Osaisiko joku täällä neuvoa, mistä kaupasta voisi ostaa perinteisien liljojen sipuleita? Tarkoitan keisarinkruunua, tiikerinliljaa ja varjoliljaa. Kävin Maatiaisen sivuilla, mutta siellä myytiin näiden SIEMENIÄ! Eikö niiden kehittyminen kukkivaksi liljaksi kestä monta vuotta? "Tavallisissa" kaupoissa olen nähnyt vain semmoisia kirkuvan-kirjavia Hollannin-tuonteja.
Maatiaisliljojen sipuleita
3
638
Vastaukset
Särkän perennataimistolta (Raahe) ja Oulujoen taimistolta (Muhos).Jos taimistot liian kaukana ni molemmat toimittaa myös postin/matkahuollon välityksellä.
www.sarkanperennataimisto.fi
www.taimisto.net- sinulle!
Kiitos vastauksesta! Tuolta Oulujoen taimistolta olenkin tilannut joskus ruusuja, mutta eipä tullut mieleen, että sieltä saa myös niitä liljoja... Kiitos myös Särkän taimiston linkistä!
- Botanisti
Voin suositella esim. Särkän perennataimistoa Raahessa tai Oulujoen taimistoa. Näitä olen itse käyttänyt ja hyviksi havainnut. Särkän valikoimaan kuuluvat tänä vuonna kaikki mainitsemasi liljat.
Monesta muustakin liikkeestä kyllä löytyy googlaamalla mainitsemiasi liljoja, mutta ongelmana on se, ettei alkuperää/lisäyslähdettä tavallisesti mainita. Samalla nimellä voikin sitten saada yllättäen vaikka mitä. Itse olen esim. saanut nimellä "tiikerililja" ainakin neljää erilaista liljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125