Onko etanavoide todellakin ihmevoide joka parantaa aknea, arpia, ryppyjä jne. ?
Olen ajatellut ostaa etanavoidetta aknesta jäljelle jääneisiin punaisiin jälkiin. Auttaakohan tuo kyseinen aine niihin?
Mihinkä "vaivoihin" etanavoide on teillä auttanut, vai onko auttanut ollenkaan. Erityisesti olen kiinnostunut toimiiko se akneen ja arpiin. Isotretinoiini kuuri jätti jälkeensä kasvoihi punaisia jälkiä. :/
Kiitos jos jotkut viitsivät vastata.
Baba De Caracol, Etanavoide
11
6588
Vastaukset
- kokeilen
aloitin käyttämään kyseistä tököttiä reilu kuukausi sitten ja odottelen kesään ennen kuin tuomitsen. taitaa olla niin uus ettei kokemuksia paljon löydy. mut toivotaan et toimii!
- kyseistä
tuotetta...Olen aiemmin syönyt pitkän lääkekuurin ruusufinniin,mutta nyt ostin etanavoidetta ja jo 4 päivän jälkeen on lähes kokonaan parantunut!!!!!!!!!!!!
- ...
kyseistä kirjoitti:
tuotetta...Olen aiemmin syönyt pitkän lääkekuurin ruusufinniin,mutta nyt ostin etanavoidetta ja jo 4 päivän jälkeen on lähes kokonaan parantunut!!!!!!!!!!!!
Kuinka riittoisaa tuo on? On aika tyyristä, ellei jostain ulkomailta saisi halvemalla?
- ummu
Mikä IHME on ETANAVOIDE?
- se siis
aknen jättämiin punaisiin jälkiin. Vaikka nämä jäljet ovat melkot haaleat ja ovat haalistuneet huomattavasti mutmut...
- maksoin
se siis kirjoitti:
aknen jättämiin punaisiin jälkiin. Vaikka nämä jäljet ovat melkot haaleat ja ovat haalistuneet huomattavasti mutmut...
purnukasta 53e.Mainostettu kyllä jossain luontaistuotel. halvemmallakin.Erittäin riittoisaa mielestäni..ei tarvi paljoa laittaa.
- niin saa halvemmallakin
maksoin kirjoitti:
purnukasta 53e.Mainostettu kyllä jossain luontaistuotel. halvemmallakin.Erittäin riittoisaa mielestäni..ei tarvi paljoa laittaa.
Itse tilasin osoitteesta http://www.inkanatural.com/en/buy.asp
Maksoin 15 euroa 7 pk = 22 euroa, ihan sama tuote kuin Suomessa myytävä. Seuraavaksi tilaan kaksoispakkauksen yht. 28 euroa pk. Tuli kahdessa viikossa. - se on sulla auttanut?
niin saa halvemmallakin kirjoitti:
Maksoin 15 euroa 7 pk = 22 euroa, ihan sama tuote kuin Suomessa myytävä. Seuraavaksi tilaan kaksoispakkauksen yht. 28 euroa pk. Tuli kahdessa viikossa.Onko se sun tilamasi voide sama kuin suomessa myytävä voide vai vastaava seerumi?
Löysin espanjalaiselta nettisivulta myös
http://naturalwonders.20m.com/tratamiento/crema.html
maksoi 22euroa 6,60eur postimaksua - seerumi
se on sulla auttanut? kirjoitti:
Onko se sun tilamasi voide sama kuin suomessa myytävä voide vai vastaava seerumi?
Löysin espanjalaiselta nettisivulta myös
http://naturalwonders.20m.com/tratamiento/crema.html
maksoi 22euroa 6,60eur postimaksuaEi ihan sama kuin Suomeessa myytävä,lähinnä seerumintapainen. Suomessa myytävä on enemmänkin voidemaisempi. Ostin sen pojalleni akneen. Mielestäni on toiminut hyvin, akne on parantunut huomattavasti ja arvet samoin. Itse ostin netistä Elicina merkkisen voiteen joka vastaa Suomessa myytävää tuotetta. On täyteläisempi voide minulle kun ikääkin on ja ihoni vaatii hieman täyteläisemmän voiteen. Olen huomannut että ihoni on sileämpi ja kokeilen sitä korvassani olevaan keloidiin.
- Anonyymi
niin saa halvemmallakin kirjoitti:
Maksoin 15 euroa 7 pk = 22 euroa, ihan sama tuote kuin Suomessa myytävä. Seuraavaksi tilaan kaksoispakkauksen yht. 28 euroa pk. Tuli kahdessa viikossa.Ostin tänään Kanariansaarilta 200 g purkin ja maksoi 3,80€
- Tuula123
Voi olla, että tuolla puhtaalla seerumilla olisi jotain vaikutusta, mutta Suomessa myytävä voide oli ihan rahanhukkaa. Aluksi tuntui auttavan, mutta taisi olla omaa kuvitelmaa, koska 3kk käytön jälkeen ihossa ei ole mitään muutoksia lähtötilanteeseen ja minulla sentään on suunnilleen kaikkia niitä vaivoja, joita aineen luvataan parantavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486237
- 441657
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371291- 45998
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320981Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45893Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837