Kerron lyhyesti surullisen tarinan.
Erosin 5 vuotta pitkästä suhteesta 2003.
Oman vapaudenkaipuun vuoksi tuli ero. Olin liian nuorena (17v) sitoutunut ja omat menot jäi menemättä.
Sitten parin vuoden päästä erosta löysin uuden miehen. Alku tuntui hankalalta ja mies aika ajoin erikoiselta, mutta kuitenkin jatkoimme taivalta. Välillä kaikki oli loistavasti, joten hankaluudet unohtui. Nyt meitä onkin sitten jo kolme. Elämä on mennyt tasaisen tappaavaan tahtiin. Ei meillä periaatteessa mikään huonosti ole.
Minä vain mietin lähes joka päivä, että se ensimmäinen mies, josta kerroin, olisi ollut se minun elämäni mies. Ahdistavaa.
Olen sen luontoinen ihminen, että niin suurta elämänmuutosta en uskalla lähteä tekemään, että alkaisin tätä suhdetta lopettamaan. Ja lapsikin vielä.
Me olimme sen "ekan" miehen kanssa niin samanlaisia. Meillä oli aina hauskaa yhdessä. Sama huumorintaju, samat tavoitteet, samat kiinnostuksen kohteet yms.
Sille en vain osannut silloin "nuorena" antaa arvoa.
Nykyinen mies on myös ihana. Mutta kun....
Varmaan jatkan taivalta näin aina elämäni loppuun asti.
Apua
pelottaa
0
459
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835047Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,214440Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993127Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2563007Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 421812
- 701780
- 221777