Osaisiko joku täällä neuvoa, mistä kaupasta voisi ostaa perinteisien liljojen sipuleita? Tarkoitan keisarinkruunua, tiikerinliljaa ja varjoliljaa. Kävin Maatiaisen sivuilla, mutta siellä myytiin näiden SIEMENIÄ! Eikö niiden kehittyminen kukkivaksi liljaksi kestä monta vuotta? "Tavallisissa" kaupoissa olen nähnyt vain semmoisia kirkuvan-kirjavia Hollannin-tuonteja.
Vastaukset 3
Särkän perennataimistolta (Raahe) ja Oulujoen taimistolta (Muhos).Jos taimistot liian kaukana ni molemmat toimittaa myös postin/matkahuollon välityksellä.
www.sarkanperennataimisto.fi
www.taimisto.net- sinulle!
Kiitos vastauksesta! Tuolta Oulujoen taimistolta olenkin tilannut joskus ruusuja, mutta eipä tullut mieleen, että sieltä saa myös niitä liljoja... Kiitos myös Särkän taimiston linkistä!
- Botanisti
Voin suositella esim. Särkän perennataimistoa Raahessa tai Oulujoen taimistoa. Näitä olen itse käyttänyt ja hyviksi havainnut. Särkän valikoimaan kuuluvat tänä vuonna kaikki mainitsemasi liljat.
Monesta muustakin liikkeestä kyllä löytyy googlaamalla mainitsemiasi liljoja, mutta ongelmana on se, ettei alkuperää/lisäyslähdettä tavallisesti mainita. Samalla nimellä voikin sitten saada yllättäen vaikka mitä. Itse olen esim. saanut nimellä "tiikerililja" ainakin neljää erilaista liljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525