asiattomista viesteistä

mielipide tämäkin

Koitetaanhan pysyä tällä palstalla asiallisissa teksteissä ketään loukkaamatta. Kirjoitella rakentavasti, viihdyttävästi, kuka mitenkin, mutta aiheena Jari Sillanpään musiikki. Silloin ei tarvitse viestiketjuja poistella, sensuroida. Jos kokee epäkohtia elämässään tai että on ns. väärinkohdeltu, ymmärretty, niin onko se oikea tapa purkaa sitä haukkuen muita. Miettikääs.

10

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loistavaa

      jos tämä todella saataisiin toimimaan. Luulin jo olevani ainoa, joka peräänkuuluttaa asiallista, rakentavaa, kriittistäkin keskustelua, AIHEESTA! Jarin musiikista!

      • brunetti28

        olen minäkin toivottavasti menee kaikille perille


      • vai yhtä??????
        brunetti28 kirjoitti:

        olen minäkin toivottavasti menee kaikille perille

        Voisiko tämäm ketjun poistaa, sillä tämä ei mitenkään käsittele Jaria tai Jarin musiikkia. Se kalikka kalahttaa johon.....


      • sen vain olla siinä
        vai yhtä?????? kirjoitti:

        Voisiko tämäm ketjun poistaa, sillä tämä ei mitenkään käsittele Jaria tai Jarin musiikkia. Se kalikka kalahttaa johon.....

        ihan vain muistin virkistykseksi....ne kun nämä Jarin "fanit" tuppaavat olemaan niin kovin huonomuistisia tämän asian suhteen.


      • miten tuo
        sen vain olla siinä kirjoitti:

        ihan vain muistin virkistykseksi....ne kun nämä Jarin "fanit" tuppaavat olemaan niin kovin huonomuistisia tämän asian suhteen.

        viestis ja edelliset liittyivät JARIN MUSIIKKIIN?LOPETTAKAA JO PAUKAPÄÄT MUUSTA KUIN JARISTA JA JA JARIN MUSIIKISTA KESKUSTELU TAI PAINUKAA SINNE MINNE EI AURINKO PAISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(huutaen) ÄLLÖT!!!!!!!!!!


      • että olet keksinyt
        miten tuo kirjoitti:

        viestis ja edelliset liittyivät JARIN MUSIIKKIIN?LOPETTAKAA JO PAUKAPÄÄT MUUSTA KUIN JARISTA JA JA JARIN MUSIIKISTA KESKUSTELU TAI PAINUKAA SINNE MINNE EI AURINKO PAISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(huutaen) ÄLLÖT!!!!!!!!!!

        uuden jutun, sen ikivanhan lääkitys kuntoon-jutun tilalle. Olet selvästikin mieltynyt tähän mielestäsi varmaan hurjalta kuulostavaan:"painukaa sinne minne aurinko ei paista..." Se ehkä toimi siinä ensimmäisessä viestissä, mutta olet viljellyt sitä liian paljon ja nyt se on jo saavuttanut humoristiset mittasuhteet. Ei siinä enää auta kirjoittaa sulkuihin edes huutaen. Ota selville oman paikkakuntasi kirjoittajapiireistä tms. kirjoittamistakin voi opiskella, vaikkapa iltaisin. Meitä luonnonlahjakkuuksia kun on niin vähän, etkä sinä valitettavasti kuulu niihin.


      • -verrtti-
        että olet keksinyt kirjoitti:

        uuden jutun, sen ikivanhan lääkitys kuntoon-jutun tilalle. Olet selvästikin mieltynyt tähän mielestäsi varmaan hurjalta kuulostavaan:"painukaa sinne minne aurinko ei paista..." Se ehkä toimi siinä ensimmäisessä viestissä, mutta olet viljellyt sitä liian paljon ja nyt se on jo saavuttanut humoristiset mittasuhteet. Ei siinä enää auta kirjoittaa sulkuihin edes huutaen. Ota selville oman paikkakuntasi kirjoittajapiireistä tms. kirjoittamistakin voi opiskella, vaikkapa iltaisin. Meitä luonnonlahjakkuuksia kun on niin vähän, etkä sinä valitettavasti kuulu niihin.

        ulkopuolisena kommentoin varovasti..."meitä luonnonlahjakkuuksia"? Ei avautunut minulle... mielestäni tekstisi ei kyllä ollut lahjakkuuden kirjoittama. Piste puuttui ja iso kirjain eli ehdottaisin oman paikkakuntasi kansalaisopistoa.


      • kieliopista kysymys
        -verrtti- kirjoitti:

        ulkopuolisena kommentoin varovasti..."meitä luonnonlahjakkuuksia"? Ei avautunut minulle... mielestäni tekstisi ei kyllä ollut lahjakkuuden kirjoittama. Piste puuttui ja iso kirjain eli ehdottaisin oman paikkakuntasi kansalaisopistoa.

        vaan asiasta. Kansalaisopistot eivät palvele minua enää yliopisto-opintojen jälkeen suomenkielen opiskelussa ainakaan. Nyt asiaan kiitos!


      • olen väitellyt
        kieliopista kysymys kirjoitti:

        vaan asiasta. Kansalaisopistot eivät palvele minua enää yliopisto-opintojen jälkeen suomenkielen opiskelussa ainakaan. Nyt asiaan kiitos!

        enkä pilkuista välitä vaan substanssista. Jarin (ja kaikkien muidenkin projektioissa) haukkumisella on aina lähtökohtansa haukkujassa itsessään. He paljastavat inhonsa tai muita adjektiiveja käyttäessään tietoja omista tiedostamattomista puolistaan. Siis kovin paljastavaa myös kirjoittajan henkilöstä.


      • suomi.24.
        olen väitellyt kirjoitti:

        enkä pilkuista välitä vaan substanssista. Jarin (ja kaikkien muidenkin projektioissa) haukkumisella on aina lähtökohtansa haukkujassa itsessään. He paljastavat inhonsa tai muita adjektiiveja käyttäessään tietoja omista tiedostamattomista puolistaan. Siis kovin paljastavaa myös kirjoittajan henkilöstä.

        Haluaa muistuttaa, että moiset loukkaukset ja uhkaukset lähestyvät keskustelusyvyyttä. Joten ollaanpa asiallisia ja lopetetaan toisten kirjoittajien kommentoimiset ja kommentoidaan Jari Sillanpäätä. Muuten palsta joudutaan lukitsemaan.
        Sheriffi


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe