Tässä kaikille joilla on vaikeuksia päästä perille. Vähän sotkuista mutta saatte varmaan selkoa. Lähimmät paikat Berliini 18.7. ja Göteborg 31.7.
U2 360° TOUR :: 2009
Date Venue City State Country PUBLIC ON-SALE
20 June 2009 Camp Nou Barcelona ES Wed. 25 March
07 July 2009 San Siro Milan IT Fri. 13 March
11 July 2009 Stade De France Paris FR Fri. 20 March
15 July 2009 Parc des Sports Charles Ehrmann Nice FR Fri. 20 March
18 July 2009 Olympic Stadium Berlin DE Fri. 27 March
20 July 2009 Arena Amsterdam NL Sat. 14 March
24 July 2009 Croke Park Dublin IE Fri. 20 March
31 July 2009 Ullevi Stadium Gothenburg SE Fri. 13 March
03 August 2009 Veltins-Arena Gelsenkirchen DE Fri. 27 March
06 August 2009 Slaski Stadium Chorzow PL Fri. 20 March
10 August 2009 Stadium Makimir Zagreb HR Fri. 27 March
14 August 2009 Wembley Stadium London US Fri. 20 March
18 August 2009 Hampden Park Glasgow GB Fri. 20 March
20 August 2009 Don Valley Stadium Sheffield GB Fri. 20 March
22 August 2009 Millenium Stadium Cardiff Wal. GB Fri. 20 March
12 September 2009 Soldier Field Chicago IL US Mon. 30 March
16 September 2009 Rogers Centre Toronto ON CA Mon. 30 March
20 September 2009 Gilette Stadium Boston MA US Mon. 30 March
24 September 2009 Giants Stadium New York NY US Mon. 30 March
29 September 2009 FedEx Field Washington DC US Mon. 6 April
01 October 2009 Scott Stadium Charlottesville VA US Sat. 4 April
03 October 2009 Stadium Raleigh NC US Mon. 6 April
06 October 2009 Georgia Dome Atlanta GA US Mon. 6 April
09 October 2009 Raymond James Center Tampa FL US Sat. 18 April
12 October 2009 New Cowboys Stadium Dallas TX US Mon. 20 April
14 October 2009 Reliant Stadium Houston TX US Mon. 20 April
19 October 2009 Oklahoma Memorial Stadium Norman OK US Sat. 4 April
20 October 2009 Univ. of Phoenix Stadium Phoenix AZ US Mon. 20 April
23 October 2009 Sam Boyd Stadium Las vegas NV US TBD
25 October 2009 Rose Bowl Los Angeles CA US Mon. 6 April
28 October 2009 BC Place Stadium Vancouver BC CA Mon. 6 April
360deg-kiertue 2009
46
3694
Vastaukset
- Phil Collins circa 1995?
Lisätietoa lavasta saa mm. http://360.u2.com/ ista.
"Long-time U2 Show Director Willie Williams has worked again with architect Mark Fisher (ZooTV, PopMart, Elevation and Vertigo), to create an innovative 360˚ design which affords an unobstructed view for the audience. U2 360� also marks the first time a band has toured in stadiums with such a unique and original structure."
Hieno homma, nuo miehet osaavat kyllä asiansa. Ihan uniikista suunnitelmasta ei kyllä ole kyse ja animaatiota katsoessa alkaa mietityttää että "IS THIS ALL WE GET". Varmaan kaikenmoista muuntautumista tuossakin lavassa on.
Ajatus liihottaa Mark Fisherin "Dance Into The Light - Live In Paris '97"-kiertueen Phil Collinsin hieman toisenlaiseen lavaan. Siinä oli sama 360 astetta ja fiiliksiä muutettiin aikalailla laidasta laitaan liikkuvilla valotrusseilla ym. Koko oli toki enempi areenamittakaavaa mutta lava on yksi parhaita joita olen nähnyt.
http://www.youtube.com/watch?v=W2VV1ut2dIo&feature=related- stadionit
...kyllä tuo stadionilta näyttää:
http://www.youtube.com/watch?v=kobujbbJJ5g&feature=related
- ei helvetti =((((
31 July 2009 Ullevi Stadium Gothenburg
No just, eli hyvästi helsinki. u2 soittaa vaan siellä missä sitä huvittaa eli vain ne pakolliset paikat. Helsinki kuuluu osoioon mennään jos huvittaa... voi perse. Gothenburg on kyllä mulle aivan liian kaukana , pitäkööt konserttinsa.
nyt ei kyllä muhametti mene vuoren luokse ..hoho.- Musiikki pelasti urheilulta
Eipä haukuta väärää puuta. Samoin kun edellisen kiertueen -05 aikaan oli Stadikka varattu niille sade-MM-kisoille niin nytkin on vissiin Stadikalla jotkut naisten jalkapalloturneet elokuun alussa.
No, just oli radiossa että avustuksista menee 70% urheilulle ja oliko se 15% kulttuurille, sama näköjään ilmenee myös Stadikan varailujärjestyksessä. - aika kallista elämä on
Musiikki pelasti urheilulta kirjoitti:
Eipä haukuta väärää puuta. Samoin kun edellisen kiertueen -05 aikaan oli Stadikka varattu niille sade-MM-kisoille niin nytkin on vissiin Stadikalla jotkut naisten jalkapalloturneet elokuun alussa.
No, just oli radiossa että avustuksista menee 70% urheilulle ja oliko se 15% kulttuurille, sama näköjään ilmenee myös Stadikan varailujärjestyksessä.U2 31-07-2009 Seated Tickets Category 2
Start: 20.00 Price: € 199,00 (£ 179,10) Venue: Ullevi Stadion, Gothenburg, Sweden
U2 31-07-2009 Standing Tickets
Start: 20.00 Price: € 229,00 (£ 206,10) Venue: Ullevi Stadion, Gothenburg, Sweden
U2 31-07-2009 Seated Tickets Category 1
Start: 20.00 Price: € 279,00 (£ 251,10) Venue: Ullevi Stadion, Gothenburg, Sweden
http://www.worldticketshop.com/concerts/u2_tickets/30109_u2_gothenburg
noilla hinnoilla meikällä ei ole varaaa liftata ulleville, hehehe. - hintaa
aika kallista elämä on kirjoitti:
U2 31-07-2009 Seated Tickets Category 2
Start: 20.00 Price: € 199,00 (£ 179,10) Venue: Ullevi Stadion, Gothenburg, Sweden
Start: 20.00 Price: € 229,00 (£ 206,10) Venue: Ullevi Stadion, Gothenburg, Sweden
Start: 20.00 Price: € 279,00 (£ 251,10) Venue: Ullevi Stadion, Gothenburg, Sweden
noilla hinnoilla meikällä ei ole varaaa liftata ulleville, hehehe.katsokaapa huvikseen brucen konsertin hintaa ratinassa... eikös ratina ole loppuunmyyty ja silti sama saitti ilmoittaa että lippuja on ja hinta luokka on samaa kuin tuo ullevi...
sitäpaitsi u2.com mukaan lipunmyynti alkaa vasta 13.3 että repikää siitä - ei ole uskoa asia
hintaa kirjoitti:
katsokaapa huvikseen brucen konsertin hintaa ratinassa... eikös ratina ole loppuunmyyty ja silti sama saitti ilmoittaa että lippuja on ja hinta luokka on samaa kuin tuo ullevi...
sitäpaitsi u2.com mukaan lipunmyynti alkaa vasta 13.3 että repikää siitäno ne my lippuja tohon hintaa , ei ole uskon asia.
ja bruce ratinassa ..heh heh. - sjfopskdåfosdopkf
ei ole uskoa asia kirjoitti:
no ne my lippuja tohon hintaa , ei ole uskon asia.
ja bruce ratinassa ..heh heh.Joo toi taitaa olla joku kallis lipun välittäjä (koko maailma), pakkohan niiden on vetää voittoa.
Mutta joo ei mulla siltikään ole varaa mennä götegorgiin ja ostaa 100-200 euron lippua ... - ne kusettaaa
sjfopskdåfosdopkf kirjoitti:
Joo toi taitaa olla joku kallis lipun välittäjä (koko maailma), pakkohan niiden on vetää voittoa.
Mutta joo ei mulla siltikään ole varaa mennä götegorgiin ja ostaa 100-200 euron lippua ...“U2 has always been at their best when surrounded by the audience, this staging takes a giant leap forward. With 85 percent of the tickets priced at less than 95 Euro, general admission floor tickets priced at 55 euro and at least 10,000 tickets at every venue priced at the 30 Euro price range, we have worked very hard to ensure that U2 fans can purchase a great priced ticket with a guaranteed great view” says U2’s manager Paul McGuinness.
http://www.u2exit.com/2009/03/u2_360_tour_revealed.php - hinnat
aika kallista elämä on kirjoitti:
U2 31-07-2009 Seated Tickets Category 2
noilla hinnoilla meikällä ei ole varaaa liftata ulleville, hehehe.35-115 euroa, että repikää siitä...
- http://360.u2.com/
http://360.u2.com/
tuollahan tuo lava on. - luottokorttia
se siitä sitten.
- huuto.nettiii
Eiköhän noita super kalliita lippuja tule huuto.netittiinkin vielä myyntiin, eli rahalla saa.
itellä jää kyllä väliin. - ei luottokorttia
huuto.nettiii kirjoitti:
Eiköhän noita super kalliita lippuja tule huuto.netittiinkin vielä myyntiin, eli rahalla saa.
itellä jää kyllä väliin.vielä suuremman kiskurihinnan? ei kiitos.
- mutta niin
ei luottokorttia kirjoitti:
vielä suuremman kiskurihinnan? ei kiitos.
Niin eiköhän niitä lippuja ole netissä kohta myynnissä ja stadioneitten ulkopuolella kanssa .
Joo, niin ei mullakaan ole rahaa joten ihan sama, mutta jos olisi rahaa niin eka ostaa lentolipun dupliniin tai milanoon tai pariisiin jne.. - hmu
mutta niin kirjoitti:
Niin eiköhän niitä lippuja ole netissä kohta myynnissä ja stadioneitten ulkopuolella kanssa .
Joo, niin ei mullakaan ole rahaa joten ihan sama, mutta jos olisi rahaa niin eka ostaa lentolipun dupliniin tai milanoon tai pariisiin jne..eikä mun mielestä 60egee ole yhtään paha hinta onsertista, ihan normaali ja ainahan kalliimpiakin lippuja on paremmissa paikoissa....turhaan rutisette. Matka Göteborgiin sen puoleen maksaa vähän pirusti....
- matka maksaa joo
hmu kirjoitti:
eikä mun mielestä 60egee ole yhtään paha hinta onsertista, ihan normaali ja ainahan kalliimpiakin lippuja on paremmissa paikoissa....turhaan rutisette. Matka Göteborgiin sen puoleen maksaa vähän pirusti....
olen kade, onnea.
ei niitä kalliitta lippuja kannata ostaa ne on niitä vedättäjiä. - hmu taas
matka maksaa joo kirjoitti:
olen kade, onnea.
ei niitä kalliitta lippuja kannata ostaa ne on niitä vedättäjiä.kiitos paljon =). täytyy ne matka-rahat jostain repii..
- U2 kallis DNA halpa
hmu kirjoitti:
eikä mun mielestä 60egee ole yhtään paha hinta onsertista, ihan normaali ja ainahan kalliimpiakin lippuja on paremmissa paikoissa....turhaan rutisette. Matka Göteborgiin sen puoleen maksaa vähän pirusti....
U2.comin jäsenet on jo päässy etukäteislipunmyynnissä varaamaan itselleen parhaat paikat. Sit sinne ilmestyy liuta random-porukkaa jotka ei välitä U2:sesta sen enempää mut haluaa keikalle ku U2 on muotia. Ite joutuu johonki takariville.
- Yoko Ono Bono
hmu kirjoitti:
Kun ei tuo Ruotsi oikein iske, niin menen mieluummin Amsterdamiin (liput on paraatipaikalta just äsken ostin).
- coffeeshoppeja
Yoko Ono Bono kirjoitti:
Kun ei tuo Ruotsi oikein iske, niin menen mieluummin Amsterdamiin (liput on paraatipaikalta just äsken ostin).
shipholista pääsee junalla damin keskustaan, siitä en tiiä missä amsterdam arena on =)
- kaikilla hyvät paikatfdsffe...
U2 kallis DNA halpa kirjoitti:
U2.comin jäsenet on jo päässy etukäteislipunmyynnissä varaamaan itselleen parhaat paikat. Sit sinne ilmestyy liuta random-porukkaa jotka ei välitä U2:sesta sen enempää mut haluaa keikalle ku U2 on muotia. Ite joutuu johonki takariville.
se eturivi ei välttämättä ole paras paikka, taitaa siellä takaa nähdä paremmin sinne valonäytölle , vähän kuin jääkiekko matsissa.
- hmu taas
U2 kallis DNA halpa kirjoitti:
ja mun mielestä se on paras. U2.comin kautta mäkin sinne sain liput, sain ostaa liput jo tiistaina kun ne perjantaina vasta tuli myyntiin. Kentällä saapi bailata ihan niinku tykkää, ei tarvi takana istuvasta mummelista välittää =)
- möys
Yoko Ono Bono kirjoitti:
Itelläkin liput Amsterdamin keikalle ja aivan parhaille paikoille. U2.comin kautta hommasin tiistaina. U2 on livenä selainen elämys, että siitä on valmis maksamaan vähän enemmänkin. Itse maksoin 88e kappale, mistä ei kukaan vetänyt välistä. Sitäpaitsi samalla vaivalla voi viettää esim viikon Damissa ja tutustua kaupunkiin.
- egykösrhö
hmu taas kirjoitti:
ja mun mielestä se on paras. U2.comin kautta mäkin sinne sain liput, sain ostaa liput jo tiistaina kun ne perjantaina vasta tuli myyntiin. Kentällä saapi bailata ihan niinku tykkää, ei tarvi takana istuvasta mummelista välittää =)
mitä se nyt sitten ylipäänsä maksaa koko reissu? Suomesta ensin Tukholmaan laivalla ja milläs sieltä sitten Götebörgiin? Ja se kertaa kaksi. Kallista on.
- jööteporiin
egykösrhö kirjoitti:
mitä se nyt sitten ylipäänsä maksaa koko reissu? Suomesta ensin Tukholmaan laivalla ja milläs sieltä sitten Götebörgiin? Ja se kertaa kaksi. Kallista on.
mä varasin edestaikaisen matkan viking linelta. hytti menomatkalla, aamiainen tulomatkalla, 2 henkilöä auto, maksaa 317e. Elikkä mä ajan göteborgiin, jos vaan löydän sinne =). ei olla yötä siellä, vaan lähdetään huristelemaan yötä myöten takaisin tukholmaan ja toivottavasti ehditään aamulaivaan muuten ei päästä auton kanssa sieltä pois....vitsit mitenhän tuosta selvii...
- bensaa tankkii
jööteporiin kirjoitti:
mä varasin edestaikaisen matkan viking linelta. hytti menomatkalla, aamiainen tulomatkalla, 2 henkilöä auto, maksaa 317e. Elikkä mä ajan göteborgiin, jos vaan löydän sinne =). ei olla yötä siellä, vaan lähdetään huristelemaan yötä myöten takaisin tukholmaan ja toivottavasti ehditään aamulaivaan muuten ei päästä auton kanssa sieltä pois....vitsit mitenhän tuosta selvii...
tukholmasta on kait motari göteborgiin, bensaa palaaa....pitkä ajomatka
- Yoko Ono Bono
möys kirjoitti:
Itelläkin liput Amsterdamin keikalle ja aivan parhaille paikoille. U2.comin kautta hommasin tiistaina. U2 on livenä selainen elämys, että siitä on valmis maksamaan vähän enemmänkin. Itse maksoin 88e kappale, mistä ei kukaan vetänyt välistä. Sitäpaitsi samalla vaivalla voi viettää esim viikon Damissa ja tutustua kaupunkiin.
Jep, Amsterdam on mukava kaupunki, nyt tulee mentyä sinne jo viidettä kertaa.
Tiedätkö muuten mihin lavakarttaan voi luottaa (U2.comin ja Eventimin lavakartat näyttäisivät olevan toistensa peilikuvat) eli onko lava lohkon 114 vai 127 puolella (molemmat on päätylohkoja)? - jööteporiin
bensaa tankkii kirjoitti:
tukholmasta on kait motari göteborgiin, bensaa palaaa....pitkä ajomatka
se on ihan helppo nakki, tukholmasta kun pääsee ekaks ulos. mutta seikkailumielellä kaikki hoituu =).lottovoitto olis kyl kiva.olisi leppoisaa lentää göteborgiin ja asustella rauhassa hotellissa ja kerätä voimia konserttiin.ehkä pitäis kuitenkin katsoa jotain edullista majoitusta yöksi..voipi olla pää vähän humussa keikan jälkeen =).
- toivottavsti
Yoko Ono Bono kirjoitti:
Jep, Amsterdam on mukava kaupunki, nyt tulee mentyä sinne jo viidettä kertaa.
Tiedätkö muuten mihin lavakarttaan voi luottaa (U2.comin ja Eventimin lavakartat näyttäisivät olevan toistensa peilikuvat) eli onko lava lohkon 114 vai 127 puolella (molemmat on päätylohkoja)?Itsellä on paikat lohkossa 110, joka pitäisi olla aivan lavan vieressä. Ostin sentään liput ensimmäisessä presale ryhmässä tiistaina. Luotan kyllä siihen että 114 on lähempänä lavaa.
- ?????
toivottavsti kirjoitti:
Itsellä on paikat lohkossa 110, joka pitäisi olla aivan lavan vieressä. Ostin sentään liput ensimmäisessä presale ryhmässä tiistaina. Luotan kyllä siihen että 114 on lähempänä lavaa.
Siis minkä mukaan olet ekassa, toisessa tai kolmannessa varaajaryhmässä?
- .....
????? kirjoitti:
Siis minkä mukaan olet ekassa, toisessa tai kolmannessa varaajaryhmässä?
U2.comissa on siis 3 eri subscriber ryhmää. Itselleni tuli ilmoitus, että kuulun siihen ryhmään, joka saa varata ensimmäisenä. Luulisin, että jako on tehty sen perusteella, kuinka kauan on ollut jäsenenä. Itse olen ollut u2.comin jäsen vuodesta 2004.
- Yoko Ono Bono
toivottavsti kirjoitti:
Itsellä on paikat lohkossa 110, joka pitäisi olla aivan lavan vieressä. Ostin sentään liput ensimmäisessä presale ryhmässä tiistaina. Luotan kyllä siihen että 114 on lähempänä lavaa.
Piti kysyä asiaa suoraan Amsterdam Arenalta, josta vastattiin että lava on stadionin pohjoispäässä, joten lohko 110 on kyllä aivan lavan vieresssä. Presalesta oli siis selkeästi sulle hyötyä.
- Bad Co.
..... kirjoitti:
U2.comissa on siis 3 eri subscriber ryhmää. Itselleni tuli ilmoitus, että kuulun siihen ryhmään, joka saa varata ensimmäisenä. Luulisin, että jako on tehty sen perusteella, kuinka kauan on ollut jäsenenä. Itse olen ollut u2.comin jäsen vuodesta 2004.
"Itse olen ollut u2.comin jäsen vuodesta 2004."
Saanko udella, että mitä tämä jäsenyys muuten maksaa vuodessa? - u2.com
Bad Co. kirjoitti:
"Itse olen ollut u2.comin jäsen vuodesta 2004."
Saanko udella, että mitä tämä jäsenyys muuten maksaa vuodessa?Dollarin kurssista riippuen noin 20e vuodessa. Jäsenyyden uusiminen on edullisempaa kuin uusi jäsenyys. Mielestäni tuo ei ole paha hinta, koska olen tähän mennessä saanut liput kahdelle kiertueelle ja joka vuosi tulee joku tupla cd postissa. Viime vuonna taisi olla t-paitakin.
- u2friikki
u2.com kirjoitti:
Dollarin kurssista riippuen noin 20e vuodessa. Jäsenyyden uusiminen on edullisempaa kuin uusi jäsenyys. Mielestäni tuo ei ole paha hinta, koska olen tähän mennessä saanut liput kahdelle kiertueelle ja joka vuosi tulee joku tupla cd postissa. Viime vuonna taisi olla t-paitakin.
tänä vuonna jäsenmaksu on uusille jäsenille 50USD, vanhoille 32USD eli 37e ja 24e (olikohan valuuttamuunnin ajantasalla...). Ei tosissaan oo paljon, varsinkin kun sieltä saa tänä vuonnakin tuplaCD:n ja nyt tietysti tuon helkutin hienon keikkojen presale edun. sitä paitsi siellä on ihan ok pyöriä keskustelupalstoilla.
- Bad Co.
u2friikki kirjoitti:
tänä vuonna jäsenmaksu on uusille jäsenille 50USD, vanhoille 32USD eli 37e ja 24e (olikohan valuuttamuunnin ajantasalla...). Ei tosissaan oo paljon, varsinkin kun sieltä saa tänä vuonnakin tuplaCD:n ja nyt tietysti tuon helkutin hienon keikkojen presale edun. sitä paitsi siellä on ihan ok pyöriä keskustelupalstoilla.
"Ei tosissaan oo paljon, varsinkin kun sieltä saa tänä vuonnakin tuplaCD:n ja nyt tietysti tuon helkutin hienon keikkojen presale edun."
Heijastuuko tämä presale-etu myös hinnoissa vai tarkoittaa ainoastaan sitä, että saa varman paikan eturiviin ennen kuin liput tulee yleiseen myyntiin? :D
BTW...tämän ketjun avausviestiin on ilmeisestikin pieni lipsahdus tullut, sillä kiertueen avaava Barcelonan keikka on kylläkin 30. kesäkuuta (ei siis 20.6, kuten viestissä ilmoitetaan) - Barcelonan keikka on kylläk...
Bad Co. kirjoitti:
"Ei tosissaan oo paljon, varsinkin kun sieltä saa tänä vuonnakin tuplaCD:n ja nyt tietysti tuon helkutin hienon keikkojen presale edun."
Heijastuuko tämä presale-etu myös hinnoissa vai tarkoittaa ainoastaan sitä, että saa varman paikan eturiviin ennen kuin liput tulee yleiseen myyntiin? :D
BTW...tämän ketjun avausviestiin on ilmeisestikin pieni lipsahdus tullut, sillä kiertueen avaava Barcelonan keikka on kylläkin 30. kesäkuuta (ei siis 20.6, kuten viestissä ilmoitetaan)Barcelonan keikka on kylläkin 30. kesäkuuta
no joo, noi keikat on muutenkin muuttuneet tai siis niitä on tullut lisää sitä mukaa kun on myyty loppuun, esim 2x ruotsissa ja 2x damissa jne...
http://www.u2.com/tour/index/ - jarkko
hmu kirjoitti:
Minäkin sain muutaman tunnin nettiodotuksen päätteeksi liput 1.8. konserttiin. Matkaa Göteborgiin miettiessä todettiin halvimmaksi vaihtoehdoksi mennä lentokoneella menopaluu kahdelta n. 300e. Autolla ja laivalla ihan jotain muuta...
- llj0jml
jarkko kirjoitti:
Minäkin sain muutaman tunnin nettiodotuksen päätteeksi liput 1.8. konserttiin. Matkaa Göteborgiin miettiessä todettiin halvimmaksi vaihtoehdoksi mennä lentokoneella menopaluu kahdelta n. 300e. Autolla ja laivalla ihan jotain muuta...
300 euroa vaan?! löysin vain n.800 euron menopaluu matkoja kahdelle..mistäs niin halpa lento?? jumat, laivakin maksaa jo 300 siihen bensat..
- asdasf
jööteporiin kirjoitti:
Autolla kestää 5 tuntia, jos ajaa pysähtelemättä. Suosittelen ajamaan örebron kautta ja pysähtymään kaupungissa tauolla.
Itsekkin lähden göteborgiin, mutta jo tiistaina menen yli 2 aikuista auto ja hytti menomatkalla 180 egee siljalla.
Göteborgissa on kaikki hotellit varattu tolloin... - Jarkko
llj0jml kirjoitti:
300 euroa vaan?! löysin vain n.800 euron menopaluu matkoja kahdelle..mistäs niin halpa lento?? jumat, laivakin maksaa jo 300 siihen bensat..
SASsilla mennään Ruotsiin ja Finnairilla takaisin. SAS on itse asissa ostanut paikkoja SkyWayltä ja myy/ välittää niitä. Varasin lennot molempiin suuntiin erikseen, sain siten paremmat lähtöajat kuin menopaluu valinnalla.
Sain ostettua konserttilippuni silloin perjantaina noin 13.20 ja varasin lennot saman tein Travellinkiltä. Ensin vertailin niitä vertaa.com kautta. Hotellin kannsa tuli odotettua hieman liikaa, kun varasin sen vasta lauantaina, olisi pitänyt varata sekin samantein. - Jarkko
Jarkko kirjoitti:
SASsilla mennään Ruotsiin ja Finnairilla takaisin. SAS on itse asissa ostanut paikkoja SkyWayltä ja myy/ välittää niitä. Varasin lennot molempiin suuntiin erikseen, sain siten paremmat lähtöajat kuin menopaluu valinnalla.
Sain ostettua konserttilippuni silloin perjantaina noin 13.20 ja varasin lennot saman tein Travellinkiltä. Ensin vertailin niitä vertaa.com kautta. Hotellin kannsa tuli odotettua hieman liikaa, kun varasin sen vasta lauantaina, olisi pitänyt varata sekin samantein.Finnairilla näyttää juuri nyt olevan 507€ kahdelta menopaluu
- hmu
asdasf kirjoitti:
Autolla kestää 5 tuntia, jos ajaa pysähtelemättä. Suosittelen ajamaan örebron kautta ja pysähtymään kaupungissa tauolla.
Itsekkin lähden göteborgiin, mutta jo tiistaina menen yli 2 aikuista auto ja hytti menomatkalla 180 egee siljalla.
Göteborgissa on kaikki hotellit varattu tolloin...Mulla on se tavallinen ongelma ettei löydy tarpeeksi rahaa, ei pysty ottamaan hotellihuonetta, joten ajelen vaan sinne ja takaisin. Lotto voittoa tässä vaan odottelen =)
- hmu
Jarkko kirjoitti:
Finnairilla näyttää juuri nyt olevan 507€ kahdelta menopaluu
kiitos vaan tiedoista. tarvii vielä ihmetellä lentoja, tosin en usko että rahat riittää...sitten turusta ei ole suoria lentoja, vaan täytyy kierrellä siellä täällä ja siitähän sitä tulee hintaa lisää.
- NYC/NJ
Yoko Ono Bono kirjoitti:
Sainpas liput Nykiin =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983