta,sekoittuneena pajukkoon.

Kiitos vastauksista.

8

3089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari sataa

      niin ehkä voi hakea pois....Vaikea on ketään ilmaiseksi saada pajukkoa raivaamaan.

      • Katjateettu

        Pajukon raivaan kylla ihan itse,ei siihen metsuria tarvita.
        Puita olisin myymassa/lahjoittamassa edelleen...

        Paljonkos metsurit ottavat muuten palkkaa.
        Olen saanut 45-50 euron tarjouksia.
        Mielestani aika kallista.Siina kaatuisi varmaan 2 puuta paivassa,niin se pitaa miehen leivassa ;))

        Vahan tehokkaampaa ratkaisua tassa etsiskelen...

        Kiitos vastauksestasi!

        Terkuin:Katja


      • pihamies
        Katjateettu kirjoitti:

        Pajukon raivaan kylla ihan itse,ei siihen metsuria tarvita.
        Puita olisin myymassa/lahjoittamassa edelleen...

        Paljonkos metsurit ottavat muuten palkkaa.
        Olen saanut 45-50 euron tarjouksia.
        Mielestani aika kallista.Siina kaatuisi varmaan 2 puuta paivassa,niin se pitaa miehen leivassa ;))

        Vahan tehokkaampaa ratkaisua tassa etsiskelen...

        Kiitos vastauksestasi!

        Terkuin:Katja

        Otappa yhteyttä lähimpään metsänhoitoyhdistykseen, kyllä sieltä pitäis kysymyksiisi vastaukset löytyä ja tekijä metsätöille. Itselläkin olis ainainen polttopuun tarve ja taitoa puun kaatoonkin, mutta missähän päin Suomea tonttisi sijaitsee?


      • Katjateettu
        pihamies kirjoitti:

        Otappa yhteyttä lähimpään metsänhoitoyhdistykseen, kyllä sieltä pitäis kysymyksiisi vastaukset löytyä ja tekijä metsätöille. Itselläkin olis ainainen polttopuun tarve ja taitoa puun kaatoonkin, mutta missähän päin Suomea tonttisi sijaitsee?

        Pohjois-Savossa pain.

        Metsurit ovat olleet vahan nihkeita ottamaan hommaa,kun puita pitaisi kaataa 2kpl talojen valista ja etupiha on "tasku".

        Takapihan 30mx60m on aivan taynna tavaraa,sinne kylla metsurin saa,mutta etin sellaista,joka hoitais kaikki puut pois yhdella heitolla.

        Metsanhoitolaitostahan siis aion kysella.Kerron jos kavi flaksi,muillekkin kiinostuneille.

        Metsakoneella paasisi napparasti paikalle,mikas siina asfaltoitu tie ja tasainen tontti...

        No mutta yritan tanaan ja huomenna.Kerron sitten tilannetietoja.Pirskatin kiire iskee paalle,minulla on nimittain tontin salaojaremontti tulossa kohtapuoliin.Mitaan ei paasta kaivamaan,jos metrinen manty seisoo tiella...

        Jees...Kiitoksia!


    • kkkkkkkkkkkkkk

      ... kaadettu ja pätkitty peräkärryyn sopiviksi pölleiksi, niin laita kaupan seinälle tai tonttisi viereen ilmoiuts, että SAA NOUTAA MAKSUTTA polttopuuta - menee takuuvarmalla "kaupaksi".

      Sitä pientä risukkoa ei kyllä kukaan huoli - lainaa silppuri ja laita silppu sitten kasvimaille tai kukkapenkkeihin, tai lahjoita sekin pois - ottajia löytyy, ostajia ei niinkään.

    • Savottajatka
    • on....

      Minä tulen kaatamaan puiden hinnalla jos lähellä.
      Eli mikähän tarkka osoite?

    • Savottajatka

      Mitenkäs sait puut kaupaksi/kaadettua ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe