Etsin patikointiseuraa lyhyille, 1 - 3 päivää kestäville vaelluksille Pohjois-Savosta tai Jyvässeudulta. Olen 26-v. luonnossa viihtyvä nainen. Olen patikoinut jonkin verran, mut en ole mikään välineurheilija / hiki hatussa-suorittaja, vaan tykkään liikuskella ja katsastella kaikessa rauhassa. Olen kuitenkin kohtalaisen hyväkuntoinen, sopiva päivämatka minulle olis n. 20 - 30 km. Esim. kolmen päivän reissu olis n. 100 km.
Patikointikaveria
14
2978
Vastaukset
- tuppaat kantamaan
kun on noin lyhyet päivähiukoset? Liekkö telttaa mukana lainkaan?
- lkjhgf
Joo ei yleensä oo telttaa vaan liikun semmoisilla reiteillä joissa on laavuja / eräkämppiä.
- taas arvostan
lkjhgf kirjoitti:
Joo ei yleensä oo telttaa vaan liikun semmoisilla reiteillä joissa on laavuja / eräkämppiä.
omien polkujen kulkijoita. En tuollaisilla poluilla viitsi köpittää.
- Savon Aslakki
Anna yhteystiedot !
T: Pakkaan jo rinkkaa katsella luontoo kovinkaan paljon tuolla kävelyvauhdilla? olisko sellainen 12-20 km mielekkäämpi päivävauhti?
- voi olla
No joo, voihan se olla. Aika vauhdikastahan se kulkeminen on. Mutta sehän on että miten reissun suunnittelee ja kuljettu matka riippuu paljon myös majapaikoista, kelistä yms. Kyllä mulle hitaampikin tahti sinänsä käy.
voi olla kirjoitti:
No joo, voihan se olla. Aika vauhdikastahan se kulkeminen on. Mutta sehän on että miten reissun suunnittelee ja kuljettu matka riippuu paljon myös majapaikoista, kelistä yms. Kyllä mulle hitaampikin tahti sinänsä käy.
totta kai on se että majapaikat määrää monesti päivämatkan pituuden ainakin talviaikaan. kesäkausi on sitten toinen juttu..itse olen ollut vasta kaksi kertaa pitkillä reissuilla.alkukesästä oli tarkoitus kiertää Herajärven kierros ennenkuin lehti on puussa.paikka on sikäli lähellä kun asustelen vuoroin Pohjoiskarjalassa ja Pohjoissavossa.
- risto reipas
Ei patikkaretkellä ole olemassa oikeaa vauhtia tai päivämatkaa, vaan jokainen taaplaa niin kuin hyvältä tuntuu, kyllä päivämatkat ajan saatossa lyhenevät luonnostaan. Jos on menohaluja, niin anna palaa vaan. Tärkeintä, että itsestä tuntuu hyvältä - vaelluskaveria tietenkään unohtamatta, jos sellainen on.
- Miku2340
Tässä yksi vapaa mies joka on ainakin patikoinut ja vaeltanut jonkin verran eräoaskoulutustakin on takana eli harrastukseksi voi jopa sanoa
- Mallariina
Hei,
Olen 41v. nuorekas luonnossa liikkuja. Mitään extreme -juttuja en myöskään ole harrastanut, mutta nyt kaipaisin naisseuraa 29.5-5.6.09 väliselle ajalle Hossaan. Olen käynyt siellä ennenkin lapsena ja maisemat ovat upeita ja reittejä on lyhyitä ja pitkiä.
Olisi siis tarkoitus yöpyä joko autiotuvissa tai metsähallituksen kämpissä.
Ota yhteyttä ihmeessä jos kiinnostaa!
[email protected] - bonepeople
Sinäpä kuulostat juuri minulle sopivalta patikointikaverilta! Itsekin tykkään vaellella juuri tuollaisia parinkymmenen kilometrin päivämatkoja, mutta sen verran olen jo mukavuudenhaluinen, että teltassa nukkumista yritän vältellä (joskin toki se tarvittaessa onnistuu).
Olen kolmekymppinen Kuopioon äskettäin muuttanut nainen, jonka patikointiharrastusta on viimeisen vuoden ajan haitannut sekä sopivan kaverin että auton puute.
Laitahan meiliä, jos haluat tutustua paremmin!
[email protected] - lonely rider
moi.onko karhun kierros tuttu? 28v mies jyväskylä.
- ...ei ole koskaan liikaa
Naispatikointiseuraa kaivataan täälläkin, mieluiten Pohjois-Savosta, mutta päivän tai kahden reissut ja 15 - 20 km päivätaipaleet olisivat riittäviä...tosin helpossa maastossa ehkä hieman pitemmätkin taipaleet menisivät. Itse olen jonkin verran patikointia harrastanut 40 nainen. Esim. päivän patikka Patvinsuolla kiinnostaisi.
- Samantha1
Olen ajatellut myös jotain päivän parin reissua täällä kotimaakunnassa, eli Pohjois-Karjalassa.
Yksin en uskalla lähteä, koska olen aloittelija. Jos löytyisi kokeneenpi kaveri mukaan, niin menoksi vaan.
Olen 60 mukava, raitis nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633685Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091353- 941227
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko65971Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass12844- 38820
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60819Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11807- 65801
Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔56798