Baba De Caracol, Etanavoide

tytttss

Onko etanavoide todellakin ihmevoide joka parantaa aknea, arpia, ryppyjä jne. ?

Olen ajatellut ostaa etanavoidetta aknesta jäljelle jääneisiin punaisiin jälkiin. Auttaakohan tuo kyseinen aine niihin?

Mihinkä "vaivoihin" etanavoide on teillä auttanut, vai onko auttanut ollenkaan. Erityisesti olen kiinnostunut toimiiko se akneen ja arpiin. Isotretinoiini kuuri jätti jälkeensä kasvoihi punaisia jälkiä. :/

Kiitos jos jotkut viitsivät vastata.

11

6687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilen

aloitin käyttämään kyseistä tököttiä reilu kuukausi sitten ja odottelen kesään ennen kuin tuomitsen. taitaa olla niin uus ettei kokemuksia paljon löydy. mut toivotaan et toimii!

• kyseistä

tuotetta...Olen aiemmin syönyt pitkän lääkekuurin ruusufinniin,mutta nyt ostin etanavoidetta ja jo 4 päivän jälkeen on lähes kokonaan parantunut!!!!!!!!!!!!

• ...
        kyseistä kirjoitti:

tuotetta...Olen aiemmin syönyt pitkän lääkekuurin ruusufinniin,mutta nyt ostin etanavoidetta ja jo 4 päivän jälkeen on lähes kokonaan parantunut!!!!!!!!!!!!

Kuinka riittoisaa tuo on? On aika tyyristä, ellei jostain ulkomailta saisi halvemalla?

• ummu

Mikä IHME on ETANAVOIDE?

• se siis

aknen jättämiin punaisiin jälkiin. Vaikka nämä jäljet ovat melkot haaleat ja ovat haalistuneet huomattavasti mutmut...

• maksoin
        se siis kirjoitti:

aknen jättämiin punaisiin jälkiin. Vaikka nämä jäljet ovat melkot haaleat ja ovat haalistuneet huomattavasti mutmut...

purnukasta 53e.Mainostettu kyllä jossain luontaistuotel. halvemmallakin.Erittäin riittoisaa mielestäni..ei tarvi paljoa laittaa.

• niin saa halvemmallakin
        maksoin kirjoitti:

purnukasta 53e.Mainostettu kyllä jossain luontaistuotel. halvemmallakin.Erittäin riittoisaa mielestäni..ei tarvi paljoa laittaa.

Itse tilasin osoitteesta http://www.inkanatural.com/en/buy.asp
        Maksoin 15 euroa 7 pk = 22 euroa, ihan sama tuote kuin Suomessa myytävä. Seuraavaksi tilaan kaksoispakkauksen yht. 28 euroa pk. Tuli kahdessa viikossa.

• se on sulla auttanut?
        niin saa halvemmallakin kirjoitti:

Maksoin 15 euroa 7 pk = 22 euroa, ihan sama tuote kuin Suomessa myytävä. Seuraavaksi tilaan kaksoispakkauksen yht. 28 euroa pk. Tuli kahdessa viikossa.

Onko se sun tilamasi voide sama kuin suomessa myytävä voide vai vastaava seerumi?

Löysin espanjalaiselta nettisivulta myös
        http://naturalwonders.20m.com/tratamiento/crema.html

maksoi 22euroa 6,60eur postimaksua

• seerumi
        se on sulla auttanut? kirjoitti:

Onko se sun tilamasi voide sama kuin suomessa myytävä voide vai vastaava seerumi?

Löysin espanjalaiselta nettisivulta myös
        http://naturalwonders.20m.com/tratamiento/crema.html

maksoi 22euroa 6,60eur postimaksua

Ei ihan sama kuin Suomeessa myytävä,lähinnä seerumintapainen. Suomessa myytävä on enemmänkin voidemaisempi. Ostin sen pojalleni akneen. Mielestäni on toiminut hyvin, akne on parantunut huomattavasti ja arvet samoin. Itse ostin netistä Elicina merkkisen voiteen joka vastaa Suomessa myytävää tuotetta. On täyteläisempi voide minulle kun ikääkin on ja ihoni vaatii hieman täyteläisemmän voiteen. Olen huomannut että ihoni on sileämpi ja kokeilen sitä korvassani olevaan keloidiin.

• Anonyymi
        niin saa halvemmallakin kirjoitti:

Ostin tänään Kanariansaarilta 200 g purkin ja maksoi 3,80€

• Tuula123

Voi olla, että tuolla puhtaalla seerumilla olisi jotain vaikutusta, mutta Suomessa myytävä voide oli ihan rahanhukkaa. Aluksi tuntui auttavan, mutta taisi olla omaa kuvitelmaa, koska 3kk käytön jälkeen ihossa ei ole mitään muutoksia lähtötilanteeseen ja minulla sentään on suunnilleen kaikkia niitä vaivoja, joita aineen luvataan parantavan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3214
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2922
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      72
      2756
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2636
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2158
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1729
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      1688
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1681
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1679
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1559
    Aihe