Ex haluaa olla kanssani kaveri,mutta miten ihmeessä se onnistuu,jos hän jää jatkuvasti kiinni valehtelusta?
Siis valehtelee tunteistaan mua ja nykyistään kohtaan,nykyisen naisystävän nimen ym.pikkuasioita..en ymmärrä miksi pitää valehdella?
Jos haluaa olla ystäväni,niin eikö hän ymmärrä,ettei se onnistu,jos valehtelee?Ja miksi kertoa mulle asioita,esim.uudesta naisesta,jos nimi pitää valehdella..jättäis mieluummin vastaamatta,jos kysymys tuntuu liian henk.kohtaselta.
Nyt tuntuu,että raja tuli vastaan,enkä halua tollaista ystävää.
Valehteleva ex
mä vaan
3
1142
Vastaukset
- paremminkin
Miksi sinä haluaisit olla valehtelevan ex:si kaveri? Siivoa elämästäsi kaikki petolliset ihmiset pois ,niin on elämä paljon mukavampaa sitten.
- mä vaan
mä enää tiiäkään haluanko olla edes kaveri..
Turhaa kai se on,jos lopputulos on aina tämä.=( - kuulostaa siltä
mä vaan kirjoitti:
mä enää tiiäkään haluanko olla edes kaveri..
Turhaa kai se on,jos lopputulos on aina tämä.=(Että et tee hänen ystävyydellään yhtään mitään. Mieti mitä sinun mielestä kuuluu ystävyyteen tai kaverina olemiseen, ja sopiiko valehtelu siihen kuvaan ollenkaan? Ja miksi teidän ylipäätään pitäisi olla mitään kavereita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa254681- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25535