Ex haluaa olla kanssani kaveri,mutta miten ihmeessä se onnistuu,jos hän jää jatkuvasti kiinni valehtelusta?
Siis valehtelee tunteistaan mua ja nykyistään kohtaan,nykyisen naisystävän nimen ym.pikkuasioita..en ymmärrä miksi pitää valehdella?
Jos haluaa olla ystäväni,niin eikö hän ymmärrä,ettei se onnistu,jos valehtelee?Ja miksi kertoa mulle asioita,esim.uudesta naisesta,jos nimi pitää valehdella..jättäis mieluummin vastaamatta,jos kysymys tuntuu liian henk.kohtaselta.
Nyt tuntuu,että raja tuli vastaan,enkä halua tollaista ystävää.
Valehteleva ex
mä vaan
3
1142
Vastaukset 3
- paremminkin
Miksi sinä haluaisit olla valehtelevan ex:si kaveri? Siivoa elämästäsi kaikki petolliset ihmiset pois ,niin on elämä paljon mukavampaa sitten.
- mä vaan
mä enää tiiäkään haluanko olla edes kaveri..
Turhaa kai se on,jos lopputulos on aina tämä.=( - kuulostaa siltä
mä vaan kirjoitti:
mä enää tiiäkään haluanko olla edes kaveri..
Turhaa kai se on,jos lopputulos on aina tämä.=(Että et tee hänen ystävyydellään yhtään mitään. Mieti mitä sinun mielestä kuuluu ystävyyteen tai kaverina olemiseen, ja sopiiko valehtelu siihen kuvaan ollenkaan? Ja miksi teidän ylipäätään pitäisi olla mitään kavereita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398