Alfa 159 vuonna 2009

houkuttelee

8

1538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo moottori

      2.2 JTS:n tilalle? Olikin jo aika saada Alfaan bensaturbo.

      • ja moottoriperhe uusiutuu.

        Olen ymmärtänyt, että 2.2 JTS poistuu markkinoilta samoin kuin 1.9 JTS (tosin tätä ei kait Suomessa saa enää muutenkaan?). Ja miksipä ei poistuisi. Uusi kone lupaa enemmän suorituskykyä ja varmaankin myös vähemmän kulutusta.

        Luulenpa, että 156 vaihtuu tuohon jonain päivänä. Tai sitten uuteen 149:ään. Vaan milloinkahan se tulee?


    • Vain toivoa

      Että vihdoinkin tulisi moottori joka ei aina hajoaisi kuten nää alfan moottorit yleensä.

      • retrur

        mulla on ne aina hajonnu ekan viikon aikana... mutta oikeeseen asiaan ja vitsit sikseen, miten niin vihdoin? kunnon vapari olisi poikaa, harmi että nykyään suositaan noita turboja


      • vielä...
        retrur kirjoitti:

        mulla on ne aina hajonnu ekan viikon aikana... mutta oikeeseen asiaan ja vitsit sikseen, miten niin vihdoin? kunnon vapari olisi poikaa, harmi että nykyään suositaan noita turboja

        tuo 3.2 V6.


      • toivotaan, toivotaan

        Olet oikeassa! Näin viime viikolla Deltassa käydessäni pitkän rivin uudenkarheita Alfoja korjaamon parkkipaikalla.

        Kysyin varaosatiskillä maksaessani, mistä moinen määrä autoja? Vastasivat, että kaikki nuo ovat tulleet 10 000km:n määräaikais -moottorinvaihtoon, kun korkkaavat kuulemma viimeistään 15 000km:n kohdalla.

        Ihmettelin, ettei ainakaan minun 140 000 ajetun 156:sen 2.0 TS:n konetta ole koskaan korjattu/vaihdettu. Nyt oli heidän vuoronsa ihmetellä ja lupasivat lähettää viipymättä tehtaalle ko. asiasta reklamaation jossa ilmoittavat virheellisesti valmistetusta moottorista...........

        Kiitin ja poistuin liikkeestä ;)


      • Kaikkien Alojen Erityisasia...
        toivotaan, toivotaan kirjoitti:

        Olet oikeassa! Näin viime viikolla Deltassa käydessäni pitkän rivin uudenkarheita Alfoja korjaamon parkkipaikalla.

        Kysyin varaosatiskillä maksaessani, mistä moinen määrä autoja? Vastasivat, että kaikki nuo ovat tulleet 10 000km:n määräaikais -moottorinvaihtoon, kun korkkaavat kuulemma viimeistään 15 000km:n kohdalla.

        Ihmettelin, ettei ainakaan minun 140 000 ajetun 156:sen 2.0 TS:n konetta ole koskaan korjattu/vaihdettu. Nyt oli heidän vuoronsa ihmetellä ja lupasivat lähettää viipymättä tehtaalle ko. asiasta reklamaation jossa ilmoittavat virheellisesti valmistetusta moottorista...........

        Kiitin ja poistuin liikkeestä ;)

        Ei se vällttämättä ole tehtaan vika ettei twinsparkkisi ole hajonnut 15000km kohdalla, vika voi olla myös merkkihuollossa tai ennemminkin sen puutteessa. Jos Alfaasi ei ole tehty aikanaan 10000km huoltoa vatuutetussä merkkikorjaamossa voi olla että moottori hajoaminen ennen 15000km lukemaa on jäänyt varmistamatta. Harmillista että tuollaista on päässyt Alfasi kohdalla tahpahtumaan. Alfistin elämästähän puuttuu jännitys jos auto toimii luotettavasti vuodesta toiseen, ja mitä siitä nyt työkaveritkin jattelee.


      • iiällä

        Ajelin tuossa viikonloppuna entisellä alfallani (164 -89, 2.0TS), jonka annoin appiukolle pari vuotta sitten, kun perhe vaati varmaria. Moottori pelasi edelleen kuin unelma eikä oo kuulemma hänenkään tarvinnut moottoria aukoa. Mittarissa oli kohtuulliset 560.000 km.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe