Lausahdus on Jari Halosen, Jerry Halloween ohjelmassa kuultu.
Torkuin sii...tyrskähdin moniin päiviin mylvivään nauruun.
Katsoin sit ukkoo JH:ta kuvaruudussa. Naururyppy repesi purkuun.
JH:n päällä oli tekstiili, jossa oli €-kolikon kokoiset suomut.
- Onkohan se lintu vai kala, mut hauska äijä se on, sain sanottua.
Muija hakkas nyrkillä hartioihin, etten olis tuhehtunu nauruun.
(vai ei viihdeohjelma vaikuta?)
"Olkaamme kaikki itsemme pappeja"
3
207
Vastaukset
- Väriläikkä
Väriläikkä kevään kynnyksellä. - Jerry Halloween on piristävä ja hauska ohjelma tv:n viihdemassasta. - Ja onpa aika helmiä monissa puheenvuoroissa. - Laulut ovat upeita ja hauskasti esitetty ja tanssitytöt kauniita ja koristeellisia. - Tähän asti ohjelma on ollut mainio - toivottavasti ei latistu. Itse maestro on lahjakas monitaitelija - kerrassaan taikuri.
Tällä 'sabluunalla' tällä saitilla olisi ehkä 10 kirjoittajaa.
On täällä moneen kertaan todettu, ettei elä noin'nikään mene.
Elämää kun 'lusitaan' niin monella tasolla. Ikäväestöllämme ei mene kaikilla hyvin.
Muistan "markka-ajalta" hätkähdyttävän ilmiön; naapurikunnassa tapahtui paljon iäkkäiden
miesten itsemurhia.
Kirkkoherrakin hirvitteli tätä paikallisen sanomalehden kolumnissaan.
Mielestäni on inhimillistä, että kirjoittaja tuo viestissään esiin nekin elämänsä tumma värit.
Aina ei päivä paistaa voi - ei edes joka päivä!- capt.cöpenick <
Olkaamme oman elämämme pappeja. J Halonen jättää oman puumerkkinsä suomalaiseen populaari
kulttuuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864