Hakusessa olisi uusi elämänvaihe. Eli mitä tahansa duunia josta saisi päänpäälle yöpaikan ja ruuan. Olen valmis matkustamaan ja muuttamaan ihan minne vaan.
Lyhyesti taustoja : kyllästyin istumaan ja odottelemaan noin 5 vuoden ajan työtarjouksia.Eläminen työttömyyskorvauksella ei oikein innosta enää.
Ikää on yli 40 vuotta ja takana monenlaista ammattia. Ei perhettä taikka muitakaan rasitteita.
Ajatuksella, että jos rohkeasti laittaa itsensä likoon niin ei tiedä mitä kaikkea elämässään kokee.
Soitella voi 0466828236
Kokeilemisen arvoinen
7
2073
Vastaukset
- Raitis ja Savuton
Ihme juttu ettei ketään kiinnosta ... ei ole puhelin soinut ....
- badsdf
Ei taida olla kovin suosittu paikka ilmoituksia varten.
mita kaikki osat tehda kiinostako ulkomaill aurinko paista koko vuoden its olen juri pari kuukauta työtön ja mietin tehda vapaaehtoistyö en jaksa ola kotona haluan tehda aina joitain yli poulet ikani olut duunissa joka paivä kun on työssa jaksa aina eneman ja eneman
- savuton ja raitis
Duunin taikka asunnon ja ruuan takia voisin lähteä vaikka minnepäin maailmaa. Ja vaikka heti.
savuton ja raitis kirjoitti:
Duunin taikka asunnon ja ruuan takia voisin lähteä vaikka minnepäin maailmaa. Ja vaikka heti.
asunto ja rouka on extra kaupan palle on tarkoitus rakenta semoinen moki marokossa ihan suomalainen tuli varman matkat kiin makssan sovitan vain milloin sopi ,olen marokossa kotosin ja asun helsigissa 15vuota suomen kielille parjatan aika hyvin
- amalia01
ilmoituksestasi on aikaa niin kyselisin joko olet työtä ja paikan löytänyt??
- Samat ajatukset
Ihmisillä on varmaan pienempi kynnys vastata sähköpostiosoitteeseen. Ainakin itselleni on tullut kohtalaisesti vastauksia useammalla ilmoituskerralla. Lama taitaa nyt näkyä niissäkin. Tai sitten täällä pyörii niin samat porukat, että on hankala uusia ihmisiä löytää. Itselleni Keltainen Pörssi on tuottanut joitain lyhytaikaisia työjuttuja. Ymmärrykseni mukaan siellä vaan on tarkempaa, miten ilmoituksen muotoilee. Se poistetaan käsittääkseni aika helposti.
Jos jotain löysit, niin kerrotko miten onnisti, jos tämän viestin huomaat!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673