Minkähän arvoinen otsikon mukainen levy on tänä päivänä? Amazonilla tuota myytiin hintaan 1098$, joidenkin lähteiden mukaan yli 600$.
666 ways to love: prologue
27
4613
Vastaukset
- entinen tammitieläinen
Se jolla onni sen kätkeköön! Aarteet aina aarteita. Pidä lujaa kiinni.
- heartagram616
amerikassa sen arvo on noin 1000-1200$ ja euroopassa about 600$, mut on se sellanen aarre että sitä en myis ikinä jos olis :p
- Padam
tuota on mennyt noin 300 € hintaan. Ehkä kannattaa säilyttää vielä itsellä, sillä sen arvo voi vielä nousta. Esim. viiden vuoden päästä hinta voi olla jo moninkertainen.
- Hjördis-täti
Eli kyseinen ep myynnissä. Tarjouksia?
- todellinen HIM fani
Hjördis-täti kirjoitti:
Eli kyseinen ep myynnissä. Tarjouksia?
haluaisiko joku myydä minulle HIMin ep:n?
- BabyDragon77
todellinen HIM fani kirjoitti:
haluaisiko joku myydä minulle HIMin ep:n?
Myyn kyseisen levyn ja olen pyytänyt min 300e. Siihen hintaan tullut kolme tarjousta. Odottelen vielä tämän tai huomisen tarjouksia. Mutta lisätietoja osoitteesta: reetta.martin(a)yahoo.co.uk
- JR
BabyDragon77 kirjoitti:
Myyn kyseisen levyn ja olen pyytänyt min 300e. Siihen hintaan tullut kolme tarjousta. Odottelen vielä tämän tai huomisen tarjouksia. Mutta lisätietoja osoitteesta: reetta.martin(a)yahoo.co.uk
http://www.huuto.net/kohteet/him---666-ways-to-love-ep-harvinainen-debyytti/154485149?published
- ou jea
Ostin ko. levyn Spinefarmista muistaakseni hintaan 15 markkaa, tallessa on.
Nyt on myynnissä 1 kpl Amazonissa ja pyynti 2500 dollaria. En usko että menee siihen hintaan.
En myy omaani. - gukkoco
Moro! ite maksoin 5 markkaa aikanaan! on kyllä ollut näköjään hyvä ostos:)..oon kyllä harkinnu myyväni sen, mutta ilmeisesti maltti on vielä valttia!
- nightmare88
paljollako myisit sen gukkoco? :)
- sambaldwin
Olisin itsekin kiinnostunut levystä, eli jos joltain se löytyy ja on halukas myymään niin infoa tänne :)
- Wildguide
Jos et vielä ole ostanut niin yksi olisi tarjolla, soitettu kerran. Sain kun olin keikkajärjestäjä otin keikalle.
- halvalla lähti
Ostin vähän aikaa sitten kyseisen levyn kirpputorilta hintaan 2,5 €.
- ohhoh
Uskomaton löytö! :D \o/
- RLF
Ostin vuonna 2000 levymessuilta! Hinta 40 markkaa (6,66€)!
- melatus666
tarjoan melaa aamuun asti.
- Only today
Täällä olis kappale tota levyä..
Ja vieläpä myynnissä.. ;)- Lina______
Paljonkos pyydät? :)
- Lina_____
Olisin erittäin kiinnostunut, mikäli sopii budjettiin jotenkuten. Olen metsästänyt sitä jo vuosia :) Ja anteeksi nää tuplaviestit...
- Hjördis-täti
Lina_____ kirjoitti:
Olisin erittäin kiinnostunut, mikäli sopii budjettiin jotenkuten. Olen metsästänyt sitä jo vuosia :) Ja anteeksi nää tuplaviestit...
Onkos levyn hinta noussut (hieroo käsiään yhteen). Multa löytyy levy. Mitä tarjotaan?
- nostalgiaa
Hjördis-täti kirjoitti:
Onkos levyn hinta noussut (hieroo käsiään yhteen). Multa löytyy levy. Mitä tarjotaan?
HIM:n suosion laskiessa luultavasti hintakin laskee kunnes taas jokin nostalgiabuumi iskee?
- Lina_______
Hjördis-täti kirjoitti:
Mun tarjoukset jää kyllä luultavasti alle 500 e. Millä summalla olisit itse valmis myymään?
- heijji
Lina_______ kirjoitti:
Mun tarjoukset jää kyllä luultavasti alle 500 e. Millä summalla olisit itse valmis myymään?
^ Lina, minulta löytyy tuo ep, ajattelin nyt myydä. Tarjouksia otan vastaan osoitteeseen: [email protected]
- Lina__________
heijji kirjoitti:
^ Lina, minulta löytyy tuo ep, ajattelin nyt myydä. Tarjouksia otan vastaan osoitteeseen: [email protected]
Hehe, taidan olla jo hieman myöhässä...
Jos joku tällä palstalla haluaa kyseisestä ep:stä eroon noin 100 € voin olla hyvinkin valmis ostamaan :) Opiskelijan taloudellisessa tilanteessa taitaa muuten jäädä tuo lähiaikoina ostamatta... - ******'**
Lina__________ kirjoitti:
Hehe, taidan olla jo hieman myöhässä...
Jos joku tällä palstalla haluaa kyseisestä ep:stä eroon noin 100 € voin olla hyvinkin valmis ostamaan :) Opiskelijan taloudellisessa tilanteessa taitaa muuten jäädä tuo lähiaikoina ostamatta...itse laitoin myyntiin huutonettiin. Valitettavasti ihan 100 € en ole valmis myymään.
- Wildguide
Laitan myyntiin tori.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581