Renault Scenic 1,9 diesel :ssä alle 1000 rpm. Kun kierokset nousevat valo sammuu. Jos silloin sammuttaa auto ei käynnisty. Vika tulee ja menee satunnaisesti. JOskus aamulla käynnistyy joskus ei. Vikaluku tehtiin vian ollessa päällä mutta vain hetkellisiä vikoja esiintyi. Niistä ei päässyt etenemään. Auto on vuosimallia 2000 195 tkm ajettu. Merkkiliikkeessä ei asentaja osannut sanoa syytä eli eivät olleet samanlaista vikaa aiemmin korjanneet.
Moottorin vikavalo vilkkuu
Uusi renukuski
1
1095
Vastaukset
- aina tuntematon
Merkkihuollossa ei ole koskaan ollut samanlaista vikaa. Kuulostaa tutulta.
Eräässä toisessa automerkissä/-mallissa oli ominaisuutena kaasuvaijerin jäätyminen kesken ajon. Työkaverillekin kävi niin. Soitteli merkkihuoltoon, mutta ei ollut kuulemma tuttu vika. Töiden vastaanottaja sanoi kyselevänsä asentajalta, mutta unohti sulkea mikin. Luuriin kuului:"Jaska, täällä olis taas yksi!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481