kantsii kokeilla..(mulla toimii)

..................

alotin noin kuukausi sitten syömään sweet control tabletteja. nuo auttaa ohjeen mukaan makeannälkään. Mulla nuo on toiminut tosi hyvin. jo eka viikolla tuntui, että ei ole niin nälkä ja nyt jos saan vielä ahmimiskohtauksia niin en pystykkään syömään kovin paljon. kantsii kokeilla. mulla on painokin alkanut laskemaan.

3

1022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BED - ongelma

Ihan todellako toimivat? Olen jotenkin aina ajatellut, ettei tollaset kaupan ja lehtien mainostamat pillerit auta mitään. Rahastusta vain. Mutta näistä kyllä haluaisin todella kuulla lisää?

Kuinka nopeaa alkaa vaikuttamaan? Mistä noita kyseisiä tabletteja saa ja ovatko minkä hintaisia?^^

Lääkärin määräämät lääkkeet kiinnostaisivat myös, kunhan niihin vain pääsisi käsiksi. Kunnalliselle on pitkät jonot ja yksityisellä kallista.

Olisin myös kiinnostunut kuulemaan ihmisten kokemuksia puhdistuskuureista? Haluaisin hirveästi kokeilla jotain kuuria; saada kaiken paskan elimistöstäni ulos, mitä sinne olen mättänyt jo useamman vuoden ajan. Sillä voisin saada myös ehkä voimaa ahmimisen kurissa pysymiseen. Ja jos kalliin kuurin ostaisin, niin kyllähän se pitäisi pystyä herkuttelukin lopettamaan, jotta kuurista saisi kaiken mahdollisen hyödyn irti^^ Toimivatko nämä oikeasti? Mitä merkkiä olet käyttänyt ja minkä hintainen se oli? Kuinka kauan puhdistuskuuri kesti? Juotava vai tabletteina?

• ....................

seloste siitä tuotteesta. Ja sitä saa ainakin luontaistuotekaupoista ja jostakin elintarvikaupoista. itse ostin kärkkäiseltä. ja mulla ainaski tuote toimii. niin ja se ei ole puhdistuskuuri.

Sweet Control

Kuidun ja orgaanisen kromin merkitys painonhallinnassa

Kromi on yksi monista ihmisen tarvitsemista hivenaineista. Se liittyy sekä hiilihydraattien että rasvojen aineenvaihduntaan. Kromilla on siten tärkeä tehtävä ravitsemuksessa ja useissa elimistön tapahtumissa, esimerkiksi painon hallinnassa. Sitoutumalla insuliiniin kromi auttaa kuljettamaan glukoosin (veren sokeri) solukalvon läpi soluun, jossa siitä muodostuu tarvittavaa energiaa. Riittämätön kromin saanti voi aiheuttaa glukoosi-intoleranssiksi kutsutun tilan, jossa verenglukoosi pitoisuus pysyy epänormaalin korkealla, vaikka insuliinia on veressä riittävästi, jopa runsaasti. Se altistaa 2-tyypin diabetekselle ja lihomiselle. Runsas makean syöminen kuluttaa elimistön kromivarastoja ja altistaa lihomiselle. Valkuaisaineeseen sitoutunut orgaaninen kromi osallistuu verensokerin heilahtelujen hallintaan hilliten näin napostelunhalua, makeannälkää ja lihomista.

Kuitu on yleisnimitys aineille, joita elimistö ei kykene sulattamaan. Sitä on kahta tyyppiä: veteen liukenematonta (geeliytymätön kuitu) ja veteen liukenevaa (geeliytyvä kuitu). Liukenematon kuitu toimii suoliston hyväksi lisäämällä ulosteen massaa ja lisäämällä tarpeellisten bakteerien määrää. Vesiliukoinen kuitu muodostaa hyytelömäistä massaa, joka hidastaa hiilihydraattien ja sokerin imeytymistä, verensokerin nousua ja alentaa veren kolesterolia kuljettamalla sitä pois elimistöstä. Kuidut myös estävät suoliston sairauksia sitomalla itseensä suolistossa syntyneitä ja suoliston limakalvoa vaurioittavia aineita ja nopeuttamalla ulosteen läpimenoaikaa ja haitta-aineiden poistumista.

Sweet control sisältää orgaanista kromia sekä kuituja (ananas, luumu ja omena).

Suositeltu päiväannos 2 tablettia 1-2 krt
        päivässä sisältää: Kromia 100 – 200 µg,
        Omenakuitua 350 -700 mg,
        Luumujauhetta 157 – 314 mg,
        Ananasjauhetta 140 – 280 mg,
        Koivunlehtijauhetta 61 – 122 mg.

• yksi vain_
        .................... kirjoitti:

seloste siitä tuotteesta. Ja sitä saa ainakin luontaistuotekaupoista ja jostakin elintarvikaupoista. itse ostin kärkkäiseltä. ja mulla ainaski tuote toimii. niin ja se ei ole puhdistuskuuri.

Sweet Control

Kuidun ja orgaanisen kromin merkitys painonhallinnassa

Kromi on yksi monista ihmisen tarvitsemista hivenaineista. Se liittyy sekä hiilihydraattien että rasvojen aineenvaihduntaan. Kromilla on siten tärkeä tehtävä ravitsemuksessa ja useissa elimistön tapahtumissa, esimerkiksi painon hallinnassa. Sitoutumalla insuliiniin kromi auttaa kuljettamaan glukoosin (veren sokeri) solukalvon läpi soluun, jossa siitä muodostuu tarvittavaa energiaa. Riittämätön kromin saanti voi aiheuttaa glukoosi-intoleranssiksi kutsutun tilan, jossa verenglukoosi pitoisuus pysyy epänormaalin korkealla, vaikka insuliinia on veressä riittävästi, jopa runsaasti. Se altistaa 2-tyypin diabetekselle ja lihomiselle. Runsas makean syöminen kuluttaa elimistön kromivarastoja ja altistaa lihomiselle. Valkuaisaineeseen sitoutunut orgaaninen kromi osallistuu verensokerin heilahtelujen hallintaan hilliten näin napostelunhalua, makeannälkää ja lihomista.

Kuitu on yleisnimitys aineille, joita elimistö ei kykene sulattamaan. Sitä on kahta tyyppiä: veteen liukenematonta (geeliytymätön kuitu) ja veteen liukenevaa (geeliytyvä kuitu). Liukenematon kuitu toimii suoliston hyväksi lisäämällä ulosteen massaa ja lisäämällä tarpeellisten bakteerien määrää. Vesiliukoinen kuitu muodostaa hyytelömäistä massaa, joka hidastaa hiilihydraattien ja sokerin imeytymistä, verensokerin nousua ja alentaa veren kolesterolia kuljettamalla sitä pois elimistöstä. Kuidut myös estävät suoliston sairauksia sitomalla itseensä suolistossa syntyneitä ja suoliston limakalvoa vaurioittavia aineita ja nopeuttamalla ulosteen läpimenoaikaa ja haitta-aineiden poistumista.

Sweet control sisältää orgaanista kromia sekä kuituja (ananas, luumu ja omena).

Suositeltu päiväannos 2 tablettia 1-2 krt
        päivässä sisältää: Kromia 100 – 200 µg,
        Omenakuitua 350 -700 mg,
        Luumujauhetta 157 – 314 mg,
        Ananasjauhetta 140 – 280 mg,
        Koivunlehtijauhetta 61 – 122 mg.

No, samat saa kun syö ruokana omenoita ja täysjyväviljatuotteita, varsinkin täysjyvässä on kromia. Tulee halvemmaksi kuin nuo pillerit kun eihän pillerit täytä. Itse olen huomannut juuri täysjyväviljan -johon ei ole lisätty sokeria!!-, eli tavallisten 4-viljan hiutaleiden (tai ohra-, ruis-) oleva varmin lääke ahmimishimoon.

Sokeri on todella paha koska se vaan lisää syömishimoa, samoin vaalea leipä, mannapuuro (nostavat verensokeria liian nopeasti, seuraa pian lasku)...noita kannattaa välttää koska ahmintakohtaus on todennäköinen jos noita syö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6168
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1397
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1266
    Aihe