Leseet

allergia????????????+

Tietääkö kukaan, voiko olla allerginen kaura- tai ruisleseille? Siis vaikka esim. kaurapuurosta ei tule allergista reaktiota mutta kun siihen lisää leseitä niin tulee?

3

368

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tkv

http://www.kolumbus.fi/reipa/Toim033.htm

jos oot nikkelille allerginen tossa voi olla jotain apua, en tiiä. kannattaa kysyä lääkäriltäs. Mulla itsellä on erittäin paha nikkeliallergia.
      Onko sulta testattu oletko allerginen suomalaisille viljoille?

• löytynyt

Lukematon määrä kosketusallergioita on testattu, en ole varma oliko nikkeli niissä mukana, mutta ei ainakaan tule allergiaa napeista, vetoketjuista, liivin hakasista yms.
        En ole myöskään varma onko testattu kotimaiset viljat, kun olen hukannut papereita missä testien tuloksia mutta muistelen että ohra olisi ainakin testattu. Tosi iso määrä testattu myös prick testein. Ainoa mikä näkyy on pujoallergia.

• tkv

mulla viljat testattu prick testillä. Sellasella alanimellä kun gliadiini. Se on sellanen missä katsotaan onko yleensäkkään allerginen viljoille. sit jos siitä tulee pahkura niin testataan eri viljat. Kannattaa ihmeessä kysyä sitä testiä jos ei ole tehty. Toi nikkeli-allergia kannattaa kanssa ottaa huomioon jos sitä ei ole tehty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      355
      1491
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1206
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1075
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      116
      851
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      847
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      822
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      470
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      38
      454
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      93
      441
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      423
    Aihe