Näin katsoin

Sinussa katseeni vaelsi
näin uuden kasvun
täältä alhaalta näin

Sinussa salassa
uuden rakkauden alku
pientä herkkää kevään

Voi Sinä oot
hiirenkorvalla - kohta!
En sano mitää mitä nään
sydämeeni kätken olen hiljaa

Uusikevät tarvitsee - aikaa
sen ymmärrän ymmärrän
"Ei rakkautta saa herättää"

Miten ylenee tie - minussaki
olet kevääni - hiirenkorvani
taivas satees lämmin - peset kasvoni
kiitos tien saan nähdä - rakkaus herää

8

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Minä aloin olla jo epätoivoinen - täällä on satanut lunta ja jäätä vaan... linnutkin ovat ihan hiljaa, vaikka juuri viikonloppuna kiljuivat puissa kuin viimeistä päivää =)

      Ihanaa aikaa tää kevät!

      Ja runosi - se palautti uskon sen tulemiseen =))

      • Tiedätkös mitä?
        minä jotenki jo aistin joululta alkaa
        nään miten punertaa koivunoksat
        edesmennyt mieheni kerran tokas
        Sinähän haistat kevään jo jouluna
        minulla tuo kevät onkii pitkä
        myönnän mieheni oli oikeassa

        Täälä ja ollu harmaita päiviä ja
        satanu lunta eli talvelta näyttää
        onneks nuo linnut niissä eloa
        meille taas esittelevät
        mites sitä voitas alkaa lähestyä

        Mysteriet
        kyllä see kevät jo kääntelee kylkeään
        käännetääs mekii jos jos näkis
        katseen meren sinne sukeltais
        näin tässä tänää aattelin,,,heh

        Liisa hymykeittoaan keittelee ja
        Sinulle keväisiä tuulen tuoksua


    • kaaru

      tämä aamu takkuilee
      ei mitään erityistä
      jotenkin moottori ei käynnisty
      odottaako kevättä
      mielen virkistäjää

      "Miten ylenee tie - minussaki
      olet kevääni - hiirenkorvani
      taivas satees lämmin - peset kasvoni
      kiitos tien saan nähdä - rakkaus herää "

      hienosti kirjoitettu :)

      • Totta välillä tukka takussa ja
        sukat syltyssä ei tuu mittää.
        Mää vähän epäilen sitä eilistä soittoa?
        Katoin pitkästä aikaa peiliinki ja
        itselle hymyilinki,,heh,,heh

        Nyt tälläytymässä ihmisten ilmoille
        silmäripsiiki kait pitäs pikkusen mualata
        avittelis sillee sitä pilkettä silmiinsä.

        kaaruuuu

        nuuskases keväsitä on jo ilma
        kiitos hymyn kera Sinulle ja
        otetaas kolmiloikkaa kevättä kohti..Liisa


    • *MURUKULTA*

      Pientä heräävää hymyä suupielissä lukiessa runoasi,
      niin kaunista tekstiä ja ajatuksen kulkua!

      .."Miten ylenee tie - minussaki
      olet kevääni - hiirenkorvani
      taivas satees lämmin - peset kasvoni
      kiitos tien saan nähdä - rakkaus herää"


      Kiitos Liisa, kun annoit tämän hetken! :)

      • Ihanaa täälä aurinkkoki kurkkii!!!
        Tuo kevät seki kuin ,,rakkaus
        mullistaa uumeniaa ja valloittaa!!!

        MURUKULTA

        Nyt vasta kiitostani tuon olen kuules käyny rottasotaa.
        Oli asettunnu minun piharakennukseen ja
        näin julma oon ollu myrkkyn sille lykkäsin.
        Mites see yks laulu , siinä jotenki eikös mee.
        Pitäs antaa kaikkien kukkien kukkia?
        Jotenki tuo rotta siihen en oo mielistynny.

        Sinulle maisemiis keväistä viikonloppua
        nautitaan valonlapsia nyt saadaan olla..Liisa


    • Minanoita

      Voi minulle tuli jo kova kiire
      kohti kevättä lukiessani runoasi..

      Voi hiirenkorvat keväistä
      rakkautta!

      Tykkäsin mie=))

      • On pitkiä ja lyhyitä jo kuulolla
        aii jaii sitä sirkutusta taas
        meissäki eikös ookki kummaa
        niin se vaan meidätki ottaa ja vie.
        Alkaa nekii sielun jäät sulamaan ja
        voii miks virraks kasvaakaa
        nyt aivan kohta semmosia jäälauttoja
        mää niin semmosellaki haluan seilata!!!!!

        Minänoita
        Jos näät semmosen seilaajan tiedät see oon minä.
        Katoo eikös jo aisoihin pitäs Liisa laittaa?
        Sinulle iloista pajukissojen tassuttelua,
        hyvää viikonloppua ja kiitos käynnistäs


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe