Kun pelaatte nettipokeria, esim turnausta. Niin seuraatteko miten tarkkaan peliä. Itse en kovin tarkkaan seuraa, että selainen kokoajan samalla nettiä ,katson telkkaria ja kuuntelen musiikkia.
Eli miten on teidän laita, teettekö pelin aikana muuta kuin kyttäätte pöytää.
Itse vasta turnauksen loppumetreillä alan seurata aktiivisesti pöytiä.
Pelityyli
simokka454
3
570
Vastaukset
- The Rat
Harvemmin tulee muuta tehtyä pelatessa. Vastustajien tarkkailuun on hyvin aikaa turneen alkuvaiheissa, niin loppupelissä tietää jo vähän miten ketäkin pitää rankaista... :)
- tuotaaa
musiikkia kuuntelen mut muuten kyl pitää keskittyy siihen peliin.
- lollerzzz
Turnauksen alussa on yleensä vähintään 3 muuta pöytää auki tai sitten tulee tehtyä, jotain muuta samalla ja välillä aina klikata fold-nappia. Loppuakohden sitten muita pöytiä pois ja sitten, kun ollaan lähellä finaalipöytää, niin kaikki muu pois ja keskitytään täysillä turnaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355