Minkähän arvoinen otsikon mukainen levy on tänä päivänä? Amazonilla tuota myytiin hintaan 1098$, joidenkin lähteiden mukaan yli 600$.
666 ways to love: prologue
27
4580
Vastaukset
- entinen tammitieläinen
Se jolla onni sen kätkeköön! Aarteet aina aarteita. Pidä lujaa kiinni.
- heartagram616
amerikassa sen arvo on noin 1000-1200$ ja euroopassa about 600$, mut on se sellanen aarre että sitä en myis ikinä jos olis :p
- Padam
tuota on mennyt noin 300 € hintaan. Ehkä kannattaa säilyttää vielä itsellä, sillä sen arvo voi vielä nousta. Esim. viiden vuoden päästä hinta voi olla jo moninkertainen.
- Hjördis-täti
Eli kyseinen ep myynnissä. Tarjouksia?
- todellinen HIM fani
Hjördis-täti kirjoitti:
Eli kyseinen ep myynnissä. Tarjouksia?
haluaisiko joku myydä minulle HIMin ep:n?
- BabyDragon77
todellinen HIM fani kirjoitti:
haluaisiko joku myydä minulle HIMin ep:n?
Myyn kyseisen levyn ja olen pyytänyt min 300e. Siihen hintaan tullut kolme tarjousta. Odottelen vielä tämän tai huomisen tarjouksia. Mutta lisätietoja osoitteesta: reetta.martin(a)yahoo.co.uk
- JR
BabyDragon77 kirjoitti:
Myyn kyseisen levyn ja olen pyytänyt min 300e. Siihen hintaan tullut kolme tarjousta. Odottelen vielä tämän tai huomisen tarjouksia. Mutta lisätietoja osoitteesta: reetta.martin(a)yahoo.co.uk
http://www.huuto.net/kohteet/him---666-ways-to-love-ep-harvinainen-debyytti/154485149?published
- ou jea
Ostin ko. levyn Spinefarmista muistaakseni hintaan 15 markkaa, tallessa on.
Nyt on myynnissä 1 kpl Amazonissa ja pyynti 2500 dollaria. En usko että menee siihen hintaan.
En myy omaani. - gukkoco
Moro! ite maksoin 5 markkaa aikanaan! on kyllä ollut näköjään hyvä ostos:)..oon kyllä harkinnu myyväni sen, mutta ilmeisesti maltti on vielä valttia!
- nightmare88
paljollako myisit sen gukkoco? :)
- sambaldwin
Olisin itsekin kiinnostunut levystä, eli jos joltain se löytyy ja on halukas myymään niin infoa tänne :)
- Wildguide
Jos et vielä ole ostanut niin yksi olisi tarjolla, soitettu kerran. Sain kun olin keikkajärjestäjä otin keikalle.
- halvalla lähti
Ostin vähän aikaa sitten kyseisen levyn kirpputorilta hintaan 2,5 €.
- ohhoh
Uskomaton löytö! :D \o/
- RLF
Ostin vuonna 2000 levymessuilta! Hinta 40 markkaa (6,66€)!
- melatus666
tarjoan melaa aamuun asti.
- Only today
Täällä olis kappale tota levyä..
Ja vieläpä myynnissä.. ;)- Lina______
Paljonkos pyydät? :)
- Lina_____
Olisin erittäin kiinnostunut, mikäli sopii budjettiin jotenkuten. Olen metsästänyt sitä jo vuosia :) Ja anteeksi nää tuplaviestit...
- Hjördis-täti
Lina_____ kirjoitti:
Olisin erittäin kiinnostunut, mikäli sopii budjettiin jotenkuten. Olen metsästänyt sitä jo vuosia :) Ja anteeksi nää tuplaviestit...
Onkos levyn hinta noussut (hieroo käsiään yhteen). Multa löytyy levy. Mitä tarjotaan?
- nostalgiaa
Hjördis-täti kirjoitti:
Onkos levyn hinta noussut (hieroo käsiään yhteen). Multa löytyy levy. Mitä tarjotaan?
HIM:n suosion laskiessa luultavasti hintakin laskee kunnes taas jokin nostalgiabuumi iskee?
- Lina_______
Hjördis-täti kirjoitti:
Mun tarjoukset jää kyllä luultavasti alle 500 e. Millä summalla olisit itse valmis myymään?
- heijji
Lina_______ kirjoitti:
Mun tarjoukset jää kyllä luultavasti alle 500 e. Millä summalla olisit itse valmis myymään?
^ Lina, minulta löytyy tuo ep, ajattelin nyt myydä. Tarjouksia otan vastaan osoitteeseen: [email protected]
- Lina__________
heijji kirjoitti:
^ Lina, minulta löytyy tuo ep, ajattelin nyt myydä. Tarjouksia otan vastaan osoitteeseen: [email protected]
Hehe, taidan olla jo hieman myöhässä...
Jos joku tällä palstalla haluaa kyseisestä ep:stä eroon noin 100 € voin olla hyvinkin valmis ostamaan :) Opiskelijan taloudellisessa tilanteessa taitaa muuten jäädä tuo lähiaikoina ostamatta... - ******'**
Lina__________ kirjoitti:
Hehe, taidan olla jo hieman myöhässä...
Jos joku tällä palstalla haluaa kyseisestä ep:stä eroon noin 100 € voin olla hyvinkin valmis ostamaan :) Opiskelijan taloudellisessa tilanteessa taitaa muuten jäädä tuo lähiaikoina ostamatta...itse laitoin myyntiin huutonettiin. Valitettavasti ihan 100 € en ole valmis myymään.
- Wildguide
Laitan myyntiin tori.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389