Venetsian matkalaiset

mumi

Hei te matkalla olleet....!

Kertokaapa kokemuksia matkaltanne, Naturamed Pharma ilmainen matka Venetsiaan Paljonko meni yhteensä yli ilmaismatkan rahaa? Ym mitkä oli luennot ja oliko niitä ollenkaan?

7

2484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle kans

      Samaa pohdin kuin aloittajakin. En kunnolla edes usko asiaan. Kun lähetin varauskuoren niin ajattelin että ne arpoo varanneista ketkä lähtee. Vähän keljuttais kun olis höynäytetty tilaamaan niitä kapseleita. Kokemuksesta voin kertoo että on vaikee perua niitä lähetyksiä.

      • sipoukko

        Kyllästyttää jo nuo p-puheet, että tuotteita olis pakko ostaa. Kirjeessähän nimenomaan mainitaan, ettei ostopakkoa ole. Ja se peruminen; oletteko te edes yrittänyt perua häh? Itse olen jo kolme (3) kertaa noin viiden vuoden sisällä joutunut perumaan, koska en aina muista/viitsi syödä kolmosia,eikä kannata varastoon kerätä kovin paljoa. Tässä neuvo; lähetä sähköpösti NMP:lle, jossa ilmoitat lopettavasi tilauksen, saat vastauksen s-postiisi viimeistään seuraavana arkipäivänä. Toimii varmasti, eikä lähetyksiä enää tule ja jos tulisikin, saat tehdä tuotteille mitä ikinä tahdot, mutta laskua EI tarvitse maksaa.


    • Palannut

      Minulle ei ainakaan tarjottu ilmaismatkaa, todennäköisesti ei sinullekaan. Pakolliset kulut matkalla ovat 55 euroa lentokenttäveroa. Itse otin lisäksi 30 euron peruutusvakuutuksen ja 64 euron lisävuorokauden. Sen lisäksi voi osallistua retkiin 50-319 eurolla tai olla osallistumatta mihinkään, jolloin saa takaisin varausmaksun 100 euroa käteensä.
      Matkalla menee rahaa niin paljon kuin syö, juo, liikkuu eri kulkuneuvoilla ja ostaa tuliaisia. 15-20 eurolla syö seudulla vatsan täyteen. Aamiainen on hotellissa hyvä ja sillä pärjää pitkälle päivään ja juomakelpoista hanavettä voi kuljettaa omassa pullossa, jos nuukailee.
      En ymmärrä mitä luennointia tarkoitat: matkalla ei käydä kauppaa, saada ravintoneuvontaa tai muita elämänohjeita, jos sitä meinaat.
      Jos saatte tarjouksen, lähtekää pelotta mukaan: mahdollisuus edulliseen omatoimiretkeen.

    • travelleri

      Eilen palasin Venetsian matkalta ja täytyy sanoa että erittäin positiivisesti yllättynyt miten hyvin kaikki oli järjestetty.

      Retket olivat kalliita kuten useista viesteistä onkin käynyt ilmi. Itse kuljinkin omatoimisesti bussilla ja vesibussilla Venetsiaan, oikein helppoa. Kartta mukaan niin ei eksy.

      Hotelli oli neljän tähden De Soleil, siisti hotelli kauniilla paikalla meren rannalla. Aamupala oli hyvä ja palvelu ystävällistä.

      Oppaat olivat oikein mukavia, mitään ei tyrkytetty eikä mainostettu. Takuusumman sai takaisin. Joten ei muuta kuin matkaan vain, paremmin toimi hommat kuin monella isolla matkanjärjestäjällä.

      • mumi

        Jospa minakin uskaltaudun joskus lähtemään. En kyllä nyt pääse mutta toisella kerralla työasioiden vuoksi.


    • italiaano

      Sain ilmaismatkan Venetsiaan. Kaikki kaverini varoittelivat matkasta, mutta silti lähdin. Todella hieno matka. Rahaa meni 33 euroa kolmen päivän rajattomaan laivalippuun ja 4,80 euroa edestakaiseen bussilippuun hotellilta satamaan. Kolme päivää kiertelin rajoituksetta Venetsiaa ja lähiympäristöä sisävesilaivoilla. Oppaat olivat ammattilaisia ja kaikki oli todella hyvin järjestetty. Oppaitten tarjoamia valmismatkapaketteja en ottanut.

      • mumi

        Hei! Kiitos vaan viesteistä joita olen saanut. Harmittaa kun en lähtenyt matkalle, mutta toivon et vielä toisenki kerran tarjotaan matkoja, koska näin olen lukenut esitteistä. Ja tiedän yhden tapauksen täältä meiltä päin kun oli tullut toisen kerran 2 vuotta oli ollut väliä. Jospa sitten minullekin, kun olen kyllä asiakkaana vielä Naturamed pharmalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe