tyttö+Windows vista=APUA!

Crystal

eli mulla on läppäri, Windows vista ja mä miettiin ku tää toimii tosi hitaata ja kaveri sano et tietokone tallentaa melkeen kaiken esim. youtube videot ja kuvii mitä kopsaan ja sillai nii ne tallentus tälle koneelle? joku piilotettu kansio mitä ei sillai nää ja se on tosi vaikee lötää? eli tietääkö joku mistä meiki sen vois löytää?? :SS mä en haluu et se kaveri näkee kaiken mitä mä oon täs tehny 3 vuoden aikana! xO
joten voitteko auttaa jotkai tajuu jotaki koneista? ku siis oon tyttö ja en oikee tajuu nii selittäkää mielelläään aika tarkasti ^^

3

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin opettelisi lukemaan sen verran että kysymys menisi edes likimain oikealle palstalle. Suosittelen "Apua aloittelijoille".

    • kdqwokd eok oqo

      työväenopistossa voi opiskella kaikki halvalla tietotekniikkaa...

      Suosittelen kurssia "windowsin käyttö, osa 1".

      Tiäksä tollast juttuu, et sit voi skulaa paremmin ja hiffaa enempi? Sit ku se sun läppis toimii sillen, et säkin hiffaat nii sä voi ite puljaa sen paremmax. Mtn ei kantsi jättä välist, se voi olla hitsin pahis juttu...

      ^^ -)¤%&/(()/ 7)= 9) 90) 89q

      • selaimen

        välimuisti.

        IE7.ssa: Työkalut/Internet-asetukset/Yleiset- välilehti/Selaushistoria Ja klikkaa painiketta Poista.
        Sen jälkeen klikkaa painiketta Poista kaikki.

        Firefoxissa: Työkalut/Asetukset/Tietosuoja- välilehti/Yksityisyystiedot/Asetukset ja rastit kaikkiin kohtiin ja OK. Sen jälkeen klikkaa painiketta Tyhjennä heti. Lisäksi kannattaa laittaa rasti kohtaan Tyhjennä yksityisyystiedostot aina, kun Firefox suljetaan, ja poistaa rasti kohasta Kysy lupa tietojen poistamiseen.

        Lisäksi on olemassa aika hyvä sovellus kuin IEPrivacyKeeper, joka tyhjentää kaikki välimuistit, aina kun jompi kumpi selain suljetaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe