Iltis kertoi sen taas tänään.,Larsmolaiset eli Luotolaiset
onnellisimpia suomessa.
Voin vakuuttaa,että pitää paikkansa vaikka en siellä asukkaan.
Olin aikoinaan töissä Luotolaisessa venefirmassa
ja siellä oli paikallisia paljon töissä.
Ja he ovat todella tasapainoisen tuntuisia,ystävällisiä.
Tekeekö se sitten,että ovat niin yhteisölliskeskeisiä,vai mikä se salaisuus on.
Lestadiolaisiahan heistä on suurin osa,eikä se
näytä ainakaan masentavan heitä,päinvastoin.
Larsmolaiset onnellisimpia
4
486
Vastaukset
- Swen-Eric Junttila
Kysyisinkin joltain Luotolaiselta, että vieläkö swenskit kivittää ikkunat rikko jos Suomenkielinen kuntaan muuttaa.
Puhuttiinko larsmo-marinessa finska eller swenskaa? - Juntti
Ei pidä paikkaansa. Saattavat olla omissa oloissaan ystävällisiä, mutta olen muutaman kerran Larsmossa pilkkireissulla kohdannut tosi vihamielisiä ihmisiä. Hyvä etteivät ole päälle tulleet, vaikka luvallisilla vesillä olenkin ollut. Saattaahan se olla vain kalamiehen kateutta.
- vksi kieli ja kansa
nehän vievät työpaikat suomenkielisiltä pietarsaaren kaupunkia myöten se on sitä rkp politiikkaa yksi firma upm.
- espanjool
Jos heidän onellisuus johtuu siitä kun he puhvat sitä Sian-Saksaa jota eivät ymärä RUOtsalaiset Eivätkä
Suomalaisetkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418