Baba De Caracol, Etanavoide

tytttss

Onko etanavoide todellakin ihmevoide joka parantaa aknea, arpia, ryppyjä jne. ?

Olen ajatellut ostaa etanavoidetta aknesta jäljelle jääneisiin punaisiin jälkiin. Auttaakohan tuo kyseinen aine niihin?

Mihinkä "vaivoihin" etanavoide on teillä auttanut, vai onko auttanut ollenkaan. Erityisesti olen kiinnostunut toimiiko se akneen ja arpiin. Isotretinoiini kuuri jätti jälkeensä kasvoihi punaisia jälkiä. :/

Kiitos jos jotkut viitsivät vastata.

11

6366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilen

      aloitin käyttämään kyseistä tököttiä reilu kuukausi sitten ja odottelen kesään ennen kuin tuomitsen. taitaa olla niin uus ettei kokemuksia paljon löydy. mut toivotaan et toimii!

      • kyseistä

        tuotetta...Olen aiemmin syönyt pitkän lääkekuurin ruusufinniin,mutta nyt ostin etanavoidetta ja jo 4 päivän jälkeen on lähes kokonaan parantunut!!!!!!!!!!!!


      • ...
        kyseistä kirjoitti:

        tuotetta...Olen aiemmin syönyt pitkän lääkekuurin ruusufinniin,mutta nyt ostin etanavoidetta ja jo 4 päivän jälkeen on lähes kokonaan parantunut!!!!!!!!!!!!

        Kuinka riittoisaa tuo on? On aika tyyristä, ellei jostain ulkomailta saisi halvemalla?


    • ummu

      Mikä IHME on ETANAVOIDE?

      • se siis

        aknen jättämiin punaisiin jälkiin. Vaikka nämä jäljet ovat melkot haaleat ja ovat haalistuneet huomattavasti mutmut...


      • maksoin
        se siis kirjoitti:

        aknen jättämiin punaisiin jälkiin. Vaikka nämä jäljet ovat melkot haaleat ja ovat haalistuneet huomattavasti mutmut...

        purnukasta 53e.Mainostettu kyllä jossain luontaistuotel. halvemmallakin.Erittäin riittoisaa mielestäni..ei tarvi paljoa laittaa.


      • niin saa halvemmallakin
        maksoin kirjoitti:

        purnukasta 53e.Mainostettu kyllä jossain luontaistuotel. halvemmallakin.Erittäin riittoisaa mielestäni..ei tarvi paljoa laittaa.

        Itse tilasin osoitteesta http://www.inkanatural.com/en/buy.asp
        Maksoin 15 euroa 7 pk = 22 euroa, ihan sama tuote kuin Suomessa myytävä. Seuraavaksi tilaan kaksoispakkauksen yht. 28 euroa pk. Tuli kahdessa viikossa.


      • se on sulla auttanut?
        niin saa halvemmallakin kirjoitti:

        Itse tilasin osoitteesta http://www.inkanatural.com/en/buy.asp
        Maksoin 15 euroa 7 pk = 22 euroa, ihan sama tuote kuin Suomessa myytävä. Seuraavaksi tilaan kaksoispakkauksen yht. 28 euroa pk. Tuli kahdessa viikossa.

        Onko se sun tilamasi voide sama kuin suomessa myytävä voide vai vastaava seerumi?

        Löysin espanjalaiselta nettisivulta myös
        http://naturalwonders.20m.com/tratamiento/crema.html

        maksoi 22euroa 6,60eur postimaksua


      • seerumi
        se on sulla auttanut? kirjoitti:

        Onko se sun tilamasi voide sama kuin suomessa myytävä voide vai vastaava seerumi?

        Löysin espanjalaiselta nettisivulta myös
        http://naturalwonders.20m.com/tratamiento/crema.html

        maksoi 22euroa 6,60eur postimaksua

        Ei ihan sama kuin Suomeessa myytävä,lähinnä seerumintapainen. Suomessa myytävä on enemmänkin voidemaisempi. Ostin sen pojalleni akneen. Mielestäni on toiminut hyvin, akne on parantunut huomattavasti ja arvet samoin. Itse ostin netistä Elicina merkkisen voiteen joka vastaa Suomessa myytävää tuotetta. On täyteläisempi voide minulle kun ikääkin on ja ihoni vaatii hieman täyteläisemmän voiteen. Olen huomannut että ihoni on sileämpi ja kokeilen sitä korvassani olevaan keloidiin.


      • Anonyymi
        niin saa halvemmallakin kirjoitti:

        Itse tilasin osoitteesta http://www.inkanatural.com/en/buy.asp
        Maksoin 15 euroa 7 pk = 22 euroa, ihan sama tuote kuin Suomessa myytävä. Seuraavaksi tilaan kaksoispakkauksen yht. 28 euroa pk. Tuli kahdessa viikossa.

        Ostin tänään Kanariansaarilta 200 g purkin ja maksoi 3,80€


    • Tuula123

      Voi olla, että tuolla puhtaalla seerumilla olisi jotain vaikutusta, mutta Suomessa myytävä voide oli ihan rahanhukkaa. Aluksi tuntui auttavan, mutta taisi olla omaa kuvitelmaa, koska 3kk käytön jälkeen ihossa ei ole mitään muutoksia lähtötilanteeseen ja minulla sentään on suunnilleen kaikkia niitä vaivoja, joita aineen luvataan parantavan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe