Noitaki päiviä

Miten sitä välillä
on niin tunteellinen

Sillon tuntuu näyttää
niin ruusunhohtoiselle

Töitäänki tekee
ihan eriaaltopituudella

Työkaveritki kysyy
ootko Sinä rakastunnu

Eihän sitä
salata voi

Olen rakastunnu
minkäs sille tekee

Ajatella sitä
rakastunnu on se lentoa

Piän kiinni tuosta porraspuusta
järkeilen nyt siinä
etten vain lähtis lentoon

Onneks kiihkein liekki laantunnu
se ei enää niin lennätä

Pitää välillä pyyhkiä hikee ja järkeillä
voisko see ollakki hormoonihiirten tekoa

Enhän nyt sillee kai sais kokea
tässä aamu uus
hymyntie kasvoillani totean

8

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      Sitäkö tää on...nauraa.

      Rakastuneena olo on kyllä
      vaikea aika
      piilottaa sitä
      mutta kaikki tuntevat
      sen silmistä jo näkköö;)

      Piristävä runo Sinulta
      tähän lumisateiseen päivään:)))

      • Riesaks asti niitäki totean
        heh katos nyt minnuu
        tänää kun tuoki taivas harmaa
        aattelin jospa sopis
        huumorinkukkaa tähän

        Onneks löyty sen verran murusia
        itseeniki laittoi naurattamaan

        kaaru

        Tähän maanantaipäivään otetaas
        semmosii iloisia askelia
        kiitos kiva kun kävit*nauramassa*


    • tomppa2006

      ...koskaan kokonaan laannu...

      Iloinen ja raikas oli runosi. Pidin.

      • Onkaa tuo liekki
        sen tien
        miten syvällä palaa?

        Sen ymmärtämistä
        täysin
        vajavaisuus ei yllä.

        tomppa2006

        Tässä uudenpäivän lehdellä
        Sinulle lämmin kiitos.

        Liisa mietteissään


    • *MURUKULTA*

      Kokemuksen syvä rintaääni siellä totuuksia puhuu!
      Hymyssäsuin Murukulta vain tätä lukee - iloisen ihanaa -

      Hienoa pvää ja iloista ennekaikkea, pidetään kaiteesta kiinni,,, Huh!! hiiri.....kö... :D

      • Olla rakastunnu senkin sain,
        olin kuin taivaissa
        sainko tielleni särkyneelle
        valoks auringoks?

        Näin noita teitä mietin
        etten näkis
        niitä raskaita pilviä?

        MURUKULTA

        Tielle muruiks jaksamista
        voii sielä ois seki,,,,toivo
        Sinulle sylillinen kiitoksia
        näin unta viimeyönä
        ylös on ovi auki.

        Liisaa odottaa lumityöt


    • Minanoita

      Nyt täältä tullee noitaki=)))

      Ja eihän se liekki kokonaisuuessaan
      laannu kait?Toki hormoonihiirilkii
      pittää antaa oma ossuutensa, mutta suurin
      lieska,, rakkautta soon=))))

      • Arvaamaton
        ollaas enemmän kuin
        mitkää tieto

        Noitaki hiiriä
        aikamoisia vilistelijöitä.

        Minänoita

        Liekki eihän se sammua saa,
        niin kauan kun rakkaus sitä vaalii.
        Sinun keväiseen päivääs, kiitos käynnistäs.

        Liisa täältä lumisateesta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      76
      661
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe