Kerron lyhyesti surullisen tarinan.
Erosin 5 vuotta pitkästä suhteesta 2003.
Oman vapaudenkaipuun vuoksi tuli ero. Olin liian nuorena (17v) sitoutunut ja omat menot jäi menemättä.
Sitten parin vuoden päästä erosta löysin uuden miehen. Alku tuntui hankalalta ja mies aika ajoin erikoiselta, mutta kuitenkin jatkoimme taivalta. Välillä kaikki oli loistavasti, joten hankaluudet unohtui. Nyt meitä onkin sitten jo kolme. Elämä on mennyt tasaisen tappaavaan tahtiin. Ei meillä periaatteessa mikään huonosti ole.
Minä vain mietin lähes joka päivä, että se ensimmäinen mies, josta kerroin, olisi ollut se minun elämäni mies. Ahdistavaa.
Olen sen luontoinen ihminen, että niin suurta elämänmuutosta en uskalla lähteä tekemään, että alkaisin tätä suhdetta lopettamaan. Ja lapsikin vielä.
Me olimme sen "ekan" miehen kanssa niin samanlaisia. Meillä oli aina hauskaa yhdessä. Sama huumorintaju, samat tavoitteet, samat kiinnostuksen kohteet yms.
Sille en vain osannut silloin "nuorena" antaa arvoa.
Nykyinen mies on myös ihana. Mutta kun....
Varmaan jatkan taivalta näin aina elämäni loppuun asti.
Apua
pelottaa
0
446
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2394419- 174239
Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394061Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343945Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1663851Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k263842Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1253582Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202984Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!202926Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2632659