Cobb Grilli

hyvää ruokaa

Onko kellään kokemuksia COBB GRILLIstä? Näin sellaisen venemessuilla ja harmittaa kun jäi ostamatta.

Kokemuksia grillistä ja/tai lisäosista?
Mistä saisi ostettua edullisesti?

9

4395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaatsi

Itseäni kiinnostaa myös tuo grilli ja olin ajatellutkin ostaa sen, mutta unohdin sen kaikkea muuta tarviketta haaliessa.

Googleen vaan ja saat samalla haulla ohjeita ja verkkokauppoja, joista voit grillin tilata.

• JärviGrillaaja

Minulla on kokemusta Cobb -grillistä kolmelta kesältä. Grilli ajaa makkaranpaistossa asiansa suht' hyvin. Muiden ruokalajien valmistus vaatii paljon "kikkailua" ja kokemusta. Aikaa kuluu esin kanan kypsennykseen paljon enemmän kuin mainokset antavat ymmärtää. Myös grillin puhdistus kunnolla järviolosuhteissa on lähes tekemätön paikka....vaatii paljon hinkkausta ja/tai konepesun. Hyvää siinä on grillin siirtomahdollisuus myös kuumana. Edelleen ko. grilli kulkee meillä mukana ns. hätävarana, mutta venekäyttöön sopiva kaasu(patruuna)grilli on koko ajan hakusassa.

• Yhdeltä kesältä

Yhden kesän kokemuksen perusteella vehje on tosi hyvä. Brikettien laadulla on suuri vaikutus tuohon paistoaikaan/lämpötilaan. Eikä myöskään turhan usein saa aukoa kantta.

Puhdistus on hieman kinkkinen, jos haluaa ihan viimeisen päälle jynssätä. Jos kelpaa vähän rasvaisenakin, niin sitten on helpompi. Heittää sitten kotiin päästyään tiskikoneeseen.

• Jarkko J

http://www.marinekauppa.com myy Cobb grillin kaikilla herkuilla. Paketissa on mukana kaikki ritilät, wokpannu jne. Olen tilannut muita tavaroita marinekauppa.com ista. Heillä on asiallinen asiakaspalvelua ja tuotteet tulivat parissa päivässä.

• -

Onpas kalliit varusteet marinekauppa.comissa - koko setti 329 euroa! www.vapaa-aika.com myy pelkkää grilliä 155 eurolla...

• sipsa

Cobb grillikokemusta kolmelta vuodelta, sujuu kaikenlainen kokemuksella ilman kikkailuja. pesu on pieni haaste,mutta taikasieni auttaa ja ohjeiden luvun jälkeen siihenkin lisäapua, vettä rinkiin niin rasva irtoaa helpommin. perunat keitetty alaosan ringissä muita ruokia grillatessa, briketti pysyy lämpimänä ruokailun ajan , niin jälkkäriksi paistuu vielä lätytkin. ja tänä kesänä kokeiltu "feikkibriketit", toimivat samalla tavoin.

• Ruusperg

Ostin venemessuilta ja tyytyväinen olen. Toimii myös uunina. Esim. esipaistetut leivät saa helposti lämmitettyä. Ja se on parasta, että se ei juuri savuta yhtään.

• Benkku -82

Tää on hyvä vaihtoehto veneeseen:
      http://www.outnorth.fi/fi/primus/vidar-bbq.php
      Toimii samoilla patruunoilla kuin Bilteman jne. retkikeittimet. Kevyt ja helppokäyttöinen ja tehokin riittää kaikkeen peruskäyttöön. Jos pitää puhtaana (mikä on helppoa), niin voi grillailla vaikka avotilassa ihan huoleti.

• wgaw

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe