*Bobby Wellness Center*

Hinnat

Olen miettinyt jos rupeisi käymään Bobbyssa.. Pari kertaa olen jollain tutustumiskäynnillä siellä ollut, mutta kauheesti ei kyseisen paikan toiminnasta ole tietoa.

Nettisivut on melkein samat mitä 10 vuotta sitten, mitään kiinnostavaa infoa tai kuvia siellä ei tarjolla ole. Onko täällä kenelläkään tietoa, mitä esim kertakäynnit, silverkortit tai kultakortit sinne maksaa?

Onko mahdollista ottaa vaikka kuukauden tai muutaman kuukauden kestoista jäsenyyttä, sillä itse en millään jaksaisi maksaa satoja euroja, jos vaikka joudunkin työpaikan perässä vaihtamaan paikkakuntaa..

Muut joilla on kokemusta kyseisestä paikasta, laittakaas tänne palautetta niin negaa kuin positiivistakin! Kiitos!

20

3491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin pari vuotta sitten vielä oli pakko ostaa vuodenkortin ja sen "katkaiseminen" oli lähes mahdotonta, toisin kuten Puls:ssa saat sovittua asian jos vaikka tulee muutto...

Soittamalla bobbyyn varmaan saisit faktat tiskiin alle minuutissa...

• olen kuullut

että kallista on, mutta tehokasta. esim laihdutusrymiin osallistuminen maksa maltaita..

• vanha jäsen

Itse olin muutamia vuosia sitten Bobbyn asiakas, kunnes tajusin vaihtaa Lady Linen kautta Porihalliin. Ensinnäkin, jos pidät ryhmäliikuntatunneista, niin Bobbyn sellaset on suunnattu lähinnä vanhemmalle väestölle. Oma äitini on jo eläkkeellä ja hänelle ne on kuulemma hyviä. Lisäksi asiakaspalvelu on suurimmaksi osaksi pyllystä, varsinkin jos sulla on jotain negatiivista huomauttamista. Ohjaajat vaihtuu jatkuvasti. Ja tuo irtisanominen vaatii tarkkuutta!! Siinä ei sitten jousteta yhtään. Nykyisistä hinnoista en osaa enää sanoa, mut eiköhän se ole kalleimpia kuntokeskuksia Porissa Lady Linen lisäksi.

• gtreesdff

Jaa noh, itse olen vähän yli 20v äijä, painoa ei ole tarvetta pudottaa, mutta hiukan yleiskuntoa olisi tarkoitus kohottaa kasvattamalla vähän lihasmassaa..

Mitä paikkaa suosittelisit? Minäkin olen kuullut Bobbystä pelkkää negatiivista palautetta, mitä muita hyviä mutta edullisia paikkoja Porissa on, joita kannattaisi kokeilla?

Ryhmätunteja en tarvitse, olisi kiva vaan muutamia kertoja viikossa kaluta läpi omaan tahtiin kaikki laitteet..

• Urheilukeskuksen
        gtreesdff kirjoitti:

Jaa noh, itse olen vähän yli 20v äijä, painoa ei ole tarvetta pudottaa, mutta hiukan yleiskuntoa olisi tarkoitus kohottaa kasvattamalla vähän lihasmassaa..

Mitä paikkaa suosittelisit? Minäkin olen kuullut Bobbystä pelkkää negatiivista palautetta, mitä muita hyviä mutta edullisia paikkoja Porissa on, joita kannattaisi kokeilla?

Ryhmätunteja en tarvitse, olisi kiva vaan muutamia kertoja viikossa kaluta läpi omaan tahtiin kaikki laitteet..

punttisalille.Siellä ei diskopaska huuda 120 db,ei laventelit tuoksu,eikä DavidCollection/Fila-trendiperseet pyöri ruukkukasvien lomassa.

• vanha jäsen
        gtreesdff kirjoitti:

Kuntokeskus on siitä hyvä että siellä ei tarvi sitoutua jäseneksi, ja jos et tarvi ryhmäliikuntatunteja niin se on varmaan just sopiva paikka. Porihalli on oma suosikki, mut lähinnä käynkin noilla ohjatuilla tunneilla, eli se kuntosalipuoli on jääny vähän vieraaksi.

• -penkki-
        gtreesdff kirjoitti:

urheilutalolla on kuulemma nykyään ihan komia sali. samoin ulvilan uimahallilla

• Mulla on kokemusta Porin hallista, hyvä paikka varsinkin jos on vip-kortti, mutta mä en tykännyt siitä kun se on ehkä hieman pintaliito paikka, ja punttisukkat käy siellä kans. Tytöt oli plussaa. ;)

Kuntokeskus on ollut kaikista eniten mun mieleen, siellä käy äijät treenaamassa, kuulee parhaimmat salijutut ja näät isoimmat painot liikkumassa. Ja muutoinkin tasokas

Ja Puls wellnessistä ei oo mitään pahaa sanottava, hyvä ja asiallinen mesta.

• Nykyinen Jäsen

Bobby on ehdottomasti paras paikka porissa johtuen sen asiakaspalvelu henkisyydestä. Itse marinaa en ymmärrä jäsenyyden irtisanomisesta. Sopimuskausi kestää aina sen minkä kestää. sama se on auton osamaksussa. ei sitä välillä voi vaan irtisanoutua. Tai auto viedään pois! Sama täällä, terveys häviää. Sitoutuminen ja sen tiukka pitäminen on syynä siihen, että ihmiset saa tuloksia aikaan. ajatelkaa tämän kautta.

• entinen asiakas
        Nykyinen Jäsen kirjoitti:

Bobby on ehdottomasti paras paikka porissa johtuen sen asiakaspalvelu henkisyydestä. Itse marinaa en ymmärrä jäsenyyden irtisanomisesta. Sopimuskausi kestää aina sen minkä kestää. sama se on auton osamaksussa. ei sitä välillä voi vaan irtisanoutua. Tai auto viedään pois! Sama täällä, terveys häviää. Sitoutuminen ja sen tiukka pitäminen on syynä siihen, että ihmiset saa tuloksia aikaan. ajatelkaa tämän kautta.

asiakaspalvelu on perseestä.. kyllä tiskillä tervehditään niin ylipirteästi mutta kun tarvitsisi apua niin ei paljon kuulu.. kunto-ohjelman uusiminen ei onnistu millään. itse odotin puoli vuotta uutta ohjelmantekoaikaa ja lopulta irtisanoin sopimuksen kun ei siitäkään tullut mitään... sopimus pitää purkaa 2kk ennen jakson päättymistä tai sopimus jatkuu automaattisesti vuodella.. eli jos unohdat niin maksat.. ja paljon..

• Joonatan.K

Maksoin piolivuotta aivan turhaa, kun en pystynyt käymään siellä urheiluvamman takia. Joka kuukausi meni maksu. Erosin heti kun oli mahdollista!

• plaa plaa

Bobby on hyvä mesta varsinkin jos sattuu olemaan liikaa rahaa tillillä. Eroaminen on tehty mahdollisimman vaikeaksi ja vuosimaksu on mitä on. Vanhuksille sopiva paikka, normaali/ison raudan nostajat kannattaa pysyä poissa. Porihalli on ok paikka laitteiden suhteen mutta käsipainoissa sais olla enemmän kiloja, paikka on hieman epäsiisti ja musiikki pauhaa liian lujaa. Jos tarkoitus on nostaa rautaa ja jättää perseiden kyttääminen internettiin niin UK, kuntokeskus, urheilutalo ovat ainoot vaihtoehdot.

• perusjannuk
        plaa plaa kirjoitti:

Bobby on hyvä mesta varsinkin jos sattuu olemaan liikaa rahaa tillillä. Eroaminen on tehty mahdollisimman vaikeaksi ja vuosimaksu on mitä on. Vanhuksille sopiva paikka, normaali/ison raudan nostajat kannattaa pysyä poissa. Porihalli on ok paikka laitteiden suhteen mutta käsipainoissa sais olla enemmän kiloja, paikka on hieman epäsiisti ja musiikki pauhaa liian lujaa. Jos tarkoitus on nostaa rautaa ja jättää perseiden kyttääminen internettiin niin UK, kuntokeskus, urheilutalo ovat ainoot vaihtoehdot.

joo, mestat aika erilaisia. itse käyn mielummin jälkimmäisessä.
        www.bobby.fi

• fafafafaf
        plaa plaa kirjoitti:

kova kaveri saa olla ellei 60kiloo riitä käsipainoiks...

• mkkkkk

porihallista saa kuukausikortteja sovittua vaikka on jäsensali. bobbystä en löytänyt edes hintaa,mut eipä enää tarviikkaan. pari kk ,kun reenaa ei viittis sitoutua mihinkään ameriikasta rantautuneeseen hömpötykseen.

• taaskävinäin

"10.3.2009 04:42"

ihan hemmetin "ajoissa" tekin pellet tuohon aloitukseen vastailette taas.. useampi vuosi on siitäkin vierähtänyt.

Toisaalta kyseessä taitaa olla vanhojen aiheiden kaivelija jonka elämä piirtyy suomi24 palstan ympärille ja tyhjänpäiväisiin lässytyksiin täällä.

Tai sitten, jonkun ahtericentterin kilpailijat nostaa aloitusta jotta saadaan taas puhuttua kilpailijasta pehmoisia ja mollattua.Omalla firmalla menee huonosti kun pitää morkata muita?

Niinpä... perusporilaista paskkaaa taas isolla peellä.

• valenzia

Olen neljättä vuotta Bobbyn asiakkaana. Halpa ei ole, mutta siisti, tilava ja miellyttävä. Laitteisiin ei tarvitse jonottaa, Voicen diskojytkeen voi vaihtaa pois kaukosäätimellä, hintaan kuuluu monenlaisia iltajumppia, joista itse vannon Pilateksen nimeen. Joidenkin henkilöiden tavassa palvella on amerikkalaista yltiöpositiivisuutta, joka joskus teennäisyydessään nyppii, mutta parempi sekin kuin ankea jurotus.

• Itse asiakaspalvel.

Joo, sama juttu. Itse olen kassalla, eikä porilaiset osaa edes tervehtiä. Hyvä on selän takana paskaa puhua. Mä tulin muuten tähän keskusteluun hakusanan kautta. Nettisivut ainakin ihan ok, taidan mennä ihan vaan haukkujien kiusaksi katsastamaan tilanteen ja katsotaan tervehditäänkö minua, vähän niinku sitä odottaakin, kun astuu vieraan ovesta sisään...

• kunto+

Se akka mikä on siellä duunissa älytön diktaattori. Kävin tutustumassa paikkaan ja tarjos kahvit ynnä muuta mut kun alkoi kyselee tilinumeroita sanoin suoraan et se ei kuulu sulle pätkääkään muuttui kummasti suhtautuminen. Ihme ettei pyytänyt kahvista hintaa. Varmaan huomas etten omistanut audia tai jotain vastaavaa Saksan romua. Sanoin sille vitnes akalle et mukavaa loppuelämää ja muista et oot asiakaspalvelussa. Ihme kun koko firma on vielä pystyssä. Tai onko saanut kenkää. Onneksi täällä porissa on vaihtoehtoja kuntoilulle ja huomattavan parempi palvelu.

• naksupupu666

kävin muutama vuosi sitten Bobbyssa tutustumassa,kun siellä oli avoimet ovet. heti ovella piti täyttää joku kaavake,jossa kysyttiin nimi,osoitetiedot, henkilötunnus..en täyttänyt,mun mielestä tollasia ei tarvi täyttää jos haluaa käydä tutustumassa..olin ennen tuota harkinnut,että aloitan kuntoilun Bobbyssa,mut tuon jälkeen ei tullut mieleenkään, Porihallissa käyn.
      Pääsin kyllä kierrokselle jonka jälkeen nainen istutti pöytään ja sanoi,et eiköhän tehdä tämä sopimus nyt heti valmiiksi..hoh hoijaa, ymmärrän et he on siellä provikkapalkalla kalastamassa uusia asiakkaita,mut tuo oli jo hieman liian päällekäyvää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2648
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      204
      1682
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1232
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      67