Ex haluaa olla kanssani kaveri,mutta miten ihmeessä se onnistuu,jos hän jää jatkuvasti kiinni valehtelusta?
Siis valehtelee tunteistaan mua ja nykyistään kohtaan,nykyisen naisystävän nimen ym.pikkuasioita..en ymmärrä miksi pitää valehdella?
Jos haluaa olla ystäväni,niin eikö hän ymmärrä,ettei se onnistu,jos valehtelee?Ja miksi kertoa mulle asioita,esim.uudesta naisesta,jos nimi pitää valehdella..jättäis mieluummin vastaamatta,jos kysymys tuntuu liian henk.kohtaselta.
Nyt tuntuu,että raja tuli vastaan,enkä halua tollaista ystävää.
Valehteleva ex
mä vaan
3
1142
Vastaukset
- paremminkin
Miksi sinä haluaisit olla valehtelevan ex:si kaveri? Siivoa elämästäsi kaikki petolliset ihmiset pois ,niin on elämä paljon mukavampaa sitten.
- mä vaan
mä enää tiiäkään haluanko olla edes kaveri..
Turhaa kai se on,jos lopputulos on aina tämä.=( - kuulostaa siltä
mä vaan kirjoitti:
mä enää tiiäkään haluanko olla edes kaveri..
Turhaa kai se on,jos lopputulos on aina tämä.=(Että et tee hänen ystävyydellään yhtään mitään. Mieti mitä sinun mielestä kuuluu ystävyyteen tai kaverina olemiseen, ja sopiiko valehtelu siihen kuvaan ollenkaan? Ja miksi teidän ylipäätään pitäisi olla mitään kavereita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664