Cobb Grilli

hyvää ruokaa

Onko kellään kokemuksia COBB GRILLIstä? Näin sellaisen venemessuilla ja harmittaa kun jäi ostamatta.

Kokemuksia grillistä ja/tai lisäosista?
Mistä saisi ostettua edullisesti?

9

4386

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaatsi

Itseäni kiinnostaa myös tuo grilli ja olin ajatellutkin ostaa sen, mutta unohdin sen kaikkea muuta tarviketta haaliessa.

Googleen vaan ja saat samalla haulla ohjeita ja verkkokauppoja, joista voit grillin tilata.

• JärviGrillaaja

Minulla on kokemusta Cobb -grillistä kolmelta kesältä. Grilli ajaa makkaranpaistossa asiansa suht' hyvin. Muiden ruokalajien valmistus vaatii paljon "kikkailua" ja kokemusta. Aikaa kuluu esin kanan kypsennykseen paljon enemmän kuin mainokset antavat ymmärtää. Myös grillin puhdistus kunnolla järviolosuhteissa on lähes tekemätön paikka....vaatii paljon hinkkausta ja/tai konepesun. Hyvää siinä on grillin siirtomahdollisuus myös kuumana. Edelleen ko. grilli kulkee meillä mukana ns. hätävarana, mutta venekäyttöön sopiva kaasu(patruuna)grilli on koko ajan hakusassa.

• Yhdeltä kesältä

Yhden kesän kokemuksen perusteella vehje on tosi hyvä. Brikettien laadulla on suuri vaikutus tuohon paistoaikaan/lämpötilaan. Eikä myöskään turhan usein saa aukoa kantta.

Puhdistus on hieman kinkkinen, jos haluaa ihan viimeisen päälle jynssätä. Jos kelpaa vähän rasvaisenakin, niin sitten on helpompi. Heittää sitten kotiin päästyään tiskikoneeseen.

• Jarkko J

http://www.marinekauppa.com myy Cobb grillin kaikilla herkuilla. Paketissa on mukana kaikki ritilät, wokpannu jne. Olen tilannut muita tavaroita marinekauppa.com ista. Heillä on asiallinen asiakaspalvelua ja tuotteet tulivat parissa päivässä.

• -

Onpas kalliit varusteet marinekauppa.comissa - koko setti 329 euroa! www.vapaa-aika.com myy pelkkää grilliä 155 eurolla...

• sipsa

Cobb grillikokemusta kolmelta vuodelta, sujuu kaikenlainen kokemuksella ilman kikkailuja. pesu on pieni haaste,mutta taikasieni auttaa ja ohjeiden luvun jälkeen siihenkin lisäapua, vettä rinkiin niin rasva irtoaa helpommin. perunat keitetty alaosan ringissä muita ruokia grillatessa, briketti pysyy lämpimänä ruokailun ajan , niin jälkkäriksi paistuu vielä lätytkin. ja tänä kesänä kokeiltu "feikkibriketit", toimivat samalla tavoin.

• Ruusperg

Ostin venemessuilta ja tyytyväinen olen. Toimii myös uunina. Esim. esipaistetut leivät saa helposti lämmitettyä. Ja se on parasta, että se ei juuri savuta yhtään.

• Benkku -82

Tää on hyvä vaihtoehto veneeseen:
      http://www.outnorth.fi/fi/primus/vidar-bbq.php
      Toimii samoilla patruunoilla kuin Bilteman jne. retkikeittimet. Kevyt ja helppokäyttöinen ja tehokin riittää kaikkeen peruskäyttöön. Jos pitää puhtaana (mikä on helppoa), niin voi grillailla vaikka avotilassa ihan huoleti.

• wgaw

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe