Sinussa katseeni vaelsi
näin uuden kasvun
täältä alhaalta näin
Sinussa salassa
uuden rakkauden alku
pientä herkkää kevään
Voi Sinä oot
hiirenkorvalla - kohta!
En sano mitää mitä nään
sydämeeni kätken olen hiljaa
Uusikevät tarvitsee - aikaa
sen ymmärrän ymmärrän
"Ei rakkautta saa herättää"
Miten ylenee tie - minussaki
olet kevääni - hiirenkorvani
taivas satees lämmin - peset kasvoni
kiitos tien saan nähdä - rakkaus herää
Näin katsoin
8
259
Vastaukset
- Mysteriet
Minä aloin olla jo epätoivoinen - täällä on satanut lunta ja jäätä vaan... linnutkin ovat ihan hiljaa, vaikka juuri viikonloppuna kiljuivat puissa kuin viimeistä päivää =)
Ihanaa aikaa tää kevät!
Ja runosi - se palautti uskon sen tulemiseen =))Tiedätkös mitä?
minä jotenki jo aistin joululta alkaa
nään miten punertaa koivunoksat
edesmennyt mieheni kerran tokas
Sinähän haistat kevään jo jouluna
minulla tuo kevät onkii pitkä
myönnän mieheni oli oikeassa
Täälä ja ollu harmaita päiviä ja
satanu lunta eli talvelta näyttää
onneks nuo linnut niissä eloa
meille taas esittelevät
mites sitä voitas alkaa lähestyä
Mysteriet
kyllä see kevät jo kääntelee kylkeään
käännetääs mekii jos jos näkis
katseen meren sinne sukeltais
näin tässä tänää aattelin,,,heh
Liisa hymykeittoaan keittelee ja
Sinulle keväisiä tuulen tuoksua
- kaaru
tämä aamu takkuilee
ei mitään erityistä
jotenkin moottori ei käynnisty
odottaako kevättä
mielen virkistäjää
"Miten ylenee tie - minussaki
olet kevääni - hiirenkorvani
taivas satees lämmin - peset kasvoni
kiitos tien saan nähdä - rakkaus herää "
hienosti kirjoitettu :)Totta välillä tukka takussa ja
sukat syltyssä ei tuu mittää.
Mää vähän epäilen sitä eilistä soittoa?
Katoin pitkästä aikaa peiliinki ja
itselle hymyilinki,,heh,,heh
Nyt tälläytymässä ihmisten ilmoille
silmäripsiiki kait pitäs pikkusen mualata
avittelis sillee sitä pilkettä silmiinsä.
kaaruuuu
nuuskases keväsitä on jo ilma
kiitos hymyn kera Sinulle ja
otetaas kolmiloikkaa kevättä kohti..Liisa
- *MURUKULTA*
Pientä heräävää hymyä suupielissä lukiessa runoasi,
niin kaunista tekstiä ja ajatuksen kulkua!
.."Miten ylenee tie - minussaki
olet kevääni - hiirenkorvani
taivas satees lämmin - peset kasvoni
kiitos tien saan nähdä - rakkaus herää"
Kiitos Liisa, kun annoit tämän hetken! :)Ihanaa täälä aurinkkoki kurkkii!!!
Tuo kevät seki kuin ,,rakkaus
mullistaa uumeniaa ja valloittaa!!!
MURUKULTA
Nyt vasta kiitostani tuon olen kuules käyny rottasotaa.
Oli asettunnu minun piharakennukseen ja
näin julma oon ollu myrkkyn sille lykkäsin.
Mites see yks laulu , siinä jotenki eikös mee.
Pitäs antaa kaikkien kukkien kukkia?
Jotenki tuo rotta siihen en oo mielistynny.
Sinulle maisemiis keväistä viikonloppua
nautitaan valonlapsia nyt saadaan olla..Liisa
- Minanoita
Voi minulle tuli jo kova kiire
kohti kevättä lukiessani runoasi..
Voi hiirenkorvat keväistä
rakkautta!
Tykkäsin mie=))On pitkiä ja lyhyitä jo kuulolla
aii jaii sitä sirkutusta taas
meissäki eikös ookki kummaa
niin se vaan meidätki ottaa ja vie.
Alkaa nekii sielun jäät sulamaan ja
voii miks virraks kasvaakaa
nyt aivan kohta semmosia jäälauttoja
mää niin semmosellaki haluan seilata!!!!!
Minänoita
Jos näät semmosen seilaajan tiedät see oon minä.
Katoo eikös jo aisoihin pitäs Liisa laittaa?
Sinulle iloista pajukissojen tassuttelua,
hyvää viikonloppua ja kiitos käynnistäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
