Hei!
Olen hakemassa Laureaan estenomi-linjalle. Haluaisiko joku kertoa minkälaiset kokeet viime vuonna oli? Tiedän että siellä tulee olemaan:
1) äidinkielen koe
2) englannin koe
3) kosmetiikan kemia -kirjasta koe
4) parihaastattelut eri päivinä.
Pisteitä voi saada yhteensä 100. Niitä saa seuraavasti:
30 lähtöpistettä aikaisemmasta tutkinnosta.
5 lähtöpistettä ensimmäisestä valinnasta.
55 valintakoepistettä kokeista (kohdat 1-4)
10 lähtöpistettä työkokemuksesta
Kaipailisin tietoa, miten 55 valintakoepistettä jakaantuvat kokeiden kesken? Oliko viime vuonna joku selvästi tärkeämpi kuin muut (esim. kauneudenhoidon kemia)? Minkälaisia parihaastattelut olivat?
Tullakseen valituksi valintakoepisteitä pitää saada kaksikymmenstä 55:sta. Kuitenkin jokainen kokeen osio pitää päästä hyväksytyksi läpi. Olivatko ne rajat korkealla, eli jäikö monella kiinni esim. äidinkielen tai englannin osiosta?
Tietoa kokeiden sisällöistä (monivalintoja, esseitä jne.) ja varsinkin kauneudenhoidon kemian osiosta kaivattaisiin! Saiko joku osio kirjasta selvästi eniten huomiota vai kysyttiinkö tasaisesti kaikista kirjan luvuista?
Kiitos jo etukäteen!!
Estenomi (AMK) valintakokeet
pyrkivä
1
1689
Vastaukset
- maria6666
Olen itse yrittänyt etsiä hieman samanlaista tietoa alasta! Hait näköjään 09 keväällä estenomiksi. Voisitko kertoa hieman pääsykokeista! Olen itse hakemassa ensi keväänä!
Kiitos jo etukäteen!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155