Klippo Rider X

Ruohomies

Moi!
Mahtaako kenellekään olla todellista käyttökokemusta Klippo Rider X15 tai X16 koneesta? Olisi meinaan viime vuoden poistomalleja edullisesti tarjolla, uusien mallien maahantuonti lopetetiin koska Husqvarnalta löytyy Riderit. Näillä kahdella merkillähän on sama omistaja...

10

7429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leikkurisi

      On laatumerkki pienissä työnnettävissä leikkureissa. Jos hinta on kohdallaan niin osta pois.

      • t uovi

        Todella surkeita, olen kuullut niiden hajoavan jokapuolelta. täystuhoja tullut ainakin tääl pohjanmaalla paljon.


    • Nimetön

      mulla on rider x16, viimekeväänä ostin ja hyvin se pelas eikä mitään vikaa oo ollu. tosi mahtava ja nopea on sillä ruohot leikata, mulla on ruohoa tontilla n. 4000 neliöä ja alle tuntiin leikkas kun on niin leveä leikkuupöytä täs mallis, neliveto on myös kätevä kun ei jää heti sutimaan...tässä on hondan v2 kone ja se ainakin vääntää.. Mulla ei mitään pahaa sanottavaa, ja kitisijöille tiedoksi että mun ei tarvi kehua siksi että olis ollu kallis koska omani kaupoissa oli tuuri mukana ja sain 2tuntia ajetun puoleen hintaan eräältä jolle tämä oli tullu vaihtokaupoissa.. Jos saat hyvällä hintaa nii osta pois vaan jos siltä tuntuu

      • ei ole klippo

        Klippo x-sarjan leikkurit ei ole aitoja Klippoja vaan SGN:n epätoivoinen yritys saada etuleikkureita suomeen. Siinä vaan mentiin metsään, että hyvä Klippo-brändi raiskattiin myymällä sellaista paskaa Klippo-merkillä. Näiden X-sarjan etuleikkureilla ei ole mitään tekemistä normaalin Klippo-laadun kanssa. Onnea ostajille


      • Nurmikonleikkaaja
        ei ole klippo kirjoitti:

        Klippo x-sarjan leikkurit ei ole aitoja Klippoja vaan SGN:n epätoivoinen yritys saada etuleikkureita suomeen. Siinä vaan mentiin metsään, että hyvä Klippo-brändi raiskattiin myymällä sellaista paskaa Klippo-merkillä. Näiden X-sarjan etuleikkureilla ei ole mitään tekemistä normaalin Klippo-laadun kanssa. Onnea ostajille

        Näiden laitteiden nykytilasta lainaus maahantuonnin edustajan kanssa käymästäni sähköpostiviestittelystä.

        "Klippo tuotemerkkinä siirtyi meidän, eli Husqvarna Ab:n omistukseen pari vuotta sitten.
        Klippo X-Rider on tuote joka on tullut Klippo valikoimaan juuri ennen omistajavaihdosta.
        Ja koska Husqvarna Ab:lla on omaa valmistusta vastaavasta koneesta ei strategisesti
        ole järkevää pitää valikoimassa X-Riderin tapaista ostotuotetta.
        Jo myytyjen X-Ridereiden varaosat ja jälkimarkkinointi säilyy kuitenkin meillä."


      • että sgn
        ei ole klippo kirjoitti:

        Klippo x-sarjan leikkurit ei ole aitoja Klippoja vaan SGN:n epätoivoinen yritys saada etuleikkureita suomeen. Siinä vaan mentiin metsään, että hyvä Klippo-brändi raiskattiin myymällä sellaista paskaa Klippo-merkillä. Näiden X-sarjan etuleikkureilla ei ole mitään tekemistä normaalin Klippo-laadun kanssa. Onnea ostajille

        sais käyttää Klippo tuotemerkkiä vaikka sitä toikin maahan. Herää jo nuija. Se oli kyllä ihan tehtaan oma idea teetättää etuleikkurikone ja Sgn tietenkin otti kyseisen koneen maahantuonitohjelmaansa. Ei ne maahantuojat noin vain noita tuotemerkkejä käytä miten haluaa vaikka virallisia maahantuojia olisikin. Vai meinaakko että Veho vois teettää Intiassa Mersun merkillä jonku pikki kinderin ku sellasen olis tilausta!


      • -
        että sgn kirjoitti:

        sais käyttää Klippo tuotemerkkiä vaikka sitä toikin maahan. Herää jo nuija. Se oli kyllä ihan tehtaan oma idea teetättää etuleikkurikone ja Sgn tietenkin otti kyseisen koneen maahantuonitohjelmaansa. Ei ne maahantuojat noin vain noita tuotemerkkejä käytä miten haluaa vaikka virallisia maahantuojia olisikin. Vai meinaakko että Veho vois teettää Intiassa Mersun merkillä jonku pikki kinderin ku sellasen olis tilausta!

        Tietoisia ollaan että klipon riderit ei ole mitään ruotsalaisia klippoja vaan itseasiassa englantilaisen Countaxin X-Ridereita klippo tarroilla, mutta mitä sitten? Jos katsoo countaxin hintoja euroopasta niin yhtään hintalisää tuo klipon tarra siihen ei ainakaan tuonut...
        Mutta edelleenkään mulla ei ole pahaa sanottavaa tosta riderista...iso tankki, hondan kone ja nopea leikata ison leikkuupöydän ansiosta.. ei oo kyllä tullu mitää stiikaa ikävä..
        http://www.countax.co.uk/TractorRange/index.php?trid=6 jos haluaa asiaan perehtyä...


    • Anonyymi

      Älä edes mieti. Kone on pSka, osia vaikea saada. Terveisin juhani pihlaja mynämäki

      • Anonyymi

        No jos jotakin saa puoli-ilmatteeksi niin pitää hyväksyä että huolto- ja korjaus: ne oli sitten siinä...?


    • Anonyymi

      Hyvä että mekin sen vihdoin tiedämme...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe