SUOSITELKAA

minulle lomakohdetta

eurooppaan kesäksi. Pidän luonnosta.

3

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai vaikka molemmat

Ihana Adrianmeri!

• Azoreilla viehättävät kukkiva vehmas luonto, tuliperäisyys, vaihtelevat pinnanmuodot, meri, ihmisten aitous ja kiireettömyys. Matkailijoita on vähän ja eläminen on suomalaisen kukkarolle edullista.

Matkoja Suomesta Azoreille (Ponta Delgada, São Miguelin saari) tekee matkatoimisto Hispania (www.hispania.fi). Kausi alkaa Etelä-Suomen hiihtolomaviikolla ja päättyy marraskuun puolessa välissä.

Azoreista löytyy tietoa Suomi24:n Azorit osastosta (Matkailu/Eurooppa/Portugali/Azorit) ja netistä, mm. omilta kotisivuiltani. Lämpimästi tervetuloa.

• "luontoihminen"

Slovakiassa ei ole merta, mutta kauniita vuoristomaisemia. Hyvät patikointimaastot ja paljon erilaisia reittejä - vuoristopoluista rehevämpiin ja tasaisempiin maastoihin. Voit mennä hissillä vuorenhuipulle, tai perehtyä luoliin (mm. harvinainen jääluola). Popradissa kylpylä jossa voi helliä patikoinnin jäykistämiä lihaksia ja lillutella vesissä tai laskea mäkiä. Elämänmeno (ainakin Bratislavan ulkopuolella) verkkaisen rauhallista. Ihmiset todella ystävällisiä. Minusta tuntuu siellä kuin olisin tullut kotiin. Kauniita kyliä ja pikkukaupunkeja, vanhoja linnoja. Voi vuokrata mökin vuoristoniityltä ja elää keskellä luontoa - en voi sanoin kuvata. Vuokra-auto on ehdoton, sillä pääsee kätevästi kulkemaan eri puolilla ja ihastelemaan maisemia. Ehkä tämä matka ei sovi luksusta ja loistoa hakevalle, mutta jos pitää luonnosta ja aidoista kokemuksista, niin suosittelen. Tältä matkalta palaa onnellisena ja levollisena ja mikä parasta, maha ei mene tässä maassa sekaisin (mulla herkkä maha).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      329
      1886
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1304
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1167
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1023
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      914
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      824
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe