minne ne katosivat naisvuorelta nämä mikken asentamat valot, joista piti tulla mikkelin vetonaula?
valojen piti näkyä 50 km tai jopa 100km päähän naisvuorelta.
mutta eihän ne näkynyt edes viereisen kerrostalon parvekkeelle, johon on matkaa 20metriä.
kuinka tällainen ufoajatus 50km päähän näkyvistä valoista syntyi tai kenen päähän?
eikö ole aika koomista, että tällainen taho rakentaa urheilupuistoon kerrostalon, taho joka asentelee naisvuorelle 200km päähän näkyviä keilavaloja, jotka virallisen selityksen eli huonon sään mukaan ei näkynyt edes uimahallin parkkipaikalle.
eikö ole aika huvittavaa?
minusta on. :)
seuraavaksi voisi asentaa valot sitten sen urheilupuiston kerrostalon katolle ja vielä sellaiset valot jotka näkyvät avaruuteen.
siinä olisi hei ideaa, avaruusvalot vai mitä?
siellä ne valot olisivat ainakin turvassa, ettei kukaan pääse kavaltamaan niitä tai rikkomaan, ettei tarvita ympärivuotista vartiointipalvelua kuten naisvuoren valoille.
sirkus muuttuu yhä komeammaksi.
MIKKE JA 50kilometriin näkyvät valot?
väkijuoma.
2
429
Vastaukset
joka kulkee näillä kulmilla, tuolla korkeuksissa.
Ilmailuhallinto pisti hommalle pisteen.
Siitä nyt sen enempää, jos ei jo ennestään tiedä..- jaaaha
... se ollut Miset joka niiden valojen asentamiseen osallistui, ei Mikke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191