Onko joku selvitellyt tai tietääkö sivustoa josta voisi hakea navigaattoreita, joihin saa peruutuskameran?
Itse löysin ainakin jonku Garmin 5000:n jossa joissakin lähteissä mainittiin mahdollisuus peruutuskameraan, mutta toisissa taas ei. Jäi vähän epäselväksi että onko tuosta sitten liikkeillä eri vesioita, hintaa olisi noin 400€.
Peruutuskamera navigaattorin näytölle?
4
4785
Vastaukset
- Snaut
Edullisin yhdistelmä lienee Verkkiksen myymä Hakkapeliitta ja langaton peruutuskamera, hintaa noin 100 40 euroa.
Mutta langallisia peruutuskameroita saa toki kiinni kaikkiin naveihin missä on video-in liitin.- Missä mallissa?
"kaikkiin naveihin missä on video-in liitin"
En ole löytänyt mitään hakukonetta missä saisi valita että haluan vertailla nimen omaan navigaattoreita, joissa on video-in liitäntä.
Lisäksi olen huomannut että koko liitäntä jätetään monissa ilmoituksissa kokonana kertomatta.
Esimerkiksi tuo Garmin 5000 suomalaisilla sivuilla video-in liittimä ei mainita, mutta englannnin kielisillä mainitaan. - Snaut
Missä mallissa? kirjoitti:
"kaikkiin naveihin missä on video-in liitin"
En ole löytänyt mitään hakukonetta missä saisi valita että haluan vertailla nimen omaan navigaattoreita, joissa on video-in liitäntä.
Lisäksi olen huomannut että koko liitäntä jätetään monissa ilmoituksissa kokonana kertomatta.
Esimerkiksi tuo Garmin 5000 suomalaisilla sivuilla video-in liittimä ei mainita, mutta englannnin kielisillä mainitaan.Eipä taida tuollaista tarkoittamaasi sivua löytyä. Mutta Googlella löytyy aina jotakin kun sopivasti yhdistelee hakusanoja navcigator, gp, av-in, video-in jne.
Eli tuo AV-in liitin löytyy lähinnä valmistajien huippumalleista. Edelleä mainittujen Hakkiksen (poikkeus joukossa) ja Garmin 5000 laitteen lisäksi AV-in liitäntä löytyy ainakin Mion TV-virittimellisestä 7" laitteesta C728 sekä samoin 7" Garminin StreePilot 7200 vehkeestä. Myös Autonavi laitteissa on AV-in liitin, mutta en ole varma onko näitä enää saatavilla? - susmatti
Snaut kirjoitti:
Eipä taida tuollaista tarkoittamaasi sivua löytyä. Mutta Googlella löytyy aina jotakin kun sopivasti yhdistelee hakusanoja navcigator, gp, av-in, video-in jne.
Eli tuo AV-in liitin löytyy lähinnä valmistajien huippumalleista. Edelleä mainittujen Hakkiksen (poikkeus joukossa) ja Garmin 5000 laitteen lisäksi AV-in liitäntä löytyy ainakin Mion TV-virittimellisestä 7" laitteesta C728 sekä samoin 7" Garminin StreePilot 7200 vehkeestä. Myös Autonavi laitteissa on AV-in liitin, mutta en ole varma onko näitä enää saatavilla?Minulla on hyviä kokemuksia Engzet-nimisestä firmasta ostetusta oletettavsati kiinalaisesti 5" navigaattorista, jossa on AV-tulo. Kun kameran kytkee päälle ja navigaattori saa videosignaalia, se siirtyy automaattisesti näyttämään kameran kuvaa. 5" näyttö on minusta sopiva kompromissi 3,5" ja 7" tuuman näyttöjen välillä ja riitää hyvin. Kyseistä navigaattoria ei enää saa, mutta vastaavia kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835