Koitetaanhan pysyä tällä palstalla asiallisissa teksteissä ketään loukkaamatta. Kirjoitella rakentavasti, viihdyttävästi, kuka mitenkin, mutta aiheena Jari Sillanpään musiikki. Silloin ei tarvitse viestiketjuja poistella, sensuroida. Jos kokee epäkohtia elämässään tai että on ns. väärinkohdeltu, ymmärretty, niin onko se oikea tapa purkaa sitä haukkuen muita. Miettikääs.
asiattomista viesteistä
10
942
Vastaukset
- loistavaa
jos tämä todella saataisiin toimimaan. Luulin jo olevani ainoa, joka peräänkuuluttaa asiallista, rakentavaa, kriittistäkin keskustelua, AIHEESTA! Jarin musiikista!
- brunetti28
olen minäkin toivottavasti menee kaikille perille
- vai yhtä??????
brunetti28 kirjoitti:
olen minäkin toivottavasti menee kaikille perille
Voisiko tämäm ketjun poistaa, sillä tämä ei mitenkään käsittele Jaria tai Jarin musiikkia. Se kalikka kalahttaa johon.....
- sen vain olla siinä
vai yhtä?????? kirjoitti:
Voisiko tämäm ketjun poistaa, sillä tämä ei mitenkään käsittele Jaria tai Jarin musiikkia. Se kalikka kalahttaa johon.....
ihan vain muistin virkistykseksi....ne kun nämä Jarin "fanit" tuppaavat olemaan niin kovin huonomuistisia tämän asian suhteen.
- miten tuo
sen vain olla siinä kirjoitti:
ihan vain muistin virkistykseksi....ne kun nämä Jarin "fanit" tuppaavat olemaan niin kovin huonomuistisia tämän asian suhteen.
viestis ja edelliset liittyivät JARIN MUSIIKKIIN?LOPETTAKAA JO PAUKAPÄÄT MUUSTA KUIN JARISTA JA JA JARIN MUSIIKISTA KESKUSTELU TAI PAINUKAA SINNE MINNE EI AURINKO PAISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(huutaen) ÄLLÖT!!!!!!!!!!
- että olet keksinyt
miten tuo kirjoitti:
viestis ja edelliset liittyivät JARIN MUSIIKKIIN?LOPETTAKAA JO PAUKAPÄÄT MUUSTA KUIN JARISTA JA JA JARIN MUSIIKISTA KESKUSTELU TAI PAINUKAA SINNE MINNE EI AURINKO PAISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(huutaen) ÄLLÖT!!!!!!!!!!
uuden jutun, sen ikivanhan lääkitys kuntoon-jutun tilalle. Olet selvästikin mieltynyt tähän mielestäsi varmaan hurjalta kuulostavaan:"painukaa sinne minne aurinko ei paista..." Se ehkä toimi siinä ensimmäisessä viestissä, mutta olet viljellyt sitä liian paljon ja nyt se on jo saavuttanut humoristiset mittasuhteet. Ei siinä enää auta kirjoittaa sulkuihin edes huutaen. Ota selville oman paikkakuntasi kirjoittajapiireistä tms. kirjoittamistakin voi opiskella, vaikkapa iltaisin. Meitä luonnonlahjakkuuksia kun on niin vähän, etkä sinä valitettavasti kuulu niihin.
- -verrtti-
että olet keksinyt kirjoitti:
uuden jutun, sen ikivanhan lääkitys kuntoon-jutun tilalle. Olet selvästikin mieltynyt tähän mielestäsi varmaan hurjalta kuulostavaan:"painukaa sinne minne aurinko ei paista..." Se ehkä toimi siinä ensimmäisessä viestissä, mutta olet viljellyt sitä liian paljon ja nyt se on jo saavuttanut humoristiset mittasuhteet. Ei siinä enää auta kirjoittaa sulkuihin edes huutaen. Ota selville oman paikkakuntasi kirjoittajapiireistä tms. kirjoittamistakin voi opiskella, vaikkapa iltaisin. Meitä luonnonlahjakkuuksia kun on niin vähän, etkä sinä valitettavasti kuulu niihin.
ulkopuolisena kommentoin varovasti..."meitä luonnonlahjakkuuksia"? Ei avautunut minulle... mielestäni tekstisi ei kyllä ollut lahjakkuuden kirjoittama. Piste puuttui ja iso kirjain eli ehdottaisin oman paikkakuntasi kansalaisopistoa.
- kieliopista kysymys
-verrtti- kirjoitti:
ulkopuolisena kommentoin varovasti..."meitä luonnonlahjakkuuksia"? Ei avautunut minulle... mielestäni tekstisi ei kyllä ollut lahjakkuuden kirjoittama. Piste puuttui ja iso kirjain eli ehdottaisin oman paikkakuntasi kansalaisopistoa.
vaan asiasta. Kansalaisopistot eivät palvele minua enää yliopisto-opintojen jälkeen suomenkielen opiskelussa ainakaan. Nyt asiaan kiitos!
- olen väitellyt
kieliopista kysymys kirjoitti:
vaan asiasta. Kansalaisopistot eivät palvele minua enää yliopisto-opintojen jälkeen suomenkielen opiskelussa ainakaan. Nyt asiaan kiitos!
enkä pilkuista välitä vaan substanssista. Jarin (ja kaikkien muidenkin projektioissa) haukkumisella on aina lähtökohtansa haukkujassa itsessään. He paljastavat inhonsa tai muita adjektiiveja käyttäessään tietoja omista tiedostamattomista puolistaan. Siis kovin paljastavaa myös kirjoittajan henkilöstä.
- suomi.24.
olen väitellyt kirjoitti:
enkä pilkuista välitä vaan substanssista. Jarin (ja kaikkien muidenkin projektioissa) haukkumisella on aina lähtökohtansa haukkujassa itsessään. He paljastavat inhonsa tai muita adjektiiveja käyttäessään tietoja omista tiedostamattomista puolistaan. Siis kovin paljastavaa myös kirjoittajan henkilöstä.
Haluaa muistuttaa, että moiset loukkaukset ja uhkaukset lähestyvät keskustelusyvyyttä. Joten ollaanpa asiallisia ja lopetetaan toisten kirjoittajien kommentoimiset ja kommentoidaan Jari Sillanpäätä. Muuten palsta joudutaan lukitsemaan.
Sheriffi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029