Kertokaapa hauskimmat tarrat taikka tekstit joita olette nähneet autojen ikkunoissa taikka puskureissa?
Minusta hauskin teksti oli ladan takaikkunassa "Lujaa Lada Laatua" :D
Huumoria
4
316
Vastaukset
- pitää paikkansa jos vertaa
yli 3 vuotta vanhoihin räppänöihin joita katsastaja ei koske pitkällä tikullakaan
- katsastaja...
tökki joillain ruuvarilla ja läpi meni monesta kohtaa
- k28
TOJOTA sillä ajaa koko Suomi. :(
- Olkamörkö
Ja pah teidän vitseillenne. Olin joskus aikojen alussa Puolan Kansantasavallan Helsingin suurlähetystön tulkki. Ajoin toki diplomaattimersuillakin, mutta henkilökohtainen aseeni oli Lada-farmari, perässä teksti Lada 1200 S, mutta moottori 2-litrainen Fiatin twincam, väri oranssi, kuljettajan ovi vihreä (veljeni, alan insinööri, ei korjannut ovea, vaan vaihtoi sen suoraan viheriästä Fiatista). Näin 90-luvulla parkkipaikalla punaisen TransAmin, rek FBI-1. Ei kun siitä paikasta kirjanpitäjän tykö pyytämään etuantia henk.koht. rekisteriä varten. Oli jo myöntämässä, kun luuli siihen nimikirjaimeni haluavan, mutta pöljyyksissäni kerroin tahtovani numeron KGB-!. En saanut... Ja veljeni kertoi olevan sairaalloista saituutta lukita Lada. Piti paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996