Millainen riipus koruun?

tontsa

Oon ajatellu ostaa kaulakorun tyttöystävälläni mut millane riipus siihe olis hyvä?? Ollaa 18v. Eikä mitää ihme delfiinei tai mitää vastaavia ötököitä. Vaa sellane hieno mist tyttö tykkää.

12

1713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urok

      Kannattaa varmaan jättää ostamatta jos et itse keksi mitään. Tiedät kuitenkin varmasti paremmin hänen mieltymyksistään kun muut täällä olevat. (ainakin toivon niin)

    • Muru

      Ainakin minä ihastuisin pieneen kultaiseen sydän-riipukseen..... Vai onko se mielestäsi liian imelää???

    • laura

      jos et keksi mitään ni yx vaihtoehtohan ois tietysti ostaa lahjakortti johonkin koruliikkeeseen ni et tyttö vois sit ite ostaa haluamansa ruupiksen.miusta ois kumminki aika tyylikäs lahja ja tulis varmasti mieleinen=9

    • Nainen20

      Itse suosittelisin, että ostaisit sellaisen sydän-medaljongin..siis sellaisen pienen sydämen, jonka saa auki...luulen, että moni nainen/tyttö tykkäisi tällaisesta riipuksesta. Tosin ne eivät mitään hirveän halpoja ole...

      • Mary

        Musta kaikkein kaunein ois ihan yksinkertanen hopeinen sydän...ei sellanen joka on halkastu jostain suunnasta vaan ihan kokonainen...
        Sain sellasen ex-poikaystävältä edellis jouluna ja se oli kaikkein ihanin lahja...
        On tälläkin hetkellä kaulassa...;)


    • katunki

      Jos olet oikeesti ja oikein rakastunut tyttöön, niin käy katsomassa korukaupasta sellasta riipusta, mikä on sydän, mut sen saa puoliks, toinen sinun kaulaan ja toinen tytön kaulaan... voi olla, että tää ei ole kaikkien mieltymys, mutta siinä ainakin yksi ehdotus. Hyvää joulun odotusta kuitenkin!

      • melli

        Minä sain omalta poikaystävältäni syntymäpäivä lahjaksi kultaisen sydänriipuksen, tai no, oikeammin sydämmen puolikkaan johon oli kaiverrettu poikaystäväni nimi ja hänellä on toinen puoli siitä riipuksesta ja siihen puoleen on kaiverrettu minun nimeni. Minä ainakin rakastan sitä riipusta ja pidän sitä aina kaulassani. Se on aivan ihana ja jos jotakin oikeasti rakastaan, niin lahja on taattu.


    • maakotka

      kalevala koru on varma vaihtoehto tyttöystävästä isoäitiin. ja hintoja ei kannata säikähtää, koko ja materiaali määräävät rahapussin kolauksen. itse pidän matskuista halvimmasta eli pronssista koska se on mielestäni se "ainoa oikea" kalevala korun aine.
      ja parasta on että koruilla on tarina ja hiukan taikauskoa...
      itse sain aikoinaan mieheltäni köyhinä opiskeluaikoina "pahanpiiska" nimiset korvikset. silloin kauan sitten ihmiset uskoivat että kun ne korvikset riippuivat ja heiluivat niin ne karkottivat pahat henget, ihan kiva ajatus...

    • Lahjafriikki

      Terve,

      Itse pidän ainakin kaulakoruista, joissa ei ole riipusta. Toki se riippuu siitä, minkälaisen ketjun olet ostanut. Jos ketju itsessään on jo koristeellinen esim. siinä on vaikka sentin välein joku pieni pallo, niin ehdottaisin, ettei mitään riipusta.

      Mikäli ehdottomasti haluaa riipuksen, niin esim. usko-toivo-rakkaus koru on todella kaunis. Niitä löytää lähes mistä tahansa ja mielestäni olisi parempi kuin pelkkä sydän. Toki mielipiteitä ja mieltymyksiä on yhtä paljon kuin ihmisiä.

      Lähinnä siis koittaisin vain kovasti ajatella, mikä olisi paras vaihtoehto juuri sinun kullallesi. Itselleni esim. Kalevala-koru olisi painajaisen toteutuma, kun taas toiset osaavat arvostaa niitä kovinkin paljon. Eli henkilön persoonallisuus ratkaisee kysymyksen.

      Tsemppiä lahjajahtiin!

      • tiina

        Haluaisin ainakin itse jonkun erikoisen, timanteilla (zirkonitkin käy) tai muilla jalokivillä koristellun!


    • tii

      Isosta paksusta kunnollisesta sydän riipuksesta, siis ei mikään tee lautasen kokonen vaan n. 1cm korkee eikä mikään fliisu vaan oikein kivan pullukka. ja, toiselle puolelle kaiverrutat Hänen nimensä ja toiselle omasi.

    • hfdthft

      hopeariipus? korukyla.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe