Osaatteko selittää???

kalanruokaa

On ollut juttua yhden kalamiehen kanssa.
Aluksi halusi suhdetta (vakavaa sellaista) kanssani suorastaan epätoivoisesti. Ja kun sitten tapailimme, hän piti kokoajan yhteyttä ja tuntui olevan aikalailla riippuvainen.

Sitten tuli stoppi. Näin hänet exänsä kanssa ja arvasin, että eukko oli tullut takaisin kuvioihin. Heillä erittäin myrskyisä suhde. Jotain sellaista, mitä tuossa narsismi-ketjussa käytiin läpi.

Aina kun me olemme törmäilleet ja puineet välejämme, hän on kirkkain silmin väittänyt, että haluaa minut, mutta tarvitsee aikaa. Ei tietenkään ole kertonut, että tapailee exäänsä.

Hämmentävää on, että viimeksi kun tavattiin, ihan pokkana oltiin yhdessä sekä jopa rakasteltiin. Vaikka olen ymmärtänyt, että hän roikkuu exässään epätoivoisesti, tietysti täysin muuta väittää.

Kostaako avullani jotain, vai mitä tää oikein on? Eihän ainakaan mun kanssa mitään kunnon suhdetta saa aikaiseksi tolla valehtelulla, et yhtä hyvin voisi kertoa miten asiat on.

Ajatteleekohan hän, että hänen tekemiset ei kuulu muille, ettei siksi pidä valehtelua vaikeana..

9

1328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotat

      jätä se tyyppi ja jatka elämääsi kun noin vaikea on päättää ollakko vaiko eikö olla!

    • Danzigi

      Jotenkin tuosta paistaa läpi se ettei tuo kalamiekkonen taida tietää mitä tahtoo. Palatakko yhteen exänsä kanssa vai jatkaa sun kanssa. Miksi et kysy suoraan mieheltä et miksi tämä exä on ilmestynyt taas kuvioihin? Luulis nyt et tuo on aika selvä asia vastata kyllä tahi ei.. Jos menee semmoseksi kiertelyksi/kaarteluksi niin mä ainakin jättäisin välistä koko ihmisen.

      • kalanruokaa

        No niinhän mä olen kysynytkin, mutta hän väittää, ettei ole missään tekemisissä exän kanssa. Olen kuitenkin nähnyt heidät ja tiedän, että tapailevat.

        Olen myös pyytänyt sanomaan kyllä tai ei, tälle meidän jutulle. Ja hän väittää kokoajan, että tottakai kyllä.


      • Danzigi
        kalanruokaa kirjoitti:

        No niinhän mä olen kysynytkin, mutta hän väittää, ettei ole missään tekemisissä exän kanssa. Olen kuitenkin nähnyt heidät ja tiedän, että tapailevat.

        Olen myös pyytänyt sanomaan kyllä tai ei, tälle meidän jutulle. Ja hän väittää kokoajan, että tottakai kyllä.

        Eli tämä kalamies valehtelee sinulle päin näköä? Se vaan ei nyt kuulosta hyvältä laisinkaan. Ehkä sun pitää itse sanoa EI ja lähteä etsimään luotettavampi ihminen vierellesi. Kerrot sitten selvästi sen että tiedät hänen tavanneensa exäänsä ja sen mitä mieltä siitä olet. En mä ainakaan jaksais katsoa ihmistä joka tapailis/hengailis exänsä kanssa. Kiitos vaan mutta ei kiitos..


    • mutta...

      entä jos ex onkin se joka roikkuu kiinni?

      Tosin se mikään perustelu ole millekkään, kun aina leikkiin tarvitaan kaks..... ja Huom. kaks kai riittää! Tee kantasi selväksi, sillä ei noin kohdella toisia eikä tuhlata toisen aikaa tyhjään..

    • exällä

      on jotain,mitä sulla vain vähän tai ei ilmene sopivalla tavalla.kala nielee purematta jos ihastuu.
      kala ihastuu ja ihastelee helposti,mutta on myös uskollinen,josta pitää, tottakai kaikissa on sitä sun tätä, mutta aivan kaikkea ei voi luvata,mikäli jokin mielessä kiikastaa.mieluummin ei lupaa jos ei voi tai halua lupauksia täyttää.

    • ^^puuhan^^

      Noh kalan on vaikea päästää irti menneestä sen voin sanoo kyllä

    • "kalanverkossa"

      Mistä päin ja minkä ikäinen tämä "kalanen" on??
      Ettei vain olisi sama "haikala" jonka hampaissa
      itsekkin olen ollut.!!

      • hai kala

        eiköhän kaikki kalamiehet oo samanlaisia..ihan kivoja aluks,mutta sitte ku tajuaa ottaa siniset lasit silmiltään pois niin maailma avautuu ja tajuaa miten paljon virheitä ja miten onneton sitä on ollukkaan..
        Liitto ei voi ikinä toimia kalan ja kaksosen kanssa.
        ne on niin kaks eri merkkiä..ainaki tajuan etten sekaannu enää kala mieheen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe