Everestillä omppu turnaus:
Minun käsi: QQ66J
Vihu: QQ44A
Kumpi voittaa?
Vihulle meni rahat ainakin.
Omaha
7
823
Vastaukset
- sinulle :
Vihulla oli joko väri tai suora. (kenties värisuora)
- käsihistorian
ja huomasin että olin katsonut jaossa kolmanneksi tulleen pelaajan kortteja chattiruudusta.
Voittajalla olikin QQ88A eikä QQ44A kuten luulin.
..innoissaan olin jo laatimassa reklamaatiota ja suunnattomia korvausvaatimuksia.)
- The Rat
Sinä voitat, jos kädet olivat noin.
Kerro vähän tarkemmin, mitä sinulla hanskassa ja mitä pöydässä. Myös maat huomioiden.
Muista, että hanskasta on käytettävä tasan kahta korttia (jotkut tuppaavat unohtamaan tämän usein).- mikään......
pokerinero ole.. hahah salli mun nauraa sulle.
et voi todellakaan sanoa tuon perusteella että "Sinä voitat, jos kädet olivat noin." parempi ku et enää jakelis noita sun tietämättömästä päästäsi peräisin olevia kommentteja, kiitti moi! - The Rat
mikään...... kirjoitti:
pokerinero ole.. hahah salli mun nauraa sulle.
et voi todellakaan sanoa tuon perusteella että "Sinä voitat, jos kädet olivat noin." parempi ku et enää jakelis noita sun tietämättömästä päästäsi peräisin olevia kommentteja, kiitti moi!Ei tarvitse olla pokerinero, että osaa katsoa kumpi kahdesta parista on parempi. Ihan perusjuttu...
Onneksi sinulla oli myös jokin vastaväite viestiini, ettet mennyt ihan "ite-oot" ja "meidän-isä" -linjoille. - niiku joku
The Rat kirjoitti:
Ei tarvitse olla pokerinero, että osaa katsoa kumpi kahdesta parista on parempi. Ihan perusjuttu...
Onneksi sinulla oli myös jokin vastaväite viestiini, ettet mennyt ihan "ite-oot" ja "meidän-isä" -linjoille.selvännäkijä? tiesit jo heti ettei vihulla ollut väriä tai suoraa! hehe.. tajusitko pointin?
- The Rat
niiku joku kirjoitti:
selvännäkijä? tiesit jo heti ettei vihulla ollut väriä tai suoraa! hehe.. tajusitko pointin?
Jos vihun käsi on QQ44A, ei siitä saa väriä eikä suoraa millään.
Tajusitko pointin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3672291IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk561766Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1551389Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.981358- 1541335
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021181Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten121172Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851122Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701077Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan481022