Ex haluaa olla kanssani kaveri,mutta miten ihmeessä se onnistuu,jos hän jää jatkuvasti kiinni valehtelusta?
Siis valehtelee tunteistaan mua ja nykyistään kohtaan,nykyisen naisystävän nimen ym.pikkuasioita..en ymmärrä miksi pitää valehdella?
Jos haluaa olla ystäväni,niin eikö hän ymmärrä,ettei se onnistu,jos valehtelee?Ja miksi kertoa mulle asioita,esim.uudesta naisesta,jos nimi pitää valehdella..jättäis mieluummin vastaamatta,jos kysymys tuntuu liian henk.kohtaselta.
Nyt tuntuu,että raja tuli vastaan,enkä halua tollaista ystävää.
Valehteleva ex
mä vaan
3
1142
Vastaukset
- paremminkin
Miksi sinä haluaisit olla valehtelevan ex:si kaveri? Siivoa elämästäsi kaikki petolliset ihmiset pois ,niin on elämä paljon mukavampaa sitten.
- mä vaan
mä enää tiiäkään haluanko olla edes kaveri..
Turhaa kai se on,jos lopputulos on aina tämä.=( - kuulostaa siltä
mä vaan kirjoitti:
mä enää tiiäkään haluanko olla edes kaveri..
Turhaa kai se on,jos lopputulos on aina tämä.=(Että et tee hänen ystävyydellään yhtään mitään. Mieti mitä sinun mielestä kuuluu ystävyyteen tai kaverina olemiseen, ja sopiiko valehtelu siihen kuvaan ollenkaan? Ja miksi teidän ylipäätään pitäisi olla mitään kavereita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583086
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151083- 891028
- 98917
- 50903
- 96784
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595