Ex haluaa olla kanssani kaveri,mutta miten ihmeessä se onnistuu,jos hän jää jatkuvasti kiinni valehtelusta?
Siis valehtelee tunteistaan mua ja nykyistään kohtaan,nykyisen naisystävän nimen ym.pikkuasioita..en ymmärrä miksi pitää valehdella?
Jos haluaa olla ystäväni,niin eikö hän ymmärrä,ettei se onnistu,jos valehtelee?Ja miksi kertoa mulle asioita,esim.uudesta naisesta,jos nimi pitää valehdella..jättäis mieluummin vastaamatta,jos kysymys tuntuu liian henk.kohtaselta.
Nyt tuntuu,että raja tuli vastaan,enkä halua tollaista ystävää.
Valehteleva ex
mä vaan
3
1142
Vastaukset 3
- paremminkin
Miksi sinä haluaisit olla valehtelevan ex:si kaveri? Siivoa elämästäsi kaikki petolliset ihmiset pois ,niin on elämä paljon mukavampaa sitten.
- mä vaan
mä enää tiiäkään haluanko olla edes kaveri..
Turhaa kai se on,jos lopputulos on aina tämä.=( - kuulostaa siltä
mä vaan kirjoitti:
mä enää tiiäkään haluanko olla edes kaveri..
Turhaa kai se on,jos lopputulos on aina tämä.=(Että et tee hänen ystävyydellään yhtään mitään. Mieti mitä sinun mielestä kuuluu ystävyyteen tai kaverina olemiseen, ja sopiiko valehtelu siihen kuvaan ollenkaan? Ja miksi teidän ylipäätään pitäisi olla mitään kavereita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 44844
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11843- 62768
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42753- 60750
- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
- 111527
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18497- 29495
- 33487
- 44485
- 40437
- 59433
- 17420
- 24419
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33415