Kaikuja

Kevään hentoja tuulia
lumen hohteisessa valkeudessa

viriää metsän huminoita
puiden latvuksissa

puhurit taivaltaen
pyyhkien aavan
jäätikön pintaa

matkaltaan kaikuja
luonnon kuunnellen

koskettaen herkkää
mieleni pintaa

auringon lämpö sädehtii
lintunsa lentoon lähettäen.

Sinäkö se olit
joka viereltäni lähti

ja minä jäin kuulemaan
maailman kaikuja.

18

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa2006

      ...ja rakkautta sydämessä...

      Kaunis on kaipuu runossasi. Tykkäsin.

      • ...niin aika ei ole sopiva
        kirjoittaa nyt surullisia runoja,
        mutta aikaa tulevaa
        ei voi tietää,eletään nyt näin
        -edes hetken aikaa.

        Kiitos sulle tomppa!


    • *MURUKULTA*

      Oi kun herkkä!! Oikeesti hellit Murukullan mielenpintaa,
      tässä on sitä jotakin - ja se jokin kestää!
      Sanatonna...mmmm...;þ Murukulta kiittää upeesta runostasi dolan
      ja vilkuttaa keväistä mukvaa pwää! :)

      • Kiitos - olet aina Tervetullut
        vaikka minua soimaamaan ja kun
        aiheesta,niin siitä pidän

        ja niin toimii hyvä kuin
        luotettava ystävyyskin.

        Hyvää huomiseen
        aamuusi.


    • kaaru

      Hyvän luontotunnelman osasit
      sanoillasi luoda

      "Sinäkö se olit
      joka viereltäni lähti

      ja minä jäin kuulemaan
      maailman kaikuja. "

      Haikea loppu
      jään minäkin
      kuulemaan maailman kaikuja;)

      • Olenkohan liian itse hyväinen jos sanon,
        että nuo kirjoittamani sanat tässä
        viestissäsi...ovat upeita...
        siinä on niin paljon Tunnetta

        ja kirjoittajan tunnetta ei voi
        muut kokea-jossa elää runon sielu.

        Kiitos hyvä ystävä ja yöhön
        hiljaiseen Sinut peittelen.


    • Mysteriet

      Tästä on helppo tykätä =)

      • Moi - ja Kiitos Sinulle...voinen
        tässä sen verran paljastaa,että

        olen enemmän kuin tyytyväinen,että
        kaiken jälkeen olen oman linjani
        pitänyt ja siksi tänne tulinkin
        vuosi sitten - Olla oma Vapaa
        Itsenäinen...kaiken jälkeen ja
        vaikka tulevankin

        kulkea omaa linjaansa minkä
        parhaaksi on katsonut
        ja myös pysyä siinä

        -tai lähteä jos ei
        toimi eikä jäädä vieraan
        polkuja kulkemaan,joka ei
        istu kokonaisuuteeni.

        Hyvää Sinun kevääseesi.


    • Minanoita

      Tähän kaikuun on niin
      helppoa jäädä..=)

      Kaunista, kaunista!!

      • Kuin myös Sinunkin
        runojesi tuuliin ja
        olkoon osa tästä
        hyvälle harrastukselle.

        Kaunista yönpeittoa
        alitajunnan
        herätteisiin.

        Kiitos!


    • vergeet-mij-niet

      hän luontoa ja lähtijää tervehtii. Aikas nätti on tämä kirjoittamasi.

      • Kiitos - ja luonnosta ammentaa
        monia syviäkin ulottuvuuksia,
        joka useinkin on ollut
        innoittajani.

        Lämmintä yösi selkään.


    • Belethiel

      Kaunista kevääntuloa enteilevän luonnon kuvausta, kuin seisoisin keskellä vielä lumista metsää...kuulen miltei tuulen huminan ylhäällä puissa. Auringon lämpö saa elämän taas heräämään ja sitä ihmisen ihmettelemään. Lempeää runoa sinulta, on rauhoittavaa lukea, kuin keinuen tuulen mukana.

      • Kiitos - kun vielä tämän jaksoit
        lukea kaiken tämän tiimellyksen
        keskellä,ehkä puolin että toisin.

        Rauhaa sielullesi-oli kiva
        tutustua täällä.


      • Belethiel
        dolan kirjoitti:

        Kiitos - kun vielä tämän jaksoit
        lukea kaiken tämän tiimellyksen
        keskellä,ehkä puolin että toisin.

        Rauhaa sielullesi-oli kiva
        tutustua täällä.

        taas huolestua, kun kirjoitat oli muodossa?
        Miksi en jaksaisi kommentoida runojasi, ei niiden mielenkiinto ole hävinnyt.
        Levollisuutta yöhösi, vaikka viime runosi kovin jostain muusta puhuukin.


      • Belethiel kirjoitti:

        taas huolestua, kun kirjoitat oli muodossa?
        Miksi en jaksaisi kommentoida runojasi, ei niiden mielenkiinto ole hävinnyt.
        Levollisuutta yöhösi, vaikka viime runosi kovin jostain muusta puhuukin.

        Olet tarkka nainen kuin minäkin,
        kun kirjoitan että luen...niin
        on tietty -päätelmä-mielessä,
        joka kuin kutoo verkkoaan että
        pyristelee...että mitä nyt,eikö
        sama tuttuus jatkukkaan eteenpäin
        - ajatelmina.

        Kirjoitat...miksi en jaksaisi kommentoida
        runojasi jne...nyt en minä ymmärrä tätä.

        Oletko huomannut/unohtanut tmv.jos olet
        jostain huolestunut...niin kirjoita
        säh post.osoit...tiedät kyllä.

        Nuku levollisesti uniesi siivillä
        ja tuokoon aamu Sinut tänne
        turvallisesti takaisin.

        Nöyrästi Sinua Kiittäen.


      • Belethiel
        dolan kirjoitti:

        Olet tarkka nainen kuin minäkin,
        kun kirjoitan että luen...niin
        on tietty -päätelmä-mielessä,
        joka kuin kutoo verkkoaan että
        pyristelee...että mitä nyt,eikö
        sama tuttuus jatkukkaan eteenpäin
        - ajatelmina.

        Kirjoitat...miksi en jaksaisi kommentoida
        runojasi jne...nyt en minä ymmärrä tätä.

        Oletko huomannut/unohtanut tmv.jos olet
        jostain huolestunut...niin kirjoita
        säh post.osoit...tiedät kyllä.

        Nuku levollisesti uniesi siivillä
        ja tuokoon aamu Sinut tänne
        turvallisesti takaisin.

        Nöyrästi Sinua Kiittäen.

        vaan tulla = merkki lukemisen ja kommentoinnin välille, kun minulle aika usein runon lukeminen tarkoittaa, että myös kommentoin, minun moka.

        Oikein hyvää yötä sinulle.


      • Belethiel kirjoitti:

        vaan tulla = merkki lukemisen ja kommentoinnin välille, kun minulle aika usein runon lukeminen tarkoittaa, että myös kommentoin, minun moka.

        Oikein hyvää yötä sinulle.

        EI,EI Sinun moka lainkaan ja olen
        aiemmin sanonutkin,että -aivan vapaasti
        voit kommentoida runojani.
        Tunnustan tässä...että jäljillä olet.

        Hyvää tätä pv.Sinulle !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe