Mistä musikaaliliput

Lontooseen?

Kertokaa mistä kannattaa ostaa&mistä olette ostaneet musikaaliliput Lontooseen (esim. Mamma Mia!)? www.lontoonmusikaalit.fi?

Miten liput toimitetaan jos varaa netistä?Lähettävätkö liput kotiin vai printataanko ne itse netistä?

17

8306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lippukassalta

      Minä olen käynyt ostamassa liput teatterin lippukassalta, ja aina olen liput saanut haluamaani esitykseen. Päivää, paria ennen olen käynyt, ja joskus samanakin päivänä.

      Leicester Squaren puolen hinnan lippujen varaan ei kannata laskea, jos haluaa päästä juuri tiettyyn esitykseen. Työkavereilta esim. meni Phantom of the Opera sivu suun tuon säästöyrityksen takia.

      Tietysti jos haluaa juuri tiettyyn esitykseen tiettynä päivänä, voi olla varmempi varata netin kautta etukäteen. Lontoossa en ole tätä kokeillut.

    • mn_48

      Monissa budget-luokan hotelleissakin on mahdollisuus varata lippuja musikaaleihin yms. Tai sitten kävelee Leinster Squarelle ja varaa tiketit semmosesta pienestä ticket-kopista. Usein kyllä lippuja saa myös teatterin lipunmyynnistä.

    • lontooveteraani
    • teet näin

      Printtaat sen sähköpostiisi tulleen varausvahvistuksen. Se vaihdetaan varsinaisiin lippuihin näyttämön kassalla noin 30-40min ennen esitystä.

    • toimii yleensä

      Jos ei ole ihan pakko saada just tiettyyn näytökseen, niin Leicester Squaren tiskeiltä saa halvimmat. Mutta esim. Phantomiin ja Mousetrappiin ei ole koskaan alennuslippuja. Tosin joskus kuulin, että samana aamuna sais Phantomiin teatterista, jos on jämäpaikkoja. Iso "jos".

      Alelippuja saattaa olla ihan parhaille paikoille tai sitten ei. Joskus eri tiskeillä on vähän eri paikkoja myynnissä, kannattaa tarkistaa. Alennettunakin eri paikat on yhä
      eri hintaisia, mutta oon miettinyt sen niin että halvinkin lippu on joka tapauksessa niin kallis, ettei kannata istua paikalla, josta esityksestä ei nauti.

    • Aivan oikein

      http://www.lontoonmusikaalit.fi/musikaalit/thriller---live/

      Kahden hengen huone - Double
      Hinnat ovat yhtä huonetta kohti 3 yöltä.
      Sisältyy huoneen hintaan: ALV 20 % , Englantilainen aamiainen.
      MAKSUTON peruutus
      • Sisältää aamiaisen
      Ateriat: Englantilainen aamiainen sisältyy huoneen hintaan.

      Peruutus: MAKSUTON peruutus ennen klo 0.00 7. joulukuuta 2011. Mikäli varaus peruutetaan tätä myöhemmin tai asiakas ei saavu paikalle, veloitetaan ensimmäisestä yöstä. Etukäteismaksu: Takuumaksua ei veloiteta.
      £ 390

    • Ostettiin liput musikaaliin, kiertoajelulle, jokiristeilylle ja London Eye huvitteluun täältä -> http://www.theoriginaltour.com/visitor-centre/default.htm

      Palvelu oli erittäin hyvää ja avuliasta; kaikkiin kysymyksiin saatiin vastaukset ja asiointi yhdessä paikassa oli vaivatonta. Suosittelen :)

    • minä

      Olemme ostaneet ´niin Leicester squarelta (jos ei pakko tietty musikaali ja päivä). Muuten olemme tilanneet netistä joko suoraan teatterin sivuilta tai Ticket masterilta. Ja osa lipuista toimitus teatterille ja osa tullut suomeen postilla. Kerran kävi niin, että lput ei tulleet ajoissa, joten otimme yhteyttä ticet masteriin. lupasivat sitten toimittaa ne suoraan teatteriin ja siellä ne olivet. Tosin liput tuli sinä päivänä, kun oli lähtö.

      Suosittelen ennakkoon tilaamista jos päivä ja esitys jonka ehdottomasti haluaa nähdä ja toimitus suoraan teatteriin.

    • Lontooseen

      Leicester Squaren kioskista ostettiin liput joka päivä johonkin samanpäivän musikaaleista viime kesäkuussa. Ja päästiin katsomaan Phantomkin. Ehdoton suosikki oli Wicked.

      • oskuli

        Miten suosittu Leijonakuningas on..uskaltaako jättää lippujen oston paikan päälle?


      • Lontoossakäynyt
        oskuli kirjoitti:

        Miten suosittu Leijonakuningas on..uskaltaako jättää lippujen oston paikan päälle?

        Toissaviikolla ei yhtenä päivänä ollut. Voi joskus ollakin. Jos ehdottomasti haluat sen nähdä (kyllä kannattaa!), niin tilaa ennakkoon vaikka Ticketmasterilta. Maksaa tietysti enemmän, mutta voit rauhassa valita paikan ja printata liput kotona.


    • Harra
      • Lonjatuuli

        Ihan mahtavia vinkkejä saa kyllä näistä keskusteluista! Kaunis kiitos kaikille!


    • Ekaa kertaa Lontoo

      Jos liput ostaa netistä, niin mikä on luotettavin paikka asioida? Matka vasta helmikuussa, joten pitäisi lippujen ehtiä tulla kotiinkin.

    • Phantom of the Opera

      Kuten sanottu, nettivarauksen suositeltavuus riippuu siitä, kuinka hirmuisesti haluat juuri tietyn musikaalin nähdä. Jos sinulle riittää mikä tahansa musikaali (suhteellisen kuuluisa kuitenkin), voit asioida kyseisenä päivänä suoraan teattereiden lippuluukuilla kyselemässä tai siellä Leicester Squaren lippukioskilla, jossa hinnat ovat puolet normaaleista. Jos kuitenkin haluat ehdottomasti nauttia vaikkapa Phantom of the Operan sävelistä, suosittelen kyllä ennekkovarauksen tekemistä, kanavia siihen on useitakin.

      Lisätietoja juuri tuosta lippujen ostosta lontoossa kannattaa lueskella hyvissä ajoin sivulta:

      http://lontoo.org/muuta/teatterit/

      Viisaat huomaavat, että samainen sivusto tarjoaa huikean tietopaketin muistakin Lontooseen liittyvistä asioista!

    • matkamanne

      Googleta "cheap musicals london" niin saat listan toimistoista jotka myyvät lippuja netissä. Voit verrata hintoja. Itse olen ostanut useimmin BoxOffice Theatre Ticket kautta, myös DiscountTheatren. Tulosta itsellesi varaus ja nouda liput ko teatterin box officesta. Lontoossa kuulet hyvää musaa edullisesti! Nautin kovasti Phantomin, Les Miserableksen , Beautifulin ja Mamma Mian musiikista. Seuraavaksi Jersey Boys...

    • lonts

      Entä isompiin konsertteihin esim. Wembleylle tai the O2-arenalle. Yritin varata ticketmasterin kautta mutta ei onnistunut kun liput olisi lähetetty postitse vain englantiin ja irlantiin. On kumma että ei voi e-lippuja varata. Berliiniin, prahaan ja budapestiin kyllä pystyi e-liput ostamaan mutta ei lontooseen jonka luulisi olevan kuitenkin nykyajassa mukana. Vai olenko jotenkin yksinkertainen kun en osaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe