Puuh.. Aloin seurustelemaan eri paikkakunnalla asuvan ihanan miehen kanssa.. kun ollaan yhdessä, niin kaikki on ihanaa(no tietty nyt jotain kränää aina välillä) mutta kun tulee arki ja olemme erillään, itselläni sekoaa vaan yksinkertaisesti pää! Tuntuu että miehellä ei ole mitään vaikeuksia olla erossa.. tänäänkin olemme jutelleet about vartin facebookissa... mies ei kirjoita, ei soita, ei mitään.. tuntuu ettei häntä kiinnosta , eikä hän enää välitä.. vaadinko siis liikaa huomiota? enkä viitsi itse olla AINA se joka ottaa yhteyttä.. viime viikolla tuli riitaa, kun soitin hänelle kolme kertaa päivän aikana, ja kahdeksan jälkeen hänestä ei kuulunut mitään.. kello oli jo puol kakstoista kun päätin sitten taas soittaa,kun en olis saanut unta muuten.. ja hän oli kaverillaan vaan sitten ollut.. sanoin hänelle että olen vihainen ja ettei tää ole mitään seurustelua jos ei olla yhteyksissä.. mies pyysi anteeksi ja sanoi, että soittaisi minulle seuraavana päivänä kun pääsen koulusta.. mutta hän soittikin jo yöllä kun itse ei ollut saanut unta .. se oli jotenkin niin hienoa (vaikka pikkaisen myöhä ajoitus kylläkin soittaa..)
Tuntuu että vedän pultit pienimmästäkin asiasta, enkä pysty yhtään luottamaan meihin kun ollaan erossa. ajattelen koko ajan, että mies ei enää halua olla kanssani, ja hän on kyllästynyt. ja kun vedän pultit, alkaa vaan harmittaa oma käytökseni ja tulee vielä enemmän sellainen olo, että nyt miehelle riitti. kello on nyt kymmenen ja olemme puhuneet tänään kolmen aikoihin netissä erittäin vähän aikaa.. tää ei tosiaankaan riitä minulle, pää sekoaa, nytkin tekis vaan mieli soittaa ja raivota että ei olla enää yhdessä jos yhteydenpito on noin v*tun vaikeeta. Sanokaa nyt joku jotain järkevää tähänkin.... enkä viitsi alkaa miehelle valittamaan että kaipaan enemmän huomiota häneltä, kun jos ei kerran itse halua olla yhteyksissä niin olkoon. puuh! :(
Onko tämä nyt sitten seurustelua??
25
7457
Vastaukset
- jos haluat sen miehen
annat sen olla
ja teet itsellesi tärkeitä juttuja
kyllä hän sitten yhteyttä ottaa kun kaipaus iskee- kyllästynytnainen
siin tapaukses toivo on menetetty...
- auedghsja
Moikka!
Pakko vastailla, kun kuulostaa NIIN tutulta...
Mulla tilanne vain sellainen, että olen kaukosuhteessa, jossa mies on toisella puolen maapalloa ja itse Suomessa ja yhteydenpitovälineenä ainoastaan netti!
Mutta tunnistan ihan noi samat fiilikset itsestäni, varsinkin suhteen alussa (Alussa olemme vieläkin), että hermoilin aivan samaa... eli yhteydenpidon vähyyttä ja sitä että tuntui että mä olin ainoastaan se ketä se stressasi ja kuka aina otti yhteyttä.... Toin toiveitani esille useaan otteeseen, mutta mitään muutosta ei oikein tapahtunut. Sitten mä sain tarpeekseni juuri syystä että en kokenut olevani suhteessa lainkaan.... ja erosimme mun aloitteesta.
Palasimme kuitenkin yhteen ja nyt musta tuntuu, että mies myös ottaa suhteen vakavammin ja mun toiveet huomioon paremmin! Vaikka vieläkin välillä koen turhautumista siitä, että toiselle riittää vähempi, mulle ei... mutta se että hän yrittää, ni merkitsee paljon! Ja se on myös helpottanut, että lähes aina on tiedossa seuraava juttelukerta eli ei tarvitse arvuutella milloin taas voimme jutella! Meillä rajoittaa tietenkin -7h aikaerokin paljon... mutta tällä hetkellä olen melko tyytyväinen suhteen toimivuuteen. Ja yritä sä myös hillitä itseäsi ettet ahdista toista nurkkaan ainaisella "vaatimisella", koska siihen se saattaa helposti johtaa... Jos haluat vaihtaa ajatuksia, niin laita s-postiosoitetta, joskus sekin helpottaa kun voi jollekin purkaa! :)
Jaksamisia & Tsemppiä!- kyllästynytnainen
Kiitti :) tilanne vaikuttaa jo paremmalta,kun eilen puhuttiin puhelimessa. kyllä se tästä vaikka vaikeeta on ...
- *-*-*
Kanssa täällä näin.
Meillä oli kanssa yhteydenpito-ongelmia, tosin me pidimme enemmän kännykän välityksellä, joskus harvoin netissä. Minua nakerti asia kanssa todella paljon, minä soitin aina, aina laitoin ensimmäisenä tekstiviestin ja jos en kahteen päivään mitään laittanut, ei tullut mieheltäkään mitään. Selitys oli "kun tulee niin kalliit puhelinlaskut." Noh, sehän ei pitäisi netin käyttöä hidastaa kun hän sentään töissä saisi sitä ilmaiseksi käyttää.
Itse ainakin turruin tuohon ja lopetin yhteydenpidon. Ensiksi se tuntui hankalalta, mutta kun hankin ajanvietettä (aloin käydä lenkillä, punttisalilla, aloitin joogan) niin omat ajatukset siirtyi muualle. Lopulta olin viikon ottamatta yhteyttä, niin aamulla tuli viesti, onko kaikki ok? Illalla sitten tuli puhelu ja mies totesi, että hän on ikävöinyt minua ja ihmetellyt, olenko suuttunut tai onko jotain sattunut kun minusta ei ollut kuulunut.
Mies oli TOTTUNUT että MINÄ LAITOIN ENSIN viestiä / soittoa / vastaavaa. Hän oletti, että teen itse aloitteen ja siitä oli tullut tapa, siksi ei itse koskaan soitellut tai ilmoittanut muuten itsestään.
Kokeile itse samaa, koska mies voi olettaa, että on päivänselvää, että sinä pidät yhteyttä ensin. Voi olla, että hän silloin huomaa, että asia ei ole kumminkaan päivänselvä. Jos hän ei ota yhteyttä, ei se ole sinunkaan vastuulla.
Jos jatkat noin, miehelle jää käsitys, että on itsestään selvää, että sinä otat aina yhteyttä ja ongelma jatkuu. Et kumminkaan sen enempää pysty kontrolloimaan missä mies menee, vaikka soittelisit koko ajan. Joten anna vain olla, kyllä sieltä alkaa kuulua.
teet tollasella miehellä, jos jo nimmarisikin on, että kyllästynyt nainen. Unoha koko heppu ja ala elää omaa elämääsi. Kyllä taatusti tulee sellainenkin mies, joka ottaa yhteyksiä sinuun, eikä tartte olla kyllästynyt.
- haiku_li
mies asuu toisella paikkakunnalla ja näemme kerran viikossa välillä kerran kuukaudessa.
Emme enää seurustele, seurustelun alussa pidimme paljon puhelimitse yhteyttä ja mesessä, sitten jossain vaiheessa miehen mielestä alkoi olee turhaa soitella niin usein ja vähän kyllästyi, minä turhauduin kun ei lopulta enää vastannut edes kaikkiin viesteihin, lopulta jättikin minut, mutta halusi edelleen olla hyvä ystäväni, mie uhkasin aina pistää kokonaa välit poikki, ja nyt pitkä totutellu ajatuksee et ollaa vaa ystävii, en vielkää tiiä mitä se miust haluaa, enkä ole pystynyt millään olla ottamatta yhteyttä niin että olisin odottanut hännen yhteyden ottoansa. Meidän juttumme kun on jotain seurustelun ja hyvän ystävyyden väliltä...- !!!!!!! ????
Olen ollut kahdessa kaukosuhteessa. Yhteydenotot ovet puolin ja toisin olleet runsaita. Soittoja, textareita ja tapaamisia. Tavallaan se toimii jos ei toivo suhteeltaan syvyyttä. Todellista syvyyttä. On todella helppo kertoa ja tarinoida kumppaninsa kanssa lähes mistä vain koska se todellinen arki on aika kaukana.
Mikä saa ihmiset jäämään sellaiseen suhteeseen. Tosiasiassahan se kuitenkin perustuu ystävyydelle, koska jos rakastaa toista todella on jatkuva ikävä aivan kestämätöntä ja saa tietenkin toimimaan ja tekemään asioita jotka saattaa ulkopuolisen mielestä olla aivan hulluja.
Tietenkin on suhteita joissa olosuhteiden pakosta kumppani matkustaa joksikin aikaa pois, mutta aloittamalla kaukosuhteen jossa kumpikin tietää, ettei asiat tule muuttumaan ja olosuhteet tulee säilymään samanlaisina voi varautua aika rankkaan kokemukseen.
- tuttua!
mies tulee takaisin suomeen parin kuukauden päästä enkä millään jaksaisi odottaa, koska vasta sitten kun arki tulee mukaan saa nähdä tuleeko suhde ollenkaan toimimaan. Hermot on kyllä mennyt kerran totaalisesti kun mies ei otellut niin paljon yhteyttä eikä välillä vastannut viesteihini, mutta pienen parin päivän eron jälkeen oltiin taas yhdessä sitä mieltä et kyl tän kestää..miehelle riittää vähempikin yhteydenotto ja hyväksyn sen nyt koska luotan häneen täysillä.
nyt olen siis oppinut totuttelemaan siihen, ettei mies ole samanlainen yhteydenpitäjä ja toiseen kiinnitarrautuja kuin minä ja olen hankkinut muutakin aktiviteettia kuin hänen viestien odottelu. Kun tarkemmin miettii se on vain se koukkuun jääminen näiden viestien kirjoittamiseen ja odotteluun, joka on kuin mikä muu tahansa addiktio joka helpottaa kun lopettaa sen tekemisen. Miehiä kyllä riittäisi nurkan takana treffeille mutta tämä suhde tulee vaivaamaan ellei katso loppuun saakka minne tämä johtaa.- Minä vain
Jos kaukosuhde rassaa, löytyy niitä miehiä varmasti lähempääkin. Kannattaa katsella ympärilleen ja keväällä ehkä kaipaakin enemmän seuraa kuin vain joskus satunnaisesti.
Lähisuhteita on helpompi hoitaa ja seurustelu on luontevampaa. Kuitenkin, jos aiot jatkaa kaukosuhdetta - älä ihmeessä soittele montaa kertaa päivässä - mies kokee sen kontrollointina ja helposti kyllästyy suhteeseen, jossa hän on tarkkailun alaisena. Mukavaa kevättä!
- kimallus
Ei kaikki ole kultaa mikä kimaltaa,anna paskan olla kun sitä karhoo se haisee anna olla omassa hajussa .Jos kaipaa ottaapahan yhteyttä.
- Nimetön
Minulla on tismalleen samanlainen suhde..asun itse toisella paikkakunnalla jonka lisäksi opiskelen sen päälle vielä viikot aina toisella paikkakunalla...se on nyt kestänyt suhteemme noin 5.kk ja alussa tapasimme jopa 4 kertaa viikossa ja oli ihanaa ja mukavaa.mutta sitten mieheltä hajosi auto..jonka myöträ tapaamiset loppuivat kokonaan..viimeksi näimme toisemme 6 viikoa sitten..se ei soita,ei viestittele ei mitään, olettaa että jään nyt sitten idioottina vain rypemään tuollaisessa suhteessa.todella yli minun ymmärryksen..ja kun ja jos jälleen tapaamme on miehen ensinmäiset sanat varmaankin;anteeksi ja olen pahoillani.korvaan tämän jotenkin..luoja! en ymmärrä ollenkaan..kun vielä nimen omaan sanoin että pitää minuun ja minä häneen tiukasti yheyttä..ja kun hän tiesi että tästä tulee se kaukosuhde kunnes pääsen ammattikoulusta ja saan asunnon hänen lähelleen jonnekkin samallle paikkakunnalle
- kokemusta..
Hei !!
Ajattelin sanoa omankin mielipiteeni.. minä olen seurustellut sellaisen kanssa joka tapasi minua kun hän itse halusi ja ei edes vastaillut aina puhelimeen kun soitin. On normaali juttu tollaiset suhteet loppuu, tämä mies ei ollut oikea henkilö minulle.
Sinäkään et ansaitse huonoa kohtelua, sinulta hajoaa siinä vaan pää. et voi nauttia elämästä ja sinä alat pian voimaan myös fyysisesti huonosti. Onko tuttua!?
Kun pääsin tosta ahdistavasta suhteesta, löysin myöhemmin oman rakkaani minun ikioman mieheni. Jos olisin sillo tiennyt että mikä mulla odottamassa :)) - !!!!!!! ????
kokemusta.. kirjoitti:
Hei !!
Ajattelin sanoa omankin mielipiteeni.. minä olen seurustellut sellaisen kanssa joka tapasi minua kun hän itse halusi ja ei edes vastaillut aina puhelimeen kun soitin. On normaali juttu tollaiset suhteet loppuu, tämä mies ei ollut oikea henkilö minulle.
Sinäkään et ansaitse huonoa kohtelua, sinulta hajoaa siinä vaan pää. et voi nauttia elämästä ja sinä alat pian voimaan myös fyysisesti huonosti. Onko tuttua!?
Kun pääsin tosta ahdistavasta suhteesta, löysin myöhemmin oman rakkaani minun ikioman mieheni. Jos olisin sillo tiennyt että mikä mulla odottamassa :))Todellakin. Sehän siinä onkin et jos kaiken tietäis ei varmasti ryhtyis moiseen. Minäpä se ryhdyin oikein keks kertaa kun en tajunnut kerrasta ja kumpikin kesti 2 v. Ajattele!!
Rahaa paloi kun tapaamiset maksoi maltaita ja aina oli rättiväsynyt kun tuli kotiin. Jos kumppani pistäytyi oli arjen rutiinit mennyttä ja sai passata "vieraita" koko viikonlopun.
Ainut kiva puoli siinä oli se kun oli kuitenkin joku joka kyseli miten jaksan eikä elämäntilanteessani oiken jaksanut ottaa "isukkia" aivan vakituiseen kotiinsa.
Mutta, se todella kysyy tiettyä avarakatseisuutta ja sopeutumista. Mustasukkasuus on pahin vihollinen.
En kuitenkaan usko, että tälläiset suhteet olisi kovin kestäviä jollei tule muutosta ja jompikumpi muuttaa. Se vaan kuolee itseensä ja mahdottomuuteensa.
Riippuu tietenkin mitä etsii elämäänsä, mutta jos jatkaa tälläistä kannattaa todella hakea jotain muitakin harrastuksia kuin puhelimeen tuijottelu ja odottaminen. - korgiorep
!!!!!!! ???? kirjoitti:
Todellakin. Sehän siinä onkin et jos kaiken tietäis ei varmasti ryhtyis moiseen. Minäpä se ryhdyin oikein keks kertaa kun en tajunnut kerrasta ja kumpikin kesti 2 v. Ajattele!!
Rahaa paloi kun tapaamiset maksoi maltaita ja aina oli rättiväsynyt kun tuli kotiin. Jos kumppani pistäytyi oli arjen rutiinit mennyttä ja sai passata "vieraita" koko viikonlopun.
Ainut kiva puoli siinä oli se kun oli kuitenkin joku joka kyseli miten jaksan eikä elämäntilanteessani oiken jaksanut ottaa "isukkia" aivan vakituiseen kotiinsa.
Mutta, se todella kysyy tiettyä avarakatseisuutta ja sopeutumista. Mustasukkasuus on pahin vihollinen.
En kuitenkaan usko, että tälläiset suhteet olisi kovin kestäviä jollei tule muutosta ja jompikumpi muuttaa. Se vaan kuolee itseensä ja mahdottomuuteensa.
Riippuu tietenkin mitä etsii elämäänsä, mutta jos jatkaa tälläistä kannattaa todella hakea jotain muitakin harrastuksia kuin puhelimeen tuijottelu ja odottaminen.seurustelen maahanmuuttajan kanssa, välimatka tosi paljon, asutaan ihan eripuolilla suomea, joten harvoin nähdään mutta puhelin on onneksi keksitty.
kun n. kuukausi mennyt, tuntui ettei sitä kiinnosta, koska juteltiin aina joku 5 min, ja päiviä jäi väliin.
sitten kerran lähetin hänelle viestin, jossa kerroin tunteistani ja mitä olen paljon ajatellut. sen jälkeen me ollaan lähennetty, jutellaan 5 kertaa viikossa aina jonku alle puoli tuntia, sekin tekee laskussa aika paljon.
itselläni tämä meni aika hyvin, siis mitä mietin yhdessä vaiheessa, kun tuntui ettäolen yksin suhteessa, ettei toista kiinnosta.
mutta olen huomannut, että hän kaipaa minua ja on kultainen minua kohtaan. suomea ei vielä täydellisesti puhu, mutta oppinut paljon ja yrittää kovasti, ja senkin takia olen huomannut suhteemme tärkeyden hänelle :)
jaksamista kaikille, lähettäkää joskus viesti, kertokaa mitä ajattelette, mutta älkää laittako vihasta viestiä, vaan suunnitelkaa se huolellisesti! se saa ajattelemaan siellä toisessa päässä! :)
- Neitokainen23 Turun lähistöltä
Jeps, kun luin tuon sun viestin niin löysin siitä itseni heti :). Olin suhteessa muutama vuosi sitten yhden komistuksen kanssa joka asui eri paikkakunnalla kuin minä.
Yhteyttä pidettiin joka päivä aamuin illoin ja joskus keskellä päivää vaikka oltiin molemmat kouluissa/töissä ja sillee. No, sitten tämä kiivas yhteydenpito yht äkkiä vaan lopahti eli just tämän herran myötä. Tietysti aloin kuvittelee heti kaikenlaista ja ihmettelin, että no mikäs nyt tuli. Olin sit se joka soitteli ja pisteli tekstareita ja mailejakin yötä päivää.
Sitten yllätykseksi herra päättikin laittaa tekstarin ja pahoitteli, että Sori Sori, mut on tässä ollut kaiken näköstä kiirettä ja Blaa, Blaa, Blaa. Itse olin jo siinä vaiheessa niin raivoissani ja turhautunut, että päätin pistää pisteen koko ns. "Suhteelle" kun ei siitä olis mitään sen pysyvämpää tullut, sen tiesi jo niistä herran selityksistä :(.
Se suhde ei vaan meillä onnistunut, mut en hylkää silti ajatusta kaukosuhteille sillä voihan se onnistuakin Sen Oikean ihmisen kanssa jos jostain muualta sellaisen löytää :)!!- kjefdiojasdg
meillä on todella hyvät välit, mutta se tapaaminen.
oon monesti luvannu mennä sen luo, mutta aina on tullut jotain, ja nyt taas...
tänään piti mennä sinne, nyt siirsin huomen aamuun, mutta...
kun menen sinne tavallaan salaa, niin voi olla että jää taas.
joten tää mun jätkäkaveri eiluota muhun enää niin paljoo, koska ainaoon siirtämäs tuloani.
mä oikeesti rakastan sitä, mut tää kaikki on niin vaikeaa.
nyt eilen illalla rukoilin tosi paljon ja nytkin ennen koulua olen koneella ja kuuntelen sen maalasta musiikkia, ja kyyneliähän tulee poskia pitkin ja silmiä kirvelee, kun on meikkiä...
mä en oikeesti kestä. kerrankin piti mennä sinne, ja nyt se ei oo enää varmaa.
ja ku kuulee sen äänen puhelimessa surullisena...
mä en kestä enää. mun on pakko päästä sinne.
muuten meillä menee tosi hyvin...
- MinnaLiisalainen
Hei!
Kuinka usein toivoisit, että mies olisi sinuun yhteydessä. Pitässä juoksussa päivittäin useaan kertaan tapahtuva yhteydenpito kuulostaa aika paljolta. Itse elän kaukosuhteessa, jossa nähdään pääsääntöisesti joka viikonloppu ja joskus vietän viikolla pitempiä ajanjaksoja miehen luona. Me emme ole yhteydessä joka päivä, ei aina joka toinenkaan. Mutta, kun puhumme puhelimsessa, saatamme puhua tunnin kerrallaan. Minulla ei riitäisi asiaa hänelle monta kertaa päivän aikana.
Kyse on varmaan siitä, kuinka hyvin sietää erillään oloon liittyvä ahdistusta ja epävarmuuden tunteita. Jos suhde kehittyy sellaiseksi, että siinä voi aidosti kokea olevansa rakastettu ja että yhteinen tulevaisuus on molempien tavoitteena, ei yhteydenpitoa ehkä tarvitse todisteeksi toisen tunteita useita kertoja päivässä? Tai no, kaikki suhteethan ovat tietysti erilaisia.
Kun suhteemme oli alkuvaiheessa, koin itseni hyvin epävarmaksi, kun mies saattoi olla useita päiviä ottamatta yhteyttä. Sitten tajusin, että kyse ei tod. ole siitä etteikö toinen tykkäisi vaan siitä, ettei hän ole tottunut niin tiiviiseen puhelin kontaktiin. Sitten ei enää ahdistanut. Mutta vaikeaa se oli. Pakotin itseni kuitenkin siihen, ettei se aina ollut minä, joka soitteli perään. Liilallinen yhteydenpito voi ärsyttää, jos toinen tarvitsee enemmmän etäisyyttä ja toisaalta voi myös opettaa toisen siihen, että suhteessa on se yksi aktiivinen joka huolehtii yhteydenpidosta.
Toivottavasti tilanteeseen löytyy molempia tyydyttävä ratkaisu. Mukavia kesäpäiviä sinulle!- mega10
Toi yhteydenpito on joskus vaikeaa. Jos on liikaa niin ei hyvä ja jos liian vähän niin ei hyvä! Mä olen ollu reilu vuoden yhdessä ja reilu 100 km välissä. Asun lapsieni kanssa ja käyn töissä. Ei meillä ole edes mahdollisuutta olla aina yhdessä. Mutta luulin alussa että ne vkl ku molemmilla vapaata niin halutaan olla yhdessä. Mutta ei, nainen haluaa joskus vapaita vkl myös yksin. Muuten hyvä mutta hän saa niitä joka toinen vkl!
Jos soitan joka päivä se on liikaa ja jos en soita muutamaan päivää niin ei sekään ole hyvä!! Oikeesti, kertokaa mitä NAINEN ajattelee tässä tapauksessa!!!
Miten tähän pitäisi suhtautua? Ikävä voi olla miehelläkin!! Tuntuu pahalta jos en soita mut tuntuu myös pahalta jos soitan usein!
Pitäiskö taas aloittaa normaali elämä yksin lasteni kanssa?! Onneksi isoja niin voin mennä jo aika vapaasti pitkin kyliä! Onneksi mulla on harrastuksia missä muita ihmisiä ja sosiaallista elämää.
Olen sosiaallinen ihminen ja haluun mennä erillaisiin tapahtumiin mutta naiseni kanssa ja se toimii. Jos ei mitään ohjelmaa niin sit vaikeempaa!
Kiitos ku sain urputtaa...
Mukavia kesäpäiviä kaikille!!
- jos sellaista on
Ehkä sua jänskättää aavistus,että toinen nainen olisi lääpällään mieheesi.Mene ja tiedä,miten "vakavaraiselta ja turvalliselta nallekarhulta" parisuhteessa elävä mies vaikuttaa.Samalla kilpaileva tilanne haastaa kutkuttelevasti tietynsorttista luonnetyyppiä.
Hyppäys ceissistä suhteeseenhan on,että yömyssystä kaurapuuroon.Jos ei halua joka ilta kutsua guacamolelle. - huttua
Seurusteltu on yli vuosi, välimatka on alle sata kilometriä. Niin kauan menee hyvin kunnes mä alan ahdistua ja ahdistella kysymyksillä oikeesti tykkäämisestä tai voisiko ko henkilö mahdollisesti ottaa välillä itsekin yhteyttä.
Meilläkin sujuu minun lapsettomina viikkoina hyvin, vietän siis ne viikot hänen luonaan. Käyn hänen luotaan töissä jne. mutta sitten kun tulee lapsellinen viikko, ei miestä kuulu eikä näy..? Missä vika... en minä osaa olla vain joka toinen viikko olemassa. Miten se onnistuisikaan kun haluaisi olla joka päivä toisen kanssa ja sanottakoon nyt että ei olla enää mitään teinejä vaan aikuisia ihmisiä(vaikka ei aina siltä tunnukkaan). Eilen sitten päätin lauantaisen vuodatuksen jälkeen etten soita lähetä viestiä, katsotaan nyt kuinka monta tuntia se onnistuu ;) ja ennen kaikkea että koska seuraava yhteydenotto tulee?
En halua olla mikään jurputtava eukko ja pilata tätä sillä. Mutta kun on tottunut sanomaan aika suoraan asiat niin minkäs teet...
Ehkä tämän ahdistuksen, mustasukkaisuuden ja muiden kamalien (ja välillä ihanienkin) fiilisten kanssa tottuu elämään.. ei kai ketään voi kahlita ( vaikka mieli tekisi ;) )
huh... tsemppiä kaikille kanssa sisarille ja veljillekin :))- omituinen olo
viikot olette yhdessä, lapselliset erossa?
Minulla huomattavan uusi suhde, siis alkoi maaliskuussa. Ja tälläkin hetkellä mies on minun kotonani, minun lasten kanssa. En pystyisi elämään jos lapset rajoittaisivat jotenkin suhteen kehitystä ja etenemistä.
- támäkin
mies nettideitistä?
sillä pitää olla aikaa muillekin soitella.. - ^^^MeA^^
Tuttua myös mulle. Mieheni lähti ensimmäisen kerran reissuhommiin toiselle puolelle maapalloa nyt maaliskuun lopussa. Silloin pystyimme pitämään ihan ok:sti yhteyttä, koska silloin aikaero ei ollut niin suuri. Ja silloin tuli läheteltyä tekstiviestejäkin. Olin silloin kyllä ihan rikki. Kirjaimellisesti pää sekosi (kuten sinulla) ja kuvittelin päässäni kaikennäköistä, kuten että en ole riittävän hyvä tyttöystävä, että hän tulisi löytämään jonkun muun.
Toukokuussa mies palasi kotiin ja ihanaksi yllätykseksi sai olla kuukauden kotona. Nyt sitten viikko sitten hän taas lähti, ja tällä kertaa aikaero on -8h, joka tekee kaiken niin vaikeaksi. Emme useinkaan ole edes samaan aikaan tietokoneella ja nyt hän ei lähetä tekstiviestejäkään niin usein. Olen aivan rikki. Kuvittelen taas kaikenlaista ja vain itken ja itken. En ole viikkoon edes nukkunut kunnolla. Mä tunnen, että minussa on jotain vikaa. On kuitenkin muistettava, että hän on ulkomailla tekemässä uraa. Jyyri nyt ei silti lohduta, että hän on samassa paikassa kuin eräs tyttö, joka oli häneen ihastunut. Mä varmasti vaadin myös liikaa huomiota ja turhaudun, kun en sitä saa. Minua harmittaa, kun haluaisin tehdä tämän molemmille helpoksi, mutta minusta tuntuu, että olen ainut, joka yrittää. Toisaalta silloin, kun mieheni kirjoittaa minulle jotain, hän kirjoittaa todella ihanasti ja olemme puhuneet yhteisestä tulevaisuudestakin. En vain ymmärrä, miksi minä pelkään tätä tilannetta.
Mutta todellakin, et ole ainut, jolla pää sekoaa ja itse ainakin muutun ihan hysteeriseksi ja lähettelen tyhmiä viestejä :( Pitäisi rauhottua, käydä pihalla ja sitten vasta miettiä, mitä kirjoittaa vai kirjoittaako lainkaan. Kuitenkin tuntuu, että olen yksin ajatusteni kanssa ja yksinäisyys pelottaa. Olen kyllä valmis tähän kaukosuhteeseen, en vain tiedä, miten saisin mielelleni tasapainon, jotta en kuvittelisi tyhmiä asioita ja näin ahdistaisi itseäni.- samannlainen
täällä myös. Olen kohta 16 vuotias tyttö, poikaystäväni on samanikäinen. Olemme siis suht nuoria mut olemme tosissamme. Minulle tämä on 3 suhde, mutta ensimmäinen kauko sellainen. Tilanne on vaikea koska asumme eri paikkakunnilla, yli 150 km välissä, kummallakin koulut ja näin.. Kesäisin näämme viikottain mutta kun koulut alkavat saattaa mennä jopa yli kuukausi. Raskastahan se on.. joka päivä yhtä tuskaa. Netin ja kännykän välityksellä pidämme kyllä yhteyttä joka päivä. Jotenkin järki sanoo että pitäisi lopettaa tämä.. olen suht suosittu, ei ole koskaan ole ollut ongelmia miesten kanssa, päinvastoin niitä on ollut liikakin :D tiedän, että näin nuorena suhteet eivät usein kestä ja sen takia mietin että tuhlaanko aikaa tämän nykyisen suhteeni kanssa? Minulla oli aikas isokin kriisi tämän ongelman kanssa vielä vähän aikaa sitten..
Asia on kuitenkin niin että välitän rakkaastani niin paljon että en vain yksinkertaisesti pysty laittamaan poikki. Eli päivä päivä kerrallaan. Antaa elämän viedä ;D Vaikka kyllä tämä raskasta on..välillä just tuntuu et pää sekoo:S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648