Olisi mukava kuulla kokemuksia kyseisestä hotellista sekä pdg:sta muutenkin, mitä piditte paikasta?
Lähtö olisi vasta marraskuussa-09, mutta kovasti odotan jo pääsyä lämpimään, jota silloin siellä näillä näkymin on riittämiin.
PDG summerville beach resort
2
493
Vastaukset
- käynyt summervillessä
Summerville on tosi kiva hotelli. Olimme siellä viime vuonna maaliskuussa ja täyttöaste oli suhteellisen vähäinen - onneksi. Jos kaikki huoneet ovat täynnä niin hässäkkää varmaan riittää, koska hotellissa on muutama sata huonetta. Ruoat olivat tosi hyviä ja monipuolisia. Menu vaihteli joka päivä, oli italialaista, ranskalaista, brasilialaista ja paikallista "menyytä" jne. Kaikkea ei edes ehtinyt maistaa. Henkilökunta on ystävällistä mutta kielitaidotonta. Toimeen kuitenkin tultiin ja asiat hoitui. Respassa puhutaan englantia. Keskustaan on matkaa joten aina pitää ottaa taksi. Suosittelen hotellia lämpimästi. Jos ei ole palvelujen perään niin kannattaa valita jokin pousada keskustata. Tyttäreni oli joulun aikaan Recanto dos Corais -hotellissa ja oli ihan tyytyväinen. Aamupala ok ja illalla kävelymatka keskustaan. Porto de Galinhas on todella hieno ja turvallinen paikka viettää lomaa. Mikään shoppailupaikka Galinhas ei ole. Jos haluaa isompia rientoja niin kannataa valita suurempi kaupunki. Ihmiset ovat ystävällisiä mutteivät tyrkkyjä - mitään ei kerjätä, eikä tippiä pyydetä. Retkillä en ole käynyt mutta niitäkin on runsaasti tarjolla. Minulle on riittänyt löhöily aurinkovarjon alla ja jutustelu niin paikallisten kuin turistienkin kanssa. Hauskaa matkaa
- pdg
Kiitos hyvästä vastauksesta, matkaa odotellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882