Vihulla oli joko väri tai suora. (kenties värisuora)
0Äänestä
käsihistorian
ja huomasin että olin katsonut jaossa kolmanneksi tulleen pelaajan kortteja chattiruudusta. Voittajalla olikin QQ88A eikä QQ44A kuten luulin.
..innoissaan olin jo laatimassa reklamaatiota ja suunnattomia korvausvaatimuksia.)
0Äänestä
The Rat
Sinä voitat, jos kädet olivat noin.
Kerro vähän tarkemmin, mitä sinulla hanskassa ja mitä pöydässä. Myös maat huomioiden.
Muista, että hanskasta on käytettävä tasan kahta korttia (jotkut tuppaavat unohtamaan tämän usein).
0Äänestä
mikään......
pokerinero ole.. hahah salli mun nauraa sulle. et voi todellakaan sanoa tuon perusteella että "Sinä voitat, jos kädet olivat noin." parempi ku et enää jakelis noita sun tietämättömästä päästäsi peräisin olevia kommentteja, kiitti moi!
0Äänestä
The Rat
mikään...... kirjoitti:
pokerinero ole.. hahah salli mun nauraa sulle. et voi todellakaan sanoa tuon perusteella että "Sinä voitat, jos kädet olivat noin." parempi ku et enää jakelis noita sun tietämättömästä päästäsi peräisin olevia kommentteja, kiitti moi!
Ei tarvitse olla pokerinero, että osaa katsoa kumpi kahdesta parista on parempi. Ihan perusjuttu...
Onneksi sinulla oli myös jokin vastaväite viestiini, ettet mennyt ihan "ite-oot" ja "meidän-isä" -linjoille.
0Äänestä
niiku joku
The Rat kirjoitti:
Ei tarvitse olla pokerinero, että osaa katsoa kumpi kahdesta parista on parempi. Ihan perusjuttu...
Onneksi sinulla oli myös jokin vastaväite viestiini, ettet mennyt ihan "ite-oot" ja "meidän-isä" -linjoille.
selvännäkijä? tiesit jo heti ettei vihulla ollut väriä tai suoraa! hehe.. tajusitko pointin?
0Äänestä
The Rat
niiku joku kirjoitti:
selvännäkijä? tiesit jo heti ettei vihulla ollut väriä tai suoraa! hehe.. tajusitko pointin?
Jos vihun käsi on QQ44A, ei siitä saa väriä eikä suoraa millään.
Vastaukset 7
Vanhimmat
Vihulla oli joko väri tai suora. (kenties värisuora)
ja huomasin että olin katsonut jaossa kolmanneksi tulleen pelaajan kortteja chattiruudusta.
Voittajalla olikin QQ88A eikä QQ44A kuten luulin.
..innoissaan olin jo laatimassa reklamaatiota ja suunnattomia korvausvaatimuksia.)
Sinä voitat, jos kädet olivat noin.
Kerro vähän tarkemmin, mitä sinulla hanskassa ja mitä pöydässä. Myös maat huomioiden.
Muista, että hanskasta on käytettävä tasan kahta korttia (jotkut tuppaavat unohtamaan tämän usein).
pokerinero ole.. hahah salli mun nauraa sulle.
et voi todellakaan sanoa tuon perusteella että "Sinä voitat, jos kädet olivat noin." parempi ku et enää jakelis noita sun tietämättömästä päästäsi peräisin olevia kommentteja, kiitti moi!
Jos vihun käsi on QQ44A, ei siitä saa väriä eikä suoraa millään.
Tajusitko pointin?