Osaisiko joku täällä neuvoa, mistä kaupasta voisi ostaa perinteisien liljojen sipuleita? Tarkoitan keisarinkruunua, tiikerinliljaa ja varjoliljaa. Kävin Maatiaisen sivuilla, mutta siellä myytiin näiden SIEMENIÄ! Eikö niiden kehittyminen kukkivaksi liljaksi kestä monta vuotta? "Tavallisissa" kaupoissa olen nähnyt vain semmoisia kirkuvan-kirjavia Hollannin-tuonteja.
Maatiaisliljojen sipuleita
3
685
Vastaukset
Särkän perennataimistolta (Raahe) ja Oulujoen taimistolta (Muhos).Jos taimistot liian kaukana ni molemmat toimittaa myös postin/matkahuollon välityksellä.
www.sarkanperennataimisto.fi
www.taimisto.net- sinulle!
Kiitos vastauksesta! Tuolta Oulujoen taimistolta olenkin tilannut joskus ruusuja, mutta eipä tullut mieleen, että sieltä saa myös niitä liljoja... Kiitos myös Särkän taimiston linkistä!
- Botanisti
Voin suositella esim. Särkän perennataimistoa Raahessa tai Oulujoen taimistoa. Näitä olen itse käyttänyt ja hyviksi havainnut. Särkän valikoimaan kuuluvat tänä vuonna kaikki mainitsemasi liljat.
Monesta muustakin liikkeestä kyllä löytyy googlaamalla mainitsemiasi liljoja, mutta ongelmana on se, ettei alkuperää/lisäyslähdettä tavallisesti mainita. Samalla nimellä voikin sitten saada yllättäen vaikka mitä. Itse olen esim. saanut nimellä "tiikerililja" ainakin neljää erilaista liljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237