Millainen riipus koruun?

tontsa

Oon ajatellu ostaa kaulakorun tyttöystävälläni mut millane riipus siihe olis hyvä?? Ollaa 18v. Eikä mitää ihme delfiinei tai mitää vastaavia ötököitä. Vaa sellane hieno mist tyttö tykkää.

12

1797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urok

Kannattaa varmaan jättää ostamatta jos et itse keksi mitään. Tiedät kuitenkin varmasti paremmin hänen mieltymyksistään kun muut täällä olevat. (ainakin toivon niin)

• Muru

Ainakin minä ihastuisin pieneen kultaiseen sydän-riipukseen..... Vai onko se mielestäsi liian imelää???

• laura

jos et keksi mitään ni yx vaihtoehtohan ois tietysti ostaa lahjakortti johonkin koruliikkeeseen ni et tyttö vois sit ite ostaa haluamansa ruupiksen.miusta ois kumminki aika tyylikäs lahja ja tulis varmasti mieleinen=9

• Nainen20

Itse suosittelisin, että ostaisit sellaisen sydän-medaljongin..siis sellaisen pienen sydämen, jonka saa auki...luulen, että moni nainen/tyttö tykkäisi tällaisesta riipuksesta. Tosin ne eivät mitään hirveän halpoja ole...

• Mary

Musta kaikkein kaunein ois ihan yksinkertanen hopeinen sydän...ei sellanen joka on halkastu jostain suunnasta vaan ihan kokonainen...
        Sain sellasen ex-poikaystävältä edellis jouluna ja se oli kaikkein ihanin lahja...
        On tälläkin hetkellä kaulassa...;)

• katunki

Jos olet oikeesti ja oikein rakastunut tyttöön, niin käy katsomassa korukaupasta sellasta riipusta, mikä on sydän, mut sen saa puoliks, toinen sinun kaulaan ja toinen tytön kaulaan... voi olla, että tää ei ole kaikkien mieltymys, mutta siinä ainakin yksi ehdotus. Hyvää joulun odotusta kuitenkin!

• melli

Minä sain omalta poikaystävältäni syntymäpäivä lahjaksi kultaisen sydänriipuksen, tai no, oikeammin sydämmen puolikkaan johon oli kaiverrettu poikaystäväni nimi ja hänellä on toinen puoli siitä riipuksesta ja siihen puoleen on kaiverrettu minun nimeni. Minä ainakin rakastan sitä riipusta ja pidän sitä aina kaulassani. Se on aivan ihana ja jos jotakin oikeasti rakastaan, niin lahja on taattu.

• maakotka

kalevala koru on varma vaihtoehto tyttöystävästä isoäitiin. ja hintoja ei kannata säikähtää, koko ja materiaali määräävät rahapussin kolauksen. itse pidän matskuista halvimmasta eli pronssista koska se on mielestäni se "ainoa oikea" kalevala korun aine.
      ja parasta on että koruilla on tarina ja hiukan taikauskoa...
      itse sain aikoinaan mieheltäni köyhinä opiskeluaikoina "pahanpiiska" nimiset korvikset. silloin kauan sitten ihmiset uskoivat että kun ne korvikset riippuivat ja heiluivat niin ne karkottivat pahat henget, ihan kiva ajatus...

• Lahjafriikki

Terve,

Itse pidän ainakin kaulakoruista, joissa ei ole riipusta. Toki se riippuu siitä, minkälaisen ketjun olet ostanut. Jos ketju itsessään on jo koristeellinen esim. siinä on vaikka sentin välein joku pieni pallo, niin ehdottaisin, ettei mitään riipusta.

Mikäli ehdottomasti haluaa riipuksen, niin esim. usko-toivo-rakkaus koru on todella kaunis. Niitä löytää lähes mistä tahansa ja mielestäni olisi parempi kuin pelkkä sydän. Toki mielipiteitä ja mieltymyksiä on yhtä paljon kuin ihmisiä.

Lähinnä siis koittaisin vain kovasti ajatella, mikä olisi paras vaihtoehto juuri sinun kullallesi. Itselleni esim. Kalevala-koru olisi painajaisen toteutuma, kun taas toiset osaavat arvostaa niitä kovinkin paljon. Eli henkilön persoonallisuus ratkaisee kysymyksen.

Tsemppiä lahjajahtiin!

• tiina

Haluaisin ainakin itse jonkun erikoisen, timanteilla (zirkonitkin käy) tai muilla jalokivillä koristellun!

• tii

Isosta paksusta kunnollisesta sydän riipuksesta, siis ei mikään tee lautasen kokonen vaan n. 1cm korkee eikä mikään fliisu vaan oikein kivan pullukka. ja, toiselle puolelle kaiverrutat Hänen nimensä ja toiselle omasi.

• hfdthft

hopeariipus? korukyla.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      275
      2470
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1324
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1221
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1221
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1165
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1106
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      982
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      907
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      870
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      777
    Aihe