Mitenkä tätä kannattaa yrittää?
Onnistuuko jatkokasvatus kotona näistä purkissa olevista salaateista, persiljoista ja muista yrteistä?
Pitäiskö sittenkin lähteä itse siemenistä? Melko hidasta.
Keittiön ikkuna on itään.
Yrtit ikkunalla
3
1260
Vastaukset
Tätä asiaa kysytään ilmeisesti alvariinsa. Useimmat vastaavat, että niitä kaupan ruukkuja on aivan helppo viljellä kotonakin.
Varmaan jollekin näin on, mutta ei minulle. Ei onnistu, ei... lieneekö ikkuna väärään suuntaan.
Sitävastoin laitan pääsiäisenä tarvittavat yrtit ja taimet alulle sisätiloissa ja jo viimeistään Jussina on hyvää tavaraa tarjolla. Salaatit yms. panen suoraan maahan siemennauhassa ja oikein toimien saan satoa läpi kesän. Tomaatit kiipeävät kasvusäkistä kohti taivaita; jokunen yrtti on aina onnistunut talvehtimaankin ja otan ne vastaan suurella kunnioituksella.
Toistaiseksi joudun hankkimaan yrtit ruukuissa: syön yrtit ja heitän tyhjät ruukut roskiksen syöveriin, iloisesti kolisevat.- tereeee
Sinun ikkunasi pitäisi osoittaa länteen!koska sieltä tulee kaikki muutto linnutkin!!!.
- sellasen
basilika ruukun jossa multa ja siemenet 4 eri basilikaan.
Muovi päälle viikoksi ja itäänpäin olevalle ikkuna
syvennykseen .... vihreätä alkoi näkyätosi äkkiä ...siirtelin pikkusia alkuja 5
eri isoon kukkaruukkuun - ja nyt olen syönyt jo basilikaa
muutamankinkerran .... hirveitä kasvaan!!
Ei mahdollisuutta laittaa muualle joten siinä ne
on ruokapöydän vieressä hienännäköisenä :-)
Eka kerta kun kokeilin ja aion kokeilla
muitakin ensi vuonna ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?863619- 252056
- 1951971
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871444PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431414Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131034- 841001
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.29935Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha69867