Kutsu

tomppa2006

se on tämä kevättalvi
mikä miehen ja mielen
saa tanssimaan

ei muuten mitenkään
voi käsittää lausahdusta
keskellä päivää

mennään lakanoihin

katsotaan ikkunasta
lumihiutaleitten tanssia
rakastetaan toisiamme
kesää odotellessa

21

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      sopii naisellekin...nauraa. Mieli tanssii, kutoo verkkoja toteutuakseen vaikka keskellä päivää;)

      kesää odotellessa tällaista on kiva lukea!!!

      hymyilee kaaru

      • tomppa2006

        ...onko Teilläkin samanlaisia tuntemuksia, heh...

        Mitäpä noista lumitöistä murehtimaan tai jalkojen kastumisesta märässä lumessa. Kyllä ne aina saa lämpimiksi.

        Ennenkaikkea paras vuodenaika edessäpäin, näin täällä ajatukset.

        Kiitos hauskasta palautteesta.


      • kaaru
        tomppa2006 kirjoitti:

        ...onko Teilläkin samanlaisia tuntemuksia, heh...

        Mitäpä noista lumitöistä murehtimaan tai jalkojen kastumisesta märässä lumessa. Kyllä ne aina saa lämpimiksi.

        Ennenkaikkea paras vuodenaika edessäpäin, näin täällä ajatukset.

        Kiitos hauskasta palautteesta.

        Meinaatko et noi tuntemukset on vain miehillä...he.
        Eikä mua tarvi teititellä...nauraa. Numeroita on paljon, mutta täys kakara, sitä valitettavast olen;)))


      • tomppa2006
        kaaru kirjoitti:

        Meinaatko et noi tuntemukset on vain miehillä...he.
        Eikä mua tarvi teititellä...nauraa. Numeroita on paljon, mutta täys kakara, sitä valitettavast olen;)))

        ...korostaa isolla kirjaimella viestini olevan kaikille teille Naisille, heh...

        Ei täälläkään nyt ihan poikanen kirjoittele, jotain on tullut opittua tyttömäisestä naisellisuudesta *hymyilee*

        (Lumivalkoisesta pihapiiristä sain mielleyhtymän valkoisiin lakanoihin)


    • *MURUKULTA*

      Mitähän minä nyt sanani asettelisin,,mmmm,,,
      Tämä runosi jos suoraan sanon on kyllä
      viimeisen päälle hyvänmielenruno!
      Väkisin nousi suupielet ja.. joojoo..meenmeen.. :))

      • tomppa2006

        ...onnistuinpas saamaan sinut hyvällemielelle...

        Runoa kirjoittaessa oli sellaista puolivallatonta meininkiä. Kiva että kerroit aistimuksesi runooni. Olen otettu ja hyvilläni palautteesta.

        Kiitos


    • ...Tommy sinulla runossasi...
      Pitää kutsua odotella hymyilee,
      ei sinulta varatulta mutta joltain muulta=)

      • tomppa2006

        ...on tärkeätä millä äänenpainolla se esitetään...

        Kuin kesäinen tuulahdus oli viestisi, kiitos.


    • padme_amidala

      ..oletpas iloiselta tuntuvan kevyen kutsu-runon tänne laittanut. Se sai suun hymyyn täällä päässä *leveä hymy* ja romanttisiin aatoksiin. Kevään tulo ja täysikuu saavat rakastuneen muutoinkin romanttisiin ajatuksiin ilman tälläistä runoa : )

      Kiitokset hienosta runostasi päivän piristeeksi : )

      • tomppa2006

        ...huolimatta elämä hymyilee ja iloisella tuulella runoni kirjoittelin...

        Sinun hyvä ja kannustava palautteesi saa uskomaan, ettei kaikkia rakkausrunoja ihan sydänverellä tarvitse kirjoittaa. Kiitos.

        *hymyilee*


    • Minanoita

      Kaksi toisistaan
      tanssivaa
      vartaloa

      satiinilakanoissa

      Taivaalta sataa miljoonia
      kauniita lumipisaroita....



      Melkoinen kutsu Tomp!Jag tycker:)))

      • tomppa2006

        ...kuinka tuon kutsun esittäminen on toisinaan hyvin helppoa ja toisinaan tavattoman vaikeaa...

        Vastarunosi sen kertoi, kyllä sinä tiedät!

        *hymyilee*


    • vergeet-mij-niet

      onko kerennyt kevättä miehelle rinnuksiin, kun tämmöisen tarina lykkäsi (tarkoitan lähinnä tanssia:D), puhtaat valkeat lakanat kun on kiehtovat minä vuodenaikana tahansa. Ja rakastaahan sitä tietty året om, niin sanotusti. Kiva, piristävä ja muutenkin mukava on tämä kirjoittamasi.

      • tomppa2006

        ...kevättä on kirjoittajan rinnassa roppakaupalla...

        Puhtailla valkoisilla lakanoilla ja kauniilla maaliskuisella lumihangella on yhtäläisyyttä. Siitä teema runooni tällä kertaa. Kiitos kivasta palautteesta.

        *hymyilee*


    • Niin ne jotkut.
      Minä vain puuraan.
      "Otsasi hiessä sinun pitää leipäsi hankittavan".
      Hymysuin suon sen.
      "Kel onni on ,,,se onnens näyttäköön".
      Hieno oli runosi Tomppa taas.

      • tomppa2006

        ...lähdössä, joten ei elämä pelkkää lakanoissa tanssimista ole, heh...

        Kiitän mukavasta palautteesta.


    • Pirskatti mikä kutsu Sinulta,ehkä
      maisteris miehiä olet

      kevyt kuin kantava runo
      lyhykäisyydessään.

      Pidän tästä,kuten aiemmistakin
      runoistasi.

      • tomppa2006

        ...mutta kovaa elämänkoulua on tullut käytyä ja löydettyä ne kivat jutut...

        Hyvä ja kannustava palautteesi saa harrastelija runoilijan päivän alkuun mukavan alun. Kiitos.

        *hymyilee*


      • tomppa2006 kirjoitti:

        ...mutta kovaa elämänkoulua on tullut käytyä ja löydettyä ne kivat jutut...

        Hyvä ja kannustava palautteesi saa harrastelija runoilijan päivän alkuun mukavan alun. Kiitos.

        *hymyilee*

        Tuo elämänkoulun kun suorittaa ja jotenkin
        siitä hengissä selviää että voi vielä
        hymyillä...niin palkinnon arvo voisi
        olla...tyytyväinen seesteisyys.

        Minä en riitaa haasta vaan suklaata
        yritän tarjota monille mutta itselleni
        olen tiukka enkä juuri lipsumisia
        sallisi.

        Nyt sitten elämän naurua,ei se
        elämä suremalla parane mutta ei
        myöskään hälliväli asenteella.

        Me ollaan tämän elämämme
        selviytyjiä-tähän asti ainakin.

        Hyvää nukkuma tyynya että asentoa
        yöhösi-molskis sanoi Eemeli.


      • tomppa2006
        dolan kirjoitti:

        Tuo elämänkoulun kun suorittaa ja jotenkin
        siitä hengissä selviää että voi vielä
        hymyillä...niin palkinnon arvo voisi
        olla...tyytyväinen seesteisyys.

        Minä en riitaa haasta vaan suklaata
        yritän tarjota monille mutta itselleni
        olen tiukka enkä juuri lipsumisia
        sallisi.

        Nyt sitten elämän naurua,ei se
        elämä suremalla parane mutta ei
        myöskään hälliväli asenteella.

        Me ollaan tämän elämämme
        selviytyjiä-tähän asti ainakin.

        Hyvää nukkuma tyynya että asentoa
        yöhösi-molskis sanoi Eemeli.

        ...suremalla lopu ja elämä on elämistä varten...

        Kyllästyminen ja periksi antaminen, ettei enää opi mitään uutta, on minulle antautumista. En halua vielä heittää rukkasia naulaan. Paljon on vielä tekemättä ja näkemättä.

        Tuosta samaa mieltä, että mikä tehdään, tehdään se kunnolla ja jämptisti. Matalammat aidat on muita varten.

        Hyvää huomenta dolan.


      • tomppa2006 kirjoitti:

        ...suremalla lopu ja elämä on elämistä varten...

        Kyllästyminen ja periksi antaminen, ettei enää opi mitään uutta, on minulle antautumista. En halua vielä heittää rukkasia naulaan. Paljon on vielä tekemättä ja näkemättä.

        Tuosta samaa mieltä, että mikä tehdään, tehdään se kunnolla ja jämptisti. Matalammat aidat on muita varten.

        Hyvää huomenta dolan.

        Huomenia valkeaan aamuun mutta toivon
        mukaan tuo väri ei ole kasvoillamme
        - haamuna terveydestä.
        Täytyy olla mukana elämän eri vaikka
        sitten pikku haasteissa omin voimin,
        ei saa jättäytyä sivustaseuraajaksi.

        Matalissa aidoissakin voi olla
        kuntouttavia elementtejä pitää
        kroppaansa - elonkuoseissa.

        Hyvää päivää tompalle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe