Onko etanavoide todellakin ihmevoide joka parantaa aknea, arpia, ryppyjä jne. ?
Olen ajatellut ostaa etanavoidetta aknesta jäljelle jääneisiin punaisiin jälkiin. Auttaakohan tuo kyseinen aine niihin?
Mihinkä "vaivoihin" etanavoide on teillä auttanut, vai onko auttanut ollenkaan. Erityisesti olen kiinnostunut toimiiko se akneen ja arpiin. Isotretinoiini kuuri jätti jälkeensä kasvoihi punaisia jälkiä. :/
Kiitos jos jotkut viitsivät vastata.
Baba De Caracol, Etanavoide
11
6643
Vastaukset
- kokeilen
aloitin käyttämään kyseistä tököttiä reilu kuukausi sitten ja odottelen kesään ennen kuin tuomitsen. taitaa olla niin uus ettei kokemuksia paljon löydy. mut toivotaan et toimii!
- kyseistä
tuotetta...Olen aiemmin syönyt pitkän lääkekuurin ruusufinniin,mutta nyt ostin etanavoidetta ja jo 4 päivän jälkeen on lähes kokonaan parantunut!!!!!!!!!!!!
- ...
kyseistä kirjoitti:
tuotetta...Olen aiemmin syönyt pitkän lääkekuurin ruusufinniin,mutta nyt ostin etanavoidetta ja jo 4 päivän jälkeen on lähes kokonaan parantunut!!!!!!!!!!!!
Kuinka riittoisaa tuo on? On aika tyyristä, ellei jostain ulkomailta saisi halvemalla?
- ummu
Mikä IHME on ETANAVOIDE?
- se siis
aknen jättämiin punaisiin jälkiin. Vaikka nämä jäljet ovat melkot haaleat ja ovat haalistuneet huomattavasti mutmut...
- maksoin
se siis kirjoitti:
aknen jättämiin punaisiin jälkiin. Vaikka nämä jäljet ovat melkot haaleat ja ovat haalistuneet huomattavasti mutmut...
purnukasta 53e.Mainostettu kyllä jossain luontaistuotel. halvemmallakin.Erittäin riittoisaa mielestäni..ei tarvi paljoa laittaa.
- niin saa halvemmallakin
maksoin kirjoitti:
purnukasta 53e.Mainostettu kyllä jossain luontaistuotel. halvemmallakin.Erittäin riittoisaa mielestäni..ei tarvi paljoa laittaa.
Itse tilasin osoitteesta http://www.inkanatural.com/en/buy.asp
Maksoin 15 euroa 7 pk = 22 euroa, ihan sama tuote kuin Suomessa myytävä. Seuraavaksi tilaan kaksoispakkauksen yht. 28 euroa pk. Tuli kahdessa viikossa. - se on sulla auttanut?
niin saa halvemmallakin kirjoitti:
Maksoin 15 euroa 7 pk = 22 euroa, ihan sama tuote kuin Suomessa myytävä. Seuraavaksi tilaan kaksoispakkauksen yht. 28 euroa pk. Tuli kahdessa viikossa.Onko se sun tilamasi voide sama kuin suomessa myytävä voide vai vastaava seerumi?
Löysin espanjalaiselta nettisivulta myös
http://naturalwonders.20m.com/tratamiento/crema.html
maksoi 22euroa 6,60eur postimaksua - seerumi
se on sulla auttanut? kirjoitti:
Onko se sun tilamasi voide sama kuin suomessa myytävä voide vai vastaava seerumi?
Löysin espanjalaiselta nettisivulta myös
http://naturalwonders.20m.com/tratamiento/crema.html
maksoi 22euroa 6,60eur postimaksuaEi ihan sama kuin Suomeessa myytävä,lähinnä seerumintapainen. Suomessa myytävä on enemmänkin voidemaisempi. Ostin sen pojalleni akneen. Mielestäni on toiminut hyvin, akne on parantunut huomattavasti ja arvet samoin. Itse ostin netistä Elicina merkkisen voiteen joka vastaa Suomessa myytävää tuotetta. On täyteläisempi voide minulle kun ikääkin on ja ihoni vaatii hieman täyteläisemmän voiteen. Olen huomannut että ihoni on sileämpi ja kokeilen sitä korvassani olevaan keloidiin.
- Anonyymi
niin saa halvemmallakin kirjoitti:
Maksoin 15 euroa 7 pk = 22 euroa, ihan sama tuote kuin Suomessa myytävä. Seuraavaksi tilaan kaksoispakkauksen yht. 28 euroa pk. Tuli kahdessa viikossa.Ostin tänään Kanariansaarilta 200 g purkin ja maksoi 3,80€
- Tuula123
Voi olla, että tuolla puhtaalla seerumilla olisi jotain vaikutusta, mutta Suomessa myytävä voide oli ihan rahanhukkaa. Aluksi tuntui auttavan, mutta taisi olla omaa kuvitelmaa, koska 3kk käytön jälkeen ihossa ei ole mitään muutoksia lähtötilanteeseen ja minulla sentään on suunnilleen kaikkia niitä vaivoja, joita aineen luvataan parantavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k17710713Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t987552Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t317399Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37386Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa895769Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus525238Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset314976Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk124801Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k52160Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!
Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil371610