666 ways to love: prologue

Hjördis-täti

Minkähän arvoinen otsikon mukainen levy on tänä päivänä? Amazonilla tuota myytiin hintaan 1098$, joidenkin lähteiden mukaan yli 600$.

27

2163

Vastaukset

• Se jolla onni sen kätkeköön! Aarteet aina aarteita. Pidä lujaa kiinni.

• amerikassa sen arvo on noin 1000-1200$ ja euroopassa about 600$, mut on se sellanen aarre että sitä en myis ikinä jos olis :p

• tuota on mennyt noin 300 € hintaan. Ehkä kannattaa säilyttää vielä itsellä, sillä sen arvo voi vielä nousta. Esim. viiden vuoden päästä hinta voi olla jo moninkertainen.

• Eli kyseinen ep myynnissä. Tarjouksia?

• Hjördis-täti kirjoitti:

Eli kyseinen ep myynnissä. Tarjouksia?

haluaisiko joku myydä minulle HIMin ep:n?

• todellinen HIM fani kirjoitti:

haluaisiko joku myydä minulle HIMin ep:n?

Myyn kyseisen levyn ja olen pyytänyt min 300e. Siihen hintaan tullut kolme tarjousta. Odottelen vielä tämän tai huomisen tarjouksia. Mutta lisätietoja osoitteesta: reetta.martin(a)yahoo.co.uk

• Ostin ko. levyn Spinefarmista muistaakseni hintaan 15 markkaa, tallessa on.

Nyt on myynnissä 1 kpl Amazonissa ja pyynti 2500 dollaria. En usko että menee siihen hintaan.

En myy omaani.

• Moro! ite maksoin 5 markkaa aikanaan! on kyllä ollut näköjään hyvä ostos:)..oon kyllä harkinnu myyväni sen, mutta ilmeisesti maltti on vielä valttia!

• paljollako myisit sen gukkoco? :)

• Olisin itsekin kiinnostunut levystä, eli jos joltain se löytyy ja on halukas myymään niin infoa tänne :)

• Jos et vielä ole ostanut niin yksi olisi tarjolla, soitettu kerran. Sain kun olin keikkajärjestäjä otin keikalle.

• Ostin vähän aikaa sitten kyseisen levyn kirpputorilta hintaan 2,5 €.

• Uskomaton löytö! :D \o/

• Ostin vuonna 2000 levymessuilta! Hinta 40 markkaa (6,66€)!

• tarjoan melaa aamuun asti.

• Täällä olis kappale tota levyä..
    Ja vieläpä myynnissä.. ;)

• Paljonkos pyydät? :)

• Olisin erittäin kiinnostunut, mikäli sopii budjettiin jotenkuten. Olen metsästänyt sitä jo vuosia :) Ja anteeksi nää tuplaviestit...

• Lina_____ kirjoitti:

Olisin erittäin kiinnostunut, mikäli sopii budjettiin jotenkuten. Olen metsästänyt sitä jo vuosia :) Ja anteeksi nää tuplaviestit...

Onkos levyn hinta noussut (hieroo käsiään yhteen). Multa löytyy levy. Mitä tarjotaan?

Onkos levyn hinta noussut (hieroo käsiään yhteen). Multa löytyy levy. Mitä tarjotaan?

HIM:n suosion laskiessa luultavasti hintakin laskee kunnes taas jokin nostalgiabuumi iskee?

Mun tarjoukset jää kyllä luultavasti alle 500 e. Millä summalla olisit itse valmis myymään?

• Lina_______ kirjoitti:

Mun tarjoukset jää kyllä luultavasti alle 500 e. Millä summalla olisit itse valmis myymään?

^ Lina, minulta löytyy tuo ep, ajattelin nyt myydä. Tarjouksia otan vastaan osoitteeseen: heijji@hotmail.com

• heijji kirjoitti:

^ Lina, minulta löytyy tuo ep, ajattelin nyt myydä. Tarjouksia otan vastaan osoitteeseen: heijji@hotmail.com

Hehe, taidan olla jo hieman myöhässä...

Jos joku tällä palstalla haluaa kyseisestä ep:stä eroon noin 100 € voin olla hyvinkin valmis ostamaan :) Opiskelijan taloudellisessa tilanteessa taitaa muuten jäädä tuo lähiaikoina ostamatta...

• Lina__________ kirjoitti:

Hehe, taidan olla jo hieman myöhässä...

Jos joku tällä palstalla haluaa kyseisestä ep:stä eroon noin 100 € voin olla hyvinkin valmis ostamaan :) Opiskelijan taloudellisessa tilanteessa taitaa muuten jäädä tuo lähiaikoina ostamatta...

itse laitoin myyntiin huutonettiin. Valitettavasti ihan 100 € en ole valmis myymään.

• Laitan myyntiin tori.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.